וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ ראשוני שכשל

שגיא ניר

22.10.2006 / 17:28

בראשל"צ שמרו בסוד את הגעתו של זר רביעי לקבוצה, בתקווה לשלוף אותו למשחק הגביע מול ירושלים. הם רק שכחו להשיג לו שיחרור

מכבי ראשון לציון שיחקה בשבוע שעבר במלחה בגביע ווינר, כשבשורותיה משחקים גם כמה שחקנים נבחנים. אחרי שניצפו על ידי יריבתם הערב (ראשון) בגביע המדינה הפועל ירושלים, החליטו ככל הנראה בעיר היין שאת התותח הבא הם כבר לא ימהרו לשלוף. וכך היה.

על פי מספר דיווחים, נחת בחשאי בארץ ביום שישי הזר ג'יימס וויליאמס, שחקן בן 27 (2.04 מ') שבעונה שעברה שיחק בקאלב טאלין האסטונית, וחתם במכבי ראשון לציון. בראשון, שלא רצו לחשוף את זהותו, הסתירו את השחקן גם באימון אתמול, בו נכחו מספר עיתונאים מכלי תקשורת שונים.

אבל תרגיל העוקץ הראשוני כשל, כך נראה. הבוקר הגיעו נציגי הנהלת הקבוצה לרשום את השחקן באיגוד הכדורסל, אך לא הצליחו לגייס בזמן את השיחרור הבינלאומי שלו מקבוצתו האחרונה בסין. והסינים, למי ששכח, נמצאים במהלך יום ראשון בחופשת סוף השבוע שלהם.

בראשון המשיכו במהלך היום בהכחשות, וחלקם לא ענו לטלפונים שלהם, הכל כדי להשאיר בתוך המערכת את הסוד הגדול: החתמתו של שחקן זר רביעי לקבוצה. בעידן בו טורניר ידידותי נטול עניין כמו גביע ווינר משודר ישירות בטלוויזיה, ושחקנים ומאמנים מתראיינים חדשות לבקרים בכל כלי תקשורת אפשרי, הסיפור הזה פשוט נראה הזוי, שלא לומר שערורייתי. קשה לחשוב על ליגה מקצוענית אחרת באירופה שבה קבוצה תנסה להגניב שחקן זר למשחק, ללא ידיעת כלי התקשורת, האוהדים ובעיקר היריבה.

את תגובת אנשי ראשון, כפי שהבנתם, לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully