וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאור אליהו צריך לשפר את משחק ההגנה"

מאמן מכבי ת"א שלח רמז לפורוורד שלו לקראת המשחק מול מלאגה ביום חמישי. בינתיים מכבי ת"א הביסה את אשקלון בגביע 72:111

רק אתמול הכריז וויל ביינום קבל עם ועדה כי מבחינתו דין משחק גביע מול אליצור אשקלון כדין משחק מול קבוצת NBA, ומשום כך יתכונן אליו בהתאם. במקביל הצהיר מאמן האשקלונים, רוני בוסאני, שאינו קונה את הסיפורים אודות תשישותם של הצהובים, שחזרו אך בשבת ממסע משחקי הראווה בארה"ב. הבטחותיו של ביינום קויימו וחששותיו של בוסאני התאמתו הערב (שני) במלואן, כשמכבי המפוקסת חיסלה את אשקלון כבר ברבע הראשון, פתחה פער בלתי מחיק ושייטה לניצחון גדול שהופך את משחק הגומלין בין הקבוצות, בשבוע הבא בהיכל נוקיה, לחסר חשיבות. ביינום, כאמור, היה הבולט בשורות מכבי וניצח על הלהקה עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים. חמישה צהובים נוספים קלעו בדאבל פיגרס, כולל נואל פליקס, שהיה נהדר במחצית השנייה. באשקלון בלט, לטוב ולרע, מרכוס האטן, שקלע 21 נקודות אך איבד ארבעה כדורים.

מכבי פתחה עם וויל ביינום, דרק שארפ, סימאס יסאיטיס, ליאור אליהו וניקולה וויצ'יץ'. החמישייה של בוסאני כללה את אור איתן, מרכוס האטן, חנן קולמן, אליס מיילס ומושון יעקוסי. המארחים פתחו עם 2:6, אבל מכבי החזירה בריצת 9-0 מהירה, בעיקר בזכות שיתוף פעולה נהדר בין וויצ'יץ' לאליהו, ועלתה ליתרון 11:6, 4 דקות בתוך המשחק. ביינום השתלט על הנעשה והחל לחלק אסיסטים לחבריו, כשהגנת אשקלון לא מצליחה להצר את צעדיו. חמישה אסיסטים חילק ביינום ברבע הראשון בלבד, בעוד שהנהנה העיקרי היה אליהו, שקלע 13. גם ביופורד עלה מהספסל וקבר שלשה. בצד השני, מרכוס האטן נראה מפוזר במיוחד, וגם אור איתן לא הצליח להשליט סדר. 31:19 לאורחים לאחר 10 דקות של כדורסל.

מכבי פתחה את הרבע השני עם הגנה אזורית חזקה שהמשיכה לתסכל את האשקלונים, ותרגמה חטיפות אינספור ושליטה בריבאונד ההגנה לנקודות קלות. בדקה ה-15 עלה נואל פליקס לפרקט, וסיים את המהלך הראשון בדאנק מהדהד. ביופורד איפס את הידית מחוץ לקשת ו-4 דקות למחצית עלתה מכבי לפלוס 26, 52:26, ומשם ל-62:34 בהפסקה.

יותם הלפרין פתח מחצית שנייה שכולה גארבג' עם שלשה, ומכבי חצתה את רף 30 ההפרש. האטן המשיך לנסות להציל לבדו את המולדת, אך נעצר פעם אחר פעם ע"י ההגנה האורחת - 67:40 למכבי, 3 דקות בתוך הרבע השלישי. מספר מהלכים טובים של אור איתן עזרו לאשקלון לנגוס מעט בהפרש, אבל ארנולד קלע 6 נקודות רצופות כדי לסיים את הרבע על 88:59.

כשרגב פנאן עולה לשחק ניתן להסיק כי המשחק איבד מערכו הספורטיבי, אולם האמת שהדבר קרה עוד במחצית הראשונה. הלפרין קיבל מכה בפניו במהלך הרבע וירד לספסל, אבל התאושש בהמשך. פליקס התפנה לשואו-טיים והתעופף לשלושה האלי-הופים ממסירות של ביופורד, פנאן קלע שלשה עם הבאזר ומכבי הטביעה את אשקלון 111-72.

קלעו למכבי:
ביינום 19 (7 אס', 3 איב'), ביופורד 17, פליקס ואליהו 15 כ"א (פליקס 83% מהשדה), ארנולד 13, הלפרין 11, גרין 6, יסאיטיס 5, וויצ'יץ' 4 (6 ריב'), שארפ ופנאן 3 כ"א.

קלעו לאשקלון:
האטן 21 ו-4 איב', מיילס 17 ו-6 ריב', אור איתן 15, קולמן 9 ו-7 אס', מרקו 5, יעקוסי 3, ביטון 2.

"לא אהבתי את משחק ההגנה של אליהו"

"אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה רצינות", אמר נוון ספאחיה בסיום המשחק. "בחרתי לשחק עם רוטציה רחבה, כדי לתת ביטחון לשחקנים". כשנשאל באשר ליכולתו של ליאור אליהו, הודה ספאחיה כי "לא אהבתי את משחק ההגנה שלו. ליאור צריך לשפר אותו כדי לעלות ברמה. ככל שנתאמן יותר נהיה טובים יותר, וממחר אנחנו מתכוננים למאלגה".

"התגעגעתי לשחק בארץ", הוסיף אליהו עצמו. "למרות ההתרגשות והעייפות מדובר במשחק רשמי ראשון ובאנו אליו מוכנים. כיף לנצח ולחזור לרמות שלנו, יש חומר גלם מצוין בקבוצה".

מאמן אשקלון, רוני בוסאני, נשמע כעוס: "היינו רכים וזו התוצאה. לא חשבתי שנשחק ככה. זה מה שקורה למי שמשחק כך מול מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully