וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה ופדרר הוסיפו עוד גביע לאוסף

22.10.2006 / 16:34

מריה שראפובה גברה בגמר בציריך 1:6, 6:4, 3:6 על האנטוחובה, בעוד שפדרר התעלל בפרננדו גונזאלס 5:7, 1:6, 0:6 בגמר במדריד

מריה שראפובה הזיעה לא מעט אחר הצהריים (ראשון), בגמר טורניר ציריך נגד הסלובקית דניאלה האנטוחובה, אבל חגגה בסיום את התואר הרביעי שלה העונה. אחרי ששתי הטניסאיות שמרו על הגשותיהן בשני המשחקונים הראשונים, שברה שראפובה במשחקון השלישי, ומשם לא עצרה עד לניצחון 1:6 במערכה. האנטוחובה לא וויתרה ופתחה את המערכה השנייה עם שבירה משלה כבר במשחקון הראשון, שבירה שנתנה לה את היתרון עד לסיום המערכה בה זכתה 4:6. במערכה השלישית הרוסיה חזרה להציג טניס עוצמתי, וסיימה את המשחק בסטייל עם שני אייסים רצופים שהעניקו לה ניצחון 3:6 במערכה השלישית.

שראפובה, שזהו התואר ה-14 שלה בקריירה, אמרה בסיום: "אני אשמח לזכות בעוד הרבה תארים בעתיד, ואשמח גם לחזור להיות מספר אחת בעולם". יריבתה האנטוחובה הסבירה את פתיחתה החלשה: "ניסיתי לעשות יותר מדי כבר מההתחלה. במערכה השנייה כבר חזרתי לעשות את מה שעשיתי כל הטורניר - ליהנות מהמשחק".

אלוף ללא קרב

זה היה אמור להיות הגמר הקלאסי - המדורג ראשון בעולם נגד סגנו. שני היריבים הגדולים של עולם הטניס - רוז'ה פדרר ורפאל נדאל, במגרש הביתי של נדאל במדריד. רק שהספרדי כשל ברבע הגמר, ומול פדרר התייצב אחר הצהריים (ראשון) המדורג תשיעי בעולם פרננדו גונזאלס, שהצליח להחזיק בקושי מערכה אחת.

הצ'יליאני שמר יפה על ההגשות שלו במשך כל המערכה הראשונה, אבל שגיאה כפולה שלו בפיגור 6:5 העניקה לפדרר נקודת מערכה. הטניסאי הטוב בעולם לא נוהג להחמיץ הזדמנויות כאלו, והמערכה הסתיימה ב-5:7 לשוויצרי. שתי המערכות הבאות כבר היו במעמד צד אחד, כשבשנייה גונזאלס עוד הצליח לחלץ משחקון אחד בדרך להפסד 6:1, ואילו את השלישית פדרר כבר סיים חלק עם 0:6, ותואר עשירי העונה.

ההישג הזה הוא שיא נוסף שפדרר שובר. לשוויצרי יש כבר 12 זכיות בטורנירי מאסטרס, כשבמקום הראשון נמצא אגאסי עם 17 זכיות. עניין של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully