וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מקווה שהטעויות של משיח נעשו בתום לב"

רומן רוזנבלט

23.10.2006 / 0:14

בהרצליה זעמו בסיום המשחק מול בית"ר על מנשה משיח: "צריך להשעות אותו, קבוצה עם תקציב של 100 מיליון שקל לא צריכה סיוע של שופט"

מיד לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים סערו הרוחות במכבי הרצליה, כשלצוות המקצועי ולהנהלת הקבוצה היו טענות קשות על השיפוט במשחק. כשירדו השופטים לחדרם, התפרץ לחדרם מנכ"ל הקבוצה, שמעון מסיקה, וגער בהם. גורמים בקבוצה אמרו שלא ראו את המאמן ראובן עטר עצבני כל כך כפי שהיה היום במהלך המשחק בשל השיפוט הגרוע לדעתו.

"שיחקנו מצוין במחצית השנייה, ובית"ר ירושלים ניצחה בטדי מהתקפות מתפרצות, מה שמדבר בעד עצמו", אמרו בקבוצה לאחר המשחק. גם דובר הרצליה, בני בקלו, היה עצבני בסיום המשחק: "זו פשוט בושה וחרפה מה שנעשה במגרש מבחינת שיפוט היום. לא ייתכן שפוסלים לנו שער חוקי למהדרין שמכל זווית צילום ראו כי הוא חוקי, וגם לא נפסקת לטובתנו בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אחרי הכשלה ברורה על ארייטה".

"אני מאוד מקוה שהטעויות האלו נעשו בתום לב ולא בגלל שמדובר בקבוצה קטנה כמו מכבי הרצליה", המשיך בקלו, "קבוצה עם תקציב של 100 מיליון שקל לא זקוקה לסיוע של שופטים. הגיע הזמן שבאיגוד השופטים יראו קלטות של משחקים כאלה ויעשו עם זה משהו. שיזמנו את הקוון אייל חתוכה והשופט מנשה משיח לבירור, שיקראו אותם לסדר וישעו אותם ממשחקים לתקופה ארוכה".

תזכורת, משיח חזר לא מזמן מהשעיה, לאחר שהוועדה המקצועית של איגוד השופטים הענישה אותו על כך שלא הניף כרטיס אדום לשוער מכבי נתניה, לירן שטראובר, במשחק מול מכבי תל אביב.

כפיר אדרי, שהוחלף במהלך המחצית הראשונה, סובל מכאבים, אך לא מדובר בהחמרה, אלא בעובדה כי השפעתה של זריקת ההרדמה שקיבל אדרי לפני המשחק פגה במהלכו והוחלט שלא לסכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully