וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם נגד קאפלו: "אני מאוכזב במדריד"

22.10.2006 / 13:33

עוד מהאנגלי: "שנתיים על הספסל יהיו מאוד קשות. לא אוכל להחזיק מעמד". רייט-פיליפס רוצה לעבור מצ'לסי. להמאן שוקל לשחק עם קסדה

דיוויד בקהאם, כוכב ריאל מדריד, לא מרוצה ממעמדו הנוכחי בקבוצה. הכוכב בן ה-31 חשף לאחרונה את אכזבתו ותסכולו תחת שרביטו של המאמן החדש, פאביו קאפלו. "אני מאוכזב כשחקן. אני לא משחק בריאל ולא בנבחרת אנגליה, למרות שהחמצתי רק חמישה משחקים מאז תחילת העונה. אני לא אוהב את הדברים, אך מוכרח לקבל אותם".

פאביו קאפלו, שהגיע לקבוצה העונה, לא בדיוק סופר את האנגלי הבינלאומי וככל הנראה לא יכלול אותו היום (ראשון) בהרכב לסופר קלאסיקו, לראשונה מאז הגיע למדריד. לבקהאם חוזה לעוד שנתיים באימפריה הספרדית, אבל הוא כבר צופה את העתיד ונשמע פסימי: "אני לא טיפוס קנאי. אני יודע שריאל מעל הכול ואני לא מקנא באף שחקן, אבל שנתיים על הספסל יהיו מאוד קשות. אני לא יודע אם אוכל להחזיק מעמד".

האנגלי, שמנסה לרצות את האיטלקי וחושש להיכנס עימו לעימות, הפסיק את אימוניו האישיים בבעיטות חופשיות אחרי אימוני הקבוצה. "אני חושב שקאפלו לא אוהב שחקנים שנבדלים מהקבוצה. הבוס לא מחבב שחקן שנשאר לבד על המגרש. כשהוא אומר לרדת מהמגרש, חייבים לעשות כן".

עוד התחנף בקס לקאפלו: "אני אוהב אותו כי הוא מזכיר לי את אלכס פרגוסון. הוא רציני לגבי כל דבר: באימונים, בהכנות למשחק ואפילו במלונות".

לסיום דחה בקהאם את טענתו של נשיא המועדון, רמון קלדרון, שאמר כי בקהאם יפרוש בסיום החוזה שלו בריאל, "לא דיברתי אף פעם לגבי פרישה ולא קבעתי תאריך. מה שהוא התכוון זה שאני אשאר במדריד עד שאני אפרוש".

קאפלו דווקא נשמע מרוצה מהשחקן וכן מחשיב אותו בתוכניותיו העתידיות: "ראיתי את האימונים האחרונים והוא התאמן טוב. כרגע יש לי רעיונות אחרים בראש, אבל הוא עובד קשה והוא בתוכניות שלי".

שון רייט-פיליפס רוצה לעבור מצ'לסי

שון רייט פיליפס, קשרה של צ'לסי, רוצה לעזוב את המועדון בחלון ההעברות שייפתח בינואר. השחקן, שהוא בנו המאומץ של איאן רייט, חלוצה האגדי של ארסנל, תלה את העובדה כי הוא לא שיחק במונדיאל בגלל שלא שותף במשחקי הכחולים.

השחקן בן ה-25 שעבר תמורת 21 מיליון ליש"ט, לא השלים מאז המעבר למיליונרים לפני יותר משנה, 90 דקות באף משחק.

קבוצות רבות עומדות בתור כדי לקלוט את השחקן, בראשן טוטנהאם. מנצ'סטר סיטי, ממנה עבר השחקן לצ'לסי, תצטרך לפתות את אברמוביץ' בהרבה כסף כדי שיחזור אליה. גם ליברפול, ניוקאסל וארסנל, היכן שאבא שיחק, מחזרות אחרי השחקן.

להמאן יהפוך לשחקן פוטבול

יינס להמאן, שוער ארסנל, מוכן ללבוש קסדה. השוער שהזדעזע מפציעתם של שני שוערי צ'לסי, פטר צ'ך וקרלו קודצ'יני, טען שהשוערים לא מקבלים מספיק הגנה וחשופים לפגיעות רבות. "זה לא מקובל לחייב את השוערים לחבוש קסדה, אבל אני אבין אם מישהו יעשה זאת. אני אפילו חושב ללבוש קסדה בעצמי כדי להגן עליי".

יצוין כי חוקי פיפ"א מתירים לשחקנים לענוד אביזרי הגנה, ביניהם קסדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully