וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמאשנובה תמונה ליועצת לנבחרת הנשים

23.10.2006 / 13:06

הטניסאית מספר שתיים של ישראל, אנה סמאשנובה, תמשיך במשחק פעיל ובמקביל תייעץ לנבחרת ישראל. אובזילר מתקרבת לטופ 100

במסיבת עיתונאים שערך היום איגוד הטניס הישראלי נמסר כי הטניסטית הותיקה אנה סמאשנובה, המדורגת 63 בעולם, תמונה לתפקיד יועצת לנבחרת הנשים של ישראל. סמאשנובה בת ה-30 תמשיך לשחק טניס מקצועני לפחות עוד שנה אחת, אך תקצץ משמעותית בכמות הטורנירים. בנוסף להיותה שחקנית פעילה, תצטרף סמאשנובה לצוות האימון של איגוד הטניס ותכשיר טניסאים וטניסאיות צעירות הן במגרש ומחוצה לו. בנוסף, תשתתף סמאשנובה במפגש הפדרציה של ישראל נגד קנדה שיערך בחודש אפריל.

במסיבת העיתונאים אמרה סמאשנובה: "הרגשתי שעוד לא הגיע הזמן בשבילי כדי לפרוש ואני יכולה להמשיך ולתת עוד מעצמי. היה ברור לי שלא אוכל לשחק במתכונת מלאה וכשהאיגוד הציע לי לעזור ולטפח שחקניות צעירות זה נשמע לי רעיון נחמד מאוד. אני עדיין לא מכירה כל כך את הבנות הצעירות אבל אני בטוחה שעם הזמן אלמד את כל מה שצריך ובסך הכול אני חושבת שאני יכולה לתרום ובגדול. הרגשתי חובה להחזיר איזשהי טובה למדינה ולאיגוד הטניס שתמך בי רבות במהלך הקריירה ואני שמחה שניתנה לי ההזדמנות לעשות כך".

יו"ר האיגוד, ומפכ"ל המשטרה לשעבר, אסף חפץ בירך את סמאשנובה: "בכל הזדמנות שיש לי אני מזכיר את הפוטנציאל הגדול הקיים בטניס הנשי בישראל. אני מאמין בבנות הצעירות שלנו ומקווה שעכשיו, כשיש לנו דמות מפתח כמו אנה שנחושה לתרום ולעזור סוף סוף נצליח לשים את ישראל על המפה. לא אסתפק בפחות מזה".

לאחר מסיבת העיתונאים, נפתח מחנה האימון של סגל נבחרת הפדרציה המורחב שבו השתתפו: אנה סמאשנובה, ציפי אובזילר, יוליה גלושקו, נדין פאהום, קרן שלמה, אילנה אגרנוביץ', מרגריטה ספיצין ואנג'ליקה עלייב.

אובזילר מטפסת, שחר פאר מדשדשת

דירוגי הטניס השבועיים פורסם היום (שני). שחר פאר ממשיכה לדלג בין המקומות 23 ל-22 בעולם. שבוע עולה, שבוע יורדת. הפעם עלתה הטניסאית הישראלית הבכירה למקום ה-22. אנה סמאשנובה נותרה במקום ה-63. ציפי אובזילר מתקדמת לקראת כניסה לטופ 100 ורשמה עלייה יפה מהמקום ה-117 בעולם ל-108.

בצמרת העולמית לא נרשמו שינויים. אמלי מורסמו ממשיכה להוליך את הדירוג, כשאחריה ז'וסטין הנין-הרדן ומריה שראפובה.

בגברים: נועם אוקון, הישראלי הבכיר, טיפס למקום ה-195, קפיצה של שני מקומות. דודי סלע רשם עלייה של מקום אחד, וטיפס למקום ה-285. סלע עבר את הראל לוי, המדורג במקום ה-289, אחרי שצנח 27 מקומות בדירוג.

גם בצמרת הגברית לא נרשמו תזוזות משמועותיות. דויד נלבנדיאן עלה למקום השלישי בעולם, והתחלף עם איבן ליוביצ'יץ' שירד למקום הרביעי. אנדי רודיק טיפס מהמקום השישי לחמישי. מאראט סאפין ביצע קפיצה נאה של 13 מקומות, מ-49 ל-36. את הדירוג ממשיך להוליך, איך לא, רוז'ה פדרר כשאחריו רפאל נדאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully