וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי עסקים מבלגיה במגעים לרכישת מכבי ת"א

משה בוקר

22.10.2006 / 9:21

השלושה ניסו לרכוש את המועדון לפני שנה, אבל המחיר היה גבוה מדי. אחד מהם נפגש עם דריקס. מסתמן: תמיר ולירן כהן ישוחררו

שלושה אנשי עסקים יהודים החיים בבלגיה, והיו בעבר הבעלים של סטנדארד ליאז', מעוניינים לרכוש את מכבי תל אביב. השלושה כבר ניסו לרכוש את המועדון לפני שנה, אולם התבקשו - לטענתם - לשלם מחיר גבוה מדי. "מכבי דרשה 20 מיליון יורו", סיפר גורם בכיר מטעמם. "מדובר במחיר גבוה מאוד עבור קבוצה שהנכס היחיד שלה הוא השם שלה, שהיום לא שווה הרבה".

אחד מהשלושה, דוידוביץ', נפגש השבוע בארץ עם המנכ"ל אלי דריקס, והשבוע מתוכננת פגישה נוספת. לוני הרציקוביץ' הוריד את המחיר שדרש והרוכשים מוכנים לשלם 40 מיליון שקל, אבל במידה שלא יגיעו להבנות, הועלתה אפשרות שיקבלו את זכויות הניהול למספר שנים, כאשר הרציקוביץ' יישאר אחראי לחובות אבל לא ישקיע בקבוצה. התקציב המוצע הוא 45-35 מיליון שקל. "אם לוני רוצה למכור במחיר נמוך ממה שהוא דורש, אפשר לסגור את העסקה מיד", הובהר מצד הרוכשים.

הרציקוביץ' אישר: "יש דיבורים כאלה. אם דוידוביץ' רציני, שיגיע אלי לפגישה ואפשר לסגור הכל בחמש דקות. הלוואי שמדובר באנשים רציניים".

דוד מרואני מוסיף כי מסתמן שתמיר כהן ולירן כהן, שלא שותפו במשחק אתמול, ישוחררו לקראת פתיחת חלון ההעברות, במידה שיימצא קונה. "שחקנים שלא יהיו מוכנים למות על המגרש לא ישחקו", רמז אלי כהן. אוהדי הקבוצה המתינו לשחקנים ביציאה מחדרי ההלבשה והודיעו להם שלא תהיה יציאה אם הקבוצה תפסיד בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully