וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של בוקה נדחה, ריבר עלתה למקום הראשון

23.10.2006 / 9:47

משטרת בואנוס איירס החליטה לדחות את המשחק בין בוקה לראסינג מחשש למהומות וריבר, שניצחה 0:2 את רוסאריו סנטרל, טיפסה לפיסגה

ריבר פלייט העפילה אמש (ראשון) למקום הראשון בטבלת האפרטורה אחרי ניצחון על רוסאריו סנטרל ולא מעט בזכות העובדה שמשחקה של המוליכה ערב המחזור, בוקה ג'וניורס, לא התקיים.

המשחק בין בוקה לראסינג קלוב נדחה בצו משטרתי אחרי שלמשרדי מחלקת הביטחון של בואנוס איירס הגיע מידע לפיו הרבה מאוהדי בוקה ג'וניורס מתכוונים להגיע למשחק למרות הרחקה העומדת נגדם מאזור האצטדיון של ראסינג. "לא נוכל לספק את הביטחון הנדרש ולכן המשחק לא יתקיים", אמר לאון ארסלניאן, דובר מחלקת הביטחון.

ריבר פלייט העפילה לראשות הטבלה, עם שתי נקודות יותר מבוקה, אך גם עם שני משחקים יותר. ריבר ניצחה 0:2 את רוסאריו סנטרל. צמד שערים של מרסלו גז'ארדו (33 בפנדל) ופלקאו הקולומביאני שחזר מפציעה (63) הספיק כדי להפוך את ריבר למוליכה הטרייה של הליגה.

אסטונדיאנטס ממשיכה לזנב בשתי האריות של הכדורגל הארגנטינאי אחרי שניצחה במנדוזה 1:3 את גודוי קרוז מהתחתית. מחצית ראשונה מצוינת של אסטודיאנטס הקלה עליה את החיים והכריעה את המשחק. כבשו לזכותה: אגוסטין אלייס 1, חוזה סוזה 29, מריאנו פאבונה 33. לגודוי: גבריאל וואלס 90.

האחרונה בטבלה, קילמס, השיגה ניצחון בכורה העונה, 0:2 על חימנסיה חוחוי. סבסטיאן רסקולידה בדקה ה-20 ודייגו טורס בפנדל העניקו את הניצחון למארחים לפני שגבריאל ראמון (40) ודניאל רומנשקו (64) הורחקו משורות חימנסיה.

אינדפדיינטה וסן לורנצו, ממשיכות בעונה המאוד לא יציבה שלהן. שתיהן הפסידו במהלך סוף השבוע והן צמודות במקומות 7 ו-8 בטבלה. סן לורנצו, אליה מועמד להגיע אוסי ארדילס במקומו של אוסקר רוג'רי, הפסידה 2:1 לנואבה צ'יקגו מהתחתית. כריסטיאן פלראנו כבש צמד לצ'יקגו (32, 48) ומחק יתרון מוקדם של דריו בוטינלי (24).

אינדפדיינטה הפסידה לולז סארספילד בתוצאה זהה, 2:1. מריאנו אוגלסיץ' (2) ואיבן פביאנסי (28) כבשו לולז לפני שחרמן דניס צימק בדקה ה-49.

תוצאות נוספות

ארסנל - קולון סנטה פה 1:2
לארסנל: חורחה אורטיז 47, לוקאס ולדמארין 63. לקולון: פרדי גריזאלס 35.

ארחנטינוס ג'וניורס - בלגראנו 1:2
לארחנטינוס: ליונל נונייז 46, סבסטיאן קאררה 48. לבלגראנו : פאולו פראנגיפיין 60.

לאנוס - חימנסיה לה פלאטה 1:0
לחימנסיה: סילבה 90 (פנדל).

ניואלס אולד בויס - באנפילד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully