וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלגים מציעים 5 מיליון דולר, הרציקוביץ' דורש 18

משה בוקר ודוד מרואני

23.10.2006 / 7:50

פערים עצומים בין הצדדים במו"מ על מכירת מכבי ת"א. אנשי העסקים: "לא נכסה את החובות". נמני כבר מוריד ציפיות לקראת הדרבי

הבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', הנחה את מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, לנהל בעצמו את המו"מ הראשוני מול אנשי העסקים הבלגים המעוניינים לרכוש את המועדון. הרציקוביץ' ביקש מדריקס לתאם לו פגישה עם הבלגים רק אם תהיה התקדמות ממשית בשיחות.

מחר מתוכננת פגישה נוספת בין הצדדים, אחרי שאתמול שוחח הנציג הבלגי עם דריקס והבהיר לו כי השותף השני מתכוון להגיע לישראל בשבוע הבא מתוך מטרה להיפגש עם הרציקוביץ'.

המחלוקת העיקרית כמובן היא בנושא הכספי - לוני צפוי להתעקש על 10 מיליון דולר במזומן לכיסוי חובות הקבוצה בבנקים ועוד שמונה מיליון דולר בפריסה למספר שנים עבור חובות לחברות שבשליטת הרציקוביץ' (חוב של מכבי ת"א כלפי החברות השייכות לו). נכון לעכשיו, ההצעה הראשונית עומדת על חמישה מיליון דולר במזומן. במהלך הפגישות בין הבלגים לדריקס, דובר על כך שהרוכשים הפוטנציאלים יציגו ערבויות לכך שתקציב מכבי יעמוד על מינימום של 40 מיליון שקל לעונה.

"אנחנו מוכנים לקחת את מכבי ת"א ולהתחייב על התקציב לשנים הבאות", הסביר אחד הגורמים המנהלים את המו"מ מטעם הבלגים, "אבל לא מעוניינים לכסות את החובות של מכבי, כי כלכלית זו לא עסקה טובה".

נכון לעכשיו, האופציה של העברת זכויות הניהול בלבד לידי הבלגים, בדומה למתכונת בה עובדת הפועל תל אביב, נראית יותר ריאלית לאור הפערים הגבוהים בין הצדדים.

נמני מוריד ציפיות

אחרי שניצחו 4:0 את בני יהודה ניסו אתמול במועדון לנצח את האופוריה. מי שנרתם למשימה הוא המאמן אלי כהן, שרגע לפני אימון השחרור כינס את שחקניו וביקש מהם לא להיכנע לשאננות. "מי שלא יילחם על המגרש לא ישחק אצלי", אמר כהן באסרטיביות, "כל שחקן צריך להביא את המקסימום שלו למגרש. ברגע שאראה ששחקן לא נותן את מה שאני מצפה ממנו, ומה שהוא יכול לתת, אפעל כפי שאני צריך לפעול".

לקראת הדרבי יום ראשון, אזלו הכרטיסים לשערים 10 ו-11 בבלומפילד, והנהלת הפועל החלה במכירת כרטיסים לשער 8 לאוהדי מכבי. "אני חושב שבניגוד לשנים קודמות, הפעם הפועל תל אביב באה לדרבי בפורמה טובה יותר מאתנו", פתח נמני את ההכנות לדרבי, אבל מיד סייג והוסיף: "אני לא רוצה להגיד שאנחנו לא פייבוריטים, אבל אנחנו בהחלט באים ממקום שונה".

במועדון החליטו סופית להחתים את ז'אן ז'ק גוסו גוסו, שצפוי להיות הזר החמישי, אם יימצא התקציב להחתמתו. במידה שלא ימצאו במועדון תורם שיממן את העסקה עלול איבן ראזיץ' לשלם את המחיר ולפנות את מקומו לטובת הקשר מחוף השנהב.

ג'ובאני רוסו יחזור היום ארצה ויצטרף מחר לאימונים. גם המגן אורי שטרית, שנפצע בקרסול, צפוי לחזור מחר לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully