וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הרע של מילאנו

22.10.2006 / 22:17

מילאן הפסידה בבית 2:0 לפאלרמו המפתיעה (שעלתה לפסגה), אינטר סיימה ב-0:0 מאכזב עם אודינזה. רק 1:1 לרומא מול קייבו

המחזור השביעי בליגה האיטלקית התקיים היום (ראשון), ובמרכזו עמד ניסיונה של "האלופה" אינטר להתאושש מהפתיחה הלא משכנעת שלה. חניכיו של מנצ'יני אומנם עדיין בצמרת גם אחרי המחזור הזה (למרות ה-0:0 מול אודינזה), אבל אוהדי הנראזורי לא מסתפקים בשורה התחתונה, וגם מצפים מחומר השחקנים הכישרוני להתחיל לחורר רשתות. זה עדיין לא קורה, ומעמדו של מנצ'יני ממשיך להתערער.

למזלו, גם רומא לא ניצחה (1:1 מול קייבו). את התוצאות האלה ניצלה פאלרמו, שהדהימה את מילאן בסן סירו (0:2), ועלתה לפסגת הסריה A. מילאנו השלימה יום רע לשתי הקבוצות הגדולות של העיר.

אטלאנטה אחראית על הקאמבק הגדול של המחזור, כשניצחה 2:3 אחרי שפיגרה 2:0 מול סמפדורריה. לאציו (שהפסידה) ופיורנטינה (שניצחה) עדיין מתחת לאפס, ומתחת לקו האדום.

אודינזה - אינטר 0:0

הנראזורי שלחו את אדריאנו, שאיבד את חדוות המשחק ולא כבש זמן רב לחופשה. אבל הישועה לא הגיעה משלל חלוציה של הקבוצה, שסיימה בתיקו עם המדורגת שלישית בטבלה.

למרות היכולת המשכנעת של רקובה וחוליו ריקארדו מאמצע השבוע בליגת האלופות, מנצ'יני בחר לעלות בהתקפה עם איברהימוביץ' וקרספו. השבדי סחט שתי הצלות גדולות משוער אודינזה, אבל ההחמצה של המשחק הייתה שייכת לחלוץ אודינזה ונבחרת איטליה, ויצ'נזו יאקינטה, שבעט לרוחב השער מעמדה קורצת. "שיחקנו טוב אחרי המחצית", אמר מנצ'יני, "היה חסר לנו הגול, וחבל, כי יכולנו לקחת את שלוש הנקודות".

רומא - קייבו 1:1

פרנצ'סקו טוטי וחבריו אירחו למשחק קל על הנייר את קייבו, אך התבזו עם תיקו 1:1 מאכזב. 'החמורים המעופפים' עלו ראשונים על הלוח עם שער של סרג'יו פליסייה. פרנצס'קו טוטי השווה בדקה ה-66. חניכיו של ספאלטי לא הצליחו להדביק את הפער מאינטר. מאמן קייבו, לואיג'י דל נרי, יכול לחייך גם מהנקודה של הקבוצה שלו, וגם מהשתיים שאיבדה רומא, קבוצתו לשעבר.

מילאן-פאלרמו 2:0

מילאן פספסה הזדמנות להתקרב לפסגה, ולא ניצלה את איבוד הנקודות של יריבותיה לפסגה, אחרי שהפסידה בבית לפאלרמו המפתיעה. הניצחון של פאלרמו העלה אותה למקום הראשון בסריה A, ובינתיים היא ממשיכה להוכיח שהיא לא אפיזודה חולפת באיטליה.

בדקה ה-48 האוסטרלי ברשיאנו הדהים בפעם הראשונה את סן סירו, אחרי שגבר על נסטה והכניע את דידה. בדקה ה-74 התוצאה הוכפלה, דידה לא השתלט על בעיטה של ברשיאנו, ומאורי היה שם כדי לדחוק פנימה. 0:2 מדהים לפאלרמו.

תוצאות נוספות

אטלאנטה - סמפדוריה 2:3

אטלאנטה נתנה קאמבק אדיר וניצחה למרות פיגור של שני שערים. פאביו קוואגליארלה (4 ו-11) העלה את האורחים מגנואה ליתרון, אבל כריסטיאנו דוני השווה בשני פנדלים (38 ו-85), וריקארדו זמפאנה כבש את שער הניצחון בדקה ה-89.

סיינה - ליבורנו 0:0

יריבתה של מכבי חיפה בגביע אופ"א, שהפסידה ביום חמישי לריינג'רס, יצאה למשחק חוץ, אך סיימה אותו נטול שערים.

פארמה - אסקולי 0:1
לפארמה: איגור בודאן (10).

קטאניה - לאציו 1:3
לקטאניה: ג'וזפה קולוצ'י (36 ו-53), ג'ונתה ספינסי (45). ללאציו: תומאסו רוקי (57). לאציו נותרה מתחת לקו האדום, ומתחת לאפס (מינוס 1).

פיורנטינה -רג'ינה 0:3
לפיורנטינה: אדריאן מוטו (30), ריו אלברטו סנטנה (43), מנואל בלאסי (55). למרות הניצחון, גם פיורנטינה מתחת לקו האדום, עם מינוס 7 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully