וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם ראו שאטו חסר לנו"

23.10.2006 / 10:19

ברצלונה וסילביניו מודאגים מההפסד במדריד (2:0), שבא אחרי זה לצ'לסי. קאפלו: "שיחקנו כקבוצה". ראול: "שינינו את המנטליות"

ריאל מדריד חגגה אמש את חזרתה לחיים, ואין כמו ניצחון מבטיח על ברצלונה (0:2) כדי להצהיר על שובה על האימפריה. פאביו קאפלו, תוך חודשים מועטים של עבודה, הציג לראווה את הקבוצה החדשה שבנה והבריא, על חורבות המועדון השכונתי שקרס בשנתיים האחרונות, הן באירופה והן בליגה. במדריד ידעו להעריך את המשמעות של הניצחון על ברסה.

אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם לחטאפה, הבטיח קאפלו לאוהדי ריאל הרגילים כבר לאכזבות כאלה כי זאת לא היכולת האמיתית של הקבוצה. אתמול, בסיום הניצחון על ברסה, סיפר קאפלו כי השקיע שיחות רבות עם שחקנים כדי להרים את המוראל, שיחות אישיות שהיו המתכון לניצחון על ברסה.

"היום אנחנו משחקים כמו קבוצה", אמר קאפלו, שלא חגג אפילו את השערים של הקבוצה ונראה רציני לאורך 90 הדקות. "סוד הניצחון זה רוח ויכולת. אחרי חטאפה לקחתי את השחקנים לשיחות אישיות, וראינו שינוי מוחלט בקבוצה. אני בטוח שנקודת המפנה לקראת ברצלונה היתה במהלך השיחות. השגנו שלוש נקודות חשובות, התקרבנו לברצלונה, וקיבלנו זריקת מרץ פסיכולוגית לקראת העתיד".

ראול, קפטן ריאל, שהחזרה שלו לחיים מסמלת יותר מכל הקאמבק של ריאל, הוסיף: "אנחנו ממשיכים את מסע ההצלחות מליגת האלופות. המוראל שלנו חזר כבר נגד בוקרשט ביום רביעי. אחרי ההפסד לחטאפה, הבנו שעלינו לשנות המנטליות שלנו".

רוד ואן ניסטלרוי אמר: "הרוח הקבוצתית היתה מאוד חשוב נגד ברצלונה. רצנו ולחצנו את היריבה כמו שצריך".

מאמן ברצלונה ניסה להכניס את התוצאה בברנבאו לפרופורציות הנכונות: "הפסדנו משחק, אבל לא הפסדנו את הליגה. הפסדנו 2:0 במגרש קשה, אבחל אנחנו חייבים להבין שלא הפסדנו שום דבר מעבר לכך. אנחנו צריכים ללמוד מההפסדים לצ'לסי וריאל, אנחנו זקוקים לביקורת עצמית ודרך עבודה קשה נשיג מחדש את הביטחון שהיה לנו. אני מאוכזב מהתוצאה. ריאל ניצלה את המצבים שלה ואנחנו לא".

רונאלדיניו היה קצת יותר מודאג: "אסור שנחזור על יכולת כזאת". חבייר סביולה, שנכנס כמחליף: "כואב במיוחד להפסיד לריאל. יש לנו כוחות להתגבר על הסיטואציה שבה אנו נמצאים". פויול: "השער המהיר שריאל כבשה גמר אותנו".

כנה מכולם במחנה המפסיד היה המגן סילביניו, שטען: "כולם ראו הערב שאטו חסר לנו. כשמסי ורונאלדיניו משחקים מאחוריו, מדובר באחד החלוצים הטובים בעולם, והוא חסר לנו"

* עוד בספרד: דויד אלבלדה, קשר ולנסיה, נפצע שוב בברכו בניצחון על אוסאסונה (0:1), וייעדר כחודשיים מהמגרשים. אלבלדה מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של ולנסיה, שכוללת את אסייר דל הורנו, קרלוס מרצ'נה, רובן בארחה וויסנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully