וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה להסתכל בעיניים לאוהדים"

רומן רוזנבלט

22.10.2006 / 16:27

שחקני מכבי נתניה לקחו קשה את ההפסד לאשדוד, גוטמן מחפש קשר התקפי. בקבוצה מכחישים פרסומים לגבי מועמדותו של שרף

מכבי נתניה צפויה לחזור מחר (שני) לאימונים, אחרי שהייתה האחרונה מבין קבוצות ליגת העל שמחקה את הספרה 0 מטור ההפסדים שלה, בשבת מול מ.ס. אשדוד. באופן מפתיע, מי שהתאושש ראשון מההפסד, היה הבעלים, דניאל יאמר. יאמר, השוהה באילת, התקשר למאמן אלי גוטמן, והרגיע אותו כאשר אמר:"אנחנו יחד בניצחונות ובהפסדים". יאמר ראה מה עושה הביקרות שלו, גם אם היא לגיטימית ועניינית, כשהיא עולה על פני השטח, ועל כן לא מיהר לעשות סיפור גדול מהפסד אחד.

בצוות המקצועי התאכזבו מההפסד, והשחקנים לקחו את העניין קשה. אחד השחקנים אמר היום: "לקחתי ללב את האופן בו הפסדנו, קשה לי להסתכל בעיניים לאוהדים אחרי המשחק אתמול. הצורה בה הפסדנו היא מה שמאכזב אותי, לא ההפסד עצמו. גם בלי השער העצמי, כנראה שהיינו מפסידים. נצטרך לעבוד עוד יותר קשה כדי לנצח קבוצות כמו אשדוד".

"אין סיבה לזעזועים"

כמעט מיד עם סיום המשחק הועלו לאוויר שמועות, כי שלמה שרף מועמד להגיע לאמן בנתניה, כאשר אייל ברקוביץ', האקס המיתולוגי, טוען כי שרף נמצא בדרך לקופסה. יש לזכור כי במהלך הקיץ, בטרם הוחתם גוטמן, שרף היה אחד המועמדים הבולטים להגיע לנתניה, אולם ברקוביץ' עצמו טען כי המאמן הלאומי לשעבר הוא כמעט כמו אב בשבילו ולכן לא יוכל לתת לו הוראות. גם אמש וגם היום בנתניה, מכחישים את הדברים מכל וכל. "אין שום סיבה הגיונית שאחרי הפסד אחד ב-6 מחזורים, מישהו ירצה לזעזע את המערכת מלמעלה, אחרי הקיץ שעבר על הקבוצה, וכאשר הקבוצה לאט לאט מתחילה להיבנות ולעלות על הכיוון הנכון", אומר גורם בקבוצה. "ככל הנראה ישנם אנשים המקורבים לשרף שמנסים לפגוע בקבוצה, על ידי הפצת השמועות חסרות הבסיס הללו, אבל אנחנו מאוחדים מדי בשביל שזה יפגע בנו", מוסיף בתגובה לפרסומים הללו גורם אחר בקבוצה.

מבחינה מקצועית, הצוות המקצועי הסיק כמה לקחים מההפסד, כאשר אלי גוטמן אמר כבר בסיום המשחק, כי הוא יודע מה הבעיות של הקבוצה וכבר באימון הראשון של הקבוצה (מחר) יתחיל הטיפול בבעיות אלה. אחת הנקודות המרכזיות, היא משחק מול קבוצה שמצופפת ולא מאפשרת משחק פתוח, מה שבלט במשחק מול אשדוד וגם מול הפועל פתח תקוה. "נצטרך לעבוד עוד על הנעת כדור סבלנית יותר, כדי למצוא את המצב הכי טוב להבקעה, על סגירה נכונה יותר וחזרה מהירה יותר לעמדות, כדי למנוע שערים במתפרצות כמו מול אשדוד", אומר היום גורם בצוות המקצועי.

כחלק מהתמודדות מקצועית במשחקים כגון זה שהיה בשבת, צפוי בזמן חלון ההעברות ג'ף טוטואנה לעזוב את הקבוצה, לא רק בגלל האכזבה המקצועית, אלא גם בשל העבודה כי הצוות המקצועי בנתניה מחפש עוד קשר שיעזור בניהול המשחק, בדיוק ברגעים בהם הכל נראה תקוע. "אם קמארה שנבחן אצלנו לפני כחודש היה מספיק טוב יכול להיות שהוא היה הזר החמישי, כי אלה האיכויות שאנחנו מחפשים, קשר שידע להשאיר שחקן מול שוער במסירת עומק", מוסיף הגורם המקצועי. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, כבר הוכיח העונה, כי אינו מחפש שחקן זר, רק כדי לסמן וי על מכסת הזרים, על כן מכשיר הוידיאו שלו הולך לעבוד שעות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully