וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאף אחד לא ישמור כוחות לדרבי"

לי בוץ, מערכת וואלה!, בשיתוף יניב קובוביץ'

22.10.2006 / 21:50

שום מכין את הפועל ת"א לקראת הפועל פ"ת, יוסי אבוקסיס ייעדר. חליבה לא מפחד מהכסחנות של לחמן, שממשיך לבנות על הצעירים שלו

בעקבות האכזבה מתוצאת המשחק בגביע אופ"א (2:0) מול פנאתינייקוס, מתכוון יצחק שום לבצע מספר שינויים בהרכב קבוצתו, כבר במשחק החוץ מחר (שני, 18:30) מול הפועל פתח תקוה.

שום מתכוון לבצע רוטציה, כדי להעניק מנוחה למספר שחקנים אבל גם כדי לבדוק אופציות חלופיות. אחת מהן היא סיפסולו של תומר חליבה, שאת מקומו באגף ימין של חוליית ההגנה צפוי לתפוס דני בונדר הצעיר.

שום לשחקנים: "שאף אחד לא ישמור כוחות לדרבי"

הפועל ת"א ערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מול הפועל פ"ת מחר באורווה, ללא יוסי אבוקסיס, שסובל מפציעה במפשעה. אבוקסיס קיבל זריקה וביקש ליטול חלק במשחק, אך נצטווה לנוח על ידי הצוות המקצועי. שני שחקנים נוספים שהטרידו הערב את המאמן יצחק שום הם שביט אלימלך וטל חן, שנטשו את האימון לאחר שנפגעו – אלימלך בצווארו וחן באזור המפשעה. עם זאת, השניים צפויים להיות כשירים למחר.

"אני לא רוצה לראות אף שחקן ששומר כוחות לדרבי", הבהיר שום באסיפת הקבוצה, בה ניתח יחד עם השחקנים את היריבה מחר. "על הנייר מדובר במשחק קל", אמר מגן הקבוצה, תומר חליבה, "אבל לשחק בפ"ת עם הקבוצה של לחמן, שאנחנו יודעים שהוא דורש המון משחקניו, זה קשה. הם קבוצה צעירה, נחושה עם המון אמביציה. מי שחושב שמצפה לנו משחק קל, טועה. אנחנו מתכוונים להתייחס למשחק הזה במלוא הרצינות ואני מאוד מקווה שנוציא תוצאה טובה".

על היעדרותו של אבוקסיס מהמשחק, אמר המגן: "אין ספק שיוסי הוא כוח במערך הקבוצה. הוא סובל מפציעה, אבל השחקנים בהפועל ת"א מספיק טובים ומנוסים ויכולים למלא את החלל החסר של יוסי". חליבה לא התרגש מהעובדה שהפועל פ"ת, כמו קבוצותיו לשעבר של אייל לחמן, סובלת מסטיגמה של קבוצה אגרסיבית: "לא קיבלנו הוראה לשמור על הרגליים. אנחנו נצטרך להיות יותר אגריסיביים מהם, כי רק באגרסיביות מנצחים אגרסיביות. זה בסך הכל משחק כדורגל, ואני חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר ונצטרך לבוא נחושים, זה לא יהיה משחק קל אבל אני חושב שזה משחק שאנחנו צריכים לקחת אותו".

מכבי ת"א, שהביסה אמש את בני יהודה (0:4) כבר מחכה לאדומים מעבר למלאבס. עם זאת, חליבה ושאר שחקני הפועל ת"א עדיין לא חושבים על הדרבי במחזור הבא מול הצהובים: "קודם כל שנעבור בשלום את המשחק מחר ואחר כך נתכונן לדרבי. מכבי ת"א עשתה את שלה וניצחה, אבל זה לא ממש מעניין אותנו. אנחנו תלויים בעצמנו ולא בקבוצות אחרות. לדרבי חוקים משלו ואני חושב שגם אם מכבי לא היתה מוציאה תוצאה טובה, היא היתה מגיעה לדרבי עם אותה מוטיבציה. יכול להיות שהתוצאה תיתן להם יותר ביטחון, אבל אנו מסתכלים רק על הפועל ת"א".

"אני יודע שהדרבי הוא הכי חשוב לאוהדים", הוסיף המגן, לו זה דרבי תל אביבי ראשון בקריירה. "אני בטוח שיזכירו לי את חשיבות המשחק עוד הרבה במהלך השבוע, ואני שמח להיות חלק מזה".

למרות דבריו של חליבה על הפועל פ"ת הצעירה והנחושה, נראה כי הדריכות בהפועל ת"א אינה בשיאה, שכן המגן ושני חבריו לקבוצה, לוסיאנו דה ברונו וחאבייר פאאס, איחרו ברבע שעה לאימון. בקבוצה טוענים שאיחור השלושה תואם עם הצוות המקצועי ונגרם מאי הבנה לגבי שעת האימון. שחקן נוסף שאיחר לאימון היה גל שיש, שחקן קבוצת הנוער שקודם לבוגרים. שיש, שכנראה לא הודיע על איחורו, ננזף והורד לקבוצת הנוער עד להודעה חדשה.

גורמים במועדון הכחישו הערב את הפירסומים לפיהם פאאס שוקל לבקש שחרור מהפועל, מכיוון שאשתו בהיריון והיא מעוניינת ללדת בארגנטינה לצד בעלה. כמו כן הכחישו בקבוצה את השמועות על התעניינות במגן סטיאווה בוקרשט ושחקן העבר של הפועל, קלמי סבן.

אוהדי הפועל החלו כבר להתכונן לקראת הנסיעה בעוד כחודש למשחק החוץ בפאריס מול פ.ס.ז'. נכון לעכשיו נראה כי צפויים להגיע עשרות אוהדים שיתמכו בשחקנים. היריבה הבאה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, ראפיד בוקרשט, סיימה ב-0:0 מול פוליטכניקה יאסי. ראפיד במקום החמישי בליגה.

גילי לנדאו (לא שחקן העבר של הקבוצה), יחליף את אלי חייט, מאמן קבוצת הנוער של המועדון.

הרכב משוער: שביט אלימלך, תומר חליבה (דני בונדר), טל חן, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, שי אבוטבול, אליניב ברדה, סלים טועמה, ברוך דגו, איוון יוליץ' (גיל ורמוט).

לחמן בונה על הצעירים (יואב ויכסלפיש)

הפועל פ"ת תארח מחר את הפועל ת"א כשהיא במקום הכי נמוך בליגה, ובתוך ערפל סמיך סביב ענייני העברת הבעלות. קולו של רונן אלעד לא נשמע לאחרונה, וגם האחים בוליקן ירדו לעת עתה מהרכישה המתוכננת.

בימים האחרונים התעסקו בקבוצה בבירוקרטיה של משפחת דובה, שתישאר בארץ עם הבלם לזו. דובה לא ישחק מחר בגלל פציעה בקרסול ומעוז סמיה אמור להחליף אותו. פ"ת תעלה עם זר אחד בלבד לאחר שחרורו של הקמרוני סימו אוגוסטין.

המאמן אייל לחמן מנסה להישאר אופטימי: "אני לא זוכר מצב שבו הפועל פ"ת במקום האחרון, אבל בסופו של תהליך תהיה פה קבוצה יציבה. היום ממוצע הגיל 20, אני מקווה שנשחזר פה את אופי הקבוצה משנות ה- 90, שהתבססה על שחקני בית והגיעה למקום שני".

הרכב משוער: רפי כהן: עמרי קנדה, מעוז סמיה, זאב חיימוביץ', מהראן אבו ריא: יפתח הררי, יניב לוזון, עידן סרור, צ'ק גדיאגה, אחמד קסום: מוטי קקון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully