וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שד משחת

22.10.2006 / 15:49

סקולס כבש בהופעתו ה-500 במדי מנצ'סטר יונייטד ב-0:2 על ליברפול. עוד הפסד לווסטהאם ובניון, עוד ניצחון לבן חיים ובולטון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה היום (ראשון) 0:2 את ליברפול באולד טראפורד במשחק המרכזי של המחזור התשיעי באנגליה.

לא משנה באילו מקומות מדורגות הקבוצות, המפגשים ביניהן תמיד טעונים ומסקרנים. היונייטד, בפורמה מעולה עם פתיחת עונה מצויינת בליגה ובאירופה, באו במטרה לחזור אל המקום הראשון, שאבד אחרי ניצחונה של צ'לסי אמש על פורטסמות' 1:2. האורחים מאנפילד הגיעו למשחק עם 11 נקודות, מקום 11 ופתיחת עונה נוראית.

פול סקולס חגג פעמיים. בפעם הראשונה את משחקו ה-500 במדי הקבוצה, בפעם השנייה עם שער היתרון בדקה ה-39. ויין רוני, שגם הגיע לנקודת ציון מרשימה, עם משחק 100 במדי השדים האדומים, שלח שמאלה כדור לגיגס, שמסר רוחב שטוח אל תיבת החמש. סקולס הקדים את הגנת ליברפול שנראתה אנמית ובעט, ריינה הצליח להדוף, אך הג'ינג'י הנהדר, שכבש באמצע השבוע, דחק מקרוב את שערו הראשון העונה בליגה, 0:1 לשדים האדומים.

20 דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השני של היונייטד ואיזה שער זה היה. שוב גיגסי העלה כדור רוחב משמאל, לואיס סאהה ניסה לנגוח, הכדור הגיע לבלם ריו פרדיננד, שבמהלך של סקורר ענק, הוריד את הכדור לקרקע מהאוויר, החליף רגל ושלח טיל לפינה הרחוקה של ריינה.

אחרי הניצחון חזרה היונייטד למקום הראשון על חשבונה של צ'לסי, בעוד ליברפול ממשיכה לאבד גובה. נראה כי אחרי תשעה משחקי ליגה היא יצאה מהמירוץ לאליפות כמעט באופן סופי.

ווסטהאם ממשיכה להתדרדר

קבוצתו של יוסי בניון ממשיכה בצניחה החופשית. הפטישים רשמו את הפסדם השביעי ברציפות, 0:1 לטוטנהאם, בעוד דרבי לונדוני בוייט הארט ליין. מידו המצרי כבש לתרנגולים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לאחר הגבהה של אדגר דוידס מצד שמאל. בניון, שפתח בהרכב ושיחק 77 דקות, היה חתום על המצב המסוכן היחידי ליד שערו של שוער נבחרת אנגליה פול רובינסון, כשניסה להקשית מעל השוער מ-16 מטרים, אך לא הצליח לקטוע את בצורת ההבקעות של ווסטהאם, שעומדת כבר על 668 דקות ללא שער.

טל בן חיים לעומתו, לא מפסיק לנצח. הבלם הישראלי שיחק 90 דקות בניצחון של בולטון 0:1 על בלקבורן. עידן טל לא שותף. את השער היחיד במשחק כבש איבן קאמפו בנגיחה בדקה ה-62, לאחר קרן של אל חאדג'י דיוף, אבל הגיבור של המשחק היה ג'וסי יסקלאינן. השוער הפיני של בולטון. שני פנדלים בדקות הסיום של המשחק, אחד של בני מקארתי בדקה ה-86, ועוד אחד של ג'ייסון רוברטס שלוש דקות מאוחר יותר. קבוצתו של סם ארלדייס מחזיקה כרגע בהגנה הטובה ביותר בפרמייר ליג, כשלחובתה רק 4 שערים מתחילת העונה. בולטון ממוקמת במקום השלישי בטבלה, בפיגור של שתי נקודות בלבד אחרי המוליכות צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.

ארסנל המשיכה בכושר הנהדר שלה, ורשמה ניצחון רביעי ברציפות בפרמייר ליג מאז ניצחונה הגדול באולד טראפורד לפני חודש, הפעם עם 0:4 על רדינג. התותחנים לא חיכו יותר מדי זמן, והנרי כבש את הראשון לרשת של העולה החדשה כבר אחרי 58 שניות, לאחר בישול נהדר של פברגס. אלכסנדר חלב כבש את השני בדקה ה-39, ורובין ואן פרסי הוסיף שער משלו בדקה ה-50. עשרים דקות לסיום חברו פברגס והנרי לשער נוסף, כשהראשון מוכשל ברחבה והסקורר הצרפתי בועט את הפנדל לרשת של רדינג.

נציג נוסף של הליגה שלנו בפרמייר ליג, איגביני יעקובו, כבש את שער הניצחון לרשת ניוקאסל, בניצחון של מידלסבורו 0:1 בדרבי של צפון מזרח אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully