וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סט. לואיס החלה לספור לאחור

22.10.2006 / 5:53

הופעה מצויינת של המגיש אנתוני רייס, בסיוע הומראנס של פוחולס ורולן, הקנתה לקרדינלס ניצחון גדול, 2:7 בדטרויט ו-0:1 בוורלד סירייס

סדרת הגמר ב-MLB יצאה הלילה (בין שבת לראשון) לדרך, וכמו בכל סדרת פלייאוף בבייסבול, כבר במשחק הראשון קרו בה דברים בלתי צפויים. המגיש אנתוני רייס זרח, כשהגיש שמונה אינינגים כוחניים, מנגד קרס ג'סטין ורלאנדר, הרוקי המבטיח של הטייגרס, ולאחר משחק אחד בוורלד סירייס, סט. לואיס מרגישה טוב, עם יתרון 0:1. זה היה הניצחון הראשון של סט. לואיס בוורלד סירייס מאז 1987. הלילה יעלו לגבעה קני רוג'רס מדטרויט וג'ף וויבר מהקרדינלס, כשעבור הטייגרס זהו משחק של "מאסט ווין".

דטרויט - סט. לואיס 7:2 (0:1 לקרדינלס בסדרה)

מנצח: אנתוני רייס; מפסיד: ג'סטין ורלאנדר

לפני המשחק דובר רבות על כך שהטייגרס נחו שבוע שלם, בעוד שהקרדינלס נאבקו עד לרגע האחרון עם המטס. לפחות במשחק הראשון נראה היה שמפלס האדרנלין רק עלה בסט. לואיס, בעוד זה שבדטרויט תפס תנומה. שני רוקיז פתחו את הסדרה, ג'סטין ורלאנדר מדטרויט ואנתוני רייס מהקרדינלס, ובעוד שעל הנייר היה לורלאנדר יתרון עצום מכל כך הרבה בחינות - בפועל זה היה שונה לגמרי.

רייס לא היה טוב במשחק הראשון בו הגיש בפלייאוף, מול המטס בשבוע שעבר. הוא יצא אחרי ארבעה אינינגים, בהופעה בינונית מינוס שהשרתה חוסר שקט אצל המגישים שהחליפו אותו. אבל במשחק הזה כמעט שאי אפשר היה לגעת בו. הוא הגיש עמוק מאוד במשחק, לתוך האינינג התשיעי, כשהוא מאפשר עוד יום של מנוחה למגישים העייפים בבולפן. רייס סיים עם שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. גם המחבטים התעוררו אצל הציפורים האדומות. סקוט רולן, שראה כיצד הומראן שלו נשדד מול המטס, רשם אחד חוקי לגמרי ואלברט פוחולס, שהיה חלש מאוד בסדרה הקודמת, רשם גם הוא אחד. לקראת משחק 2 טוני לה רוסה חייב להרגיש טוב.

רייס פתח לא טוב. קרייג מונרו חבט לדאבל, מגליו אורדונייז הולך וקרלוס גיין חבט לסינגל כדי להכניס את מונרו הביתה ולהעלות את הטייגרס ליתרון 0:1. אבל מכאן זה היה רק סט. לואיס. באינינג השני השווה סקוט רולן עם הומר לצד שמאל, ובאינינג השלישי המשחק נפתח לרווחה. ידאייר מולינה, גיבור המשחק השביעי מול המטס, חבט לסינגל, ולאחר פסילות שקידמו אותו לבסיס השני, נכנס הביתה מדאבל של כריס דאנקן. ואז עלה לצלחת פוחולס. הוא לא חיכה יותר מדי. בום לימין, הומר בן שתי ריצות ו-1:4 לסט. לואיס.

ורלאנדר נרגע מעט וצלח את האינינג החמישי. בסך הכל הוא הפגין כוחניות, כשסגר חמישה אינינגים עם שמונה סטרייקאאוטים. אבל בניגוד לסדרה מול קליבלנד (שגם בה רשם ארבע ריצות חובה), הפעם לא יכול היה לקבל תמיכה התקפית בגלל הקיפאון של חובטי הטייגרס מול רייס. המגיש של סט. לואיס היה דומיננטי והוציא 16 חובטים ברצף, מהאינינג הראשון עד לשביעי.

ג'ים לילנד, מאמן דטרויט, העלה את ורלאנדר לאינינג השישי, וזו הייתה טעות שגמרה את המשחק. פוחולס הולך, הגיע לבסיס השלישי לאחר טעות של ורלאנדר וג'ים אדמונדס הכניס אותו הביתה. אחר כך חבט סקוט רולן לדאבל שהביא את אדמונדס לבסיס השלישי. ג'ייסון גרילי החליף את ורלאנדר, וחואן אנקרנסיון ניצל שגיאה של ברנדון אינג', שהכניסה הביתה את אדמונדס ורולן - 1:7 לקארדס, גיים אובר. רייס המשיך לאינינג התשיעי, נתן הומר לקרייג מונרו והוחלף בבריידן לופר, שסיים את ההתמודדות - 2:7 ענק לסט. לואיס, שמסתכלת כעת על הספרה 3: עוד שלושה נצחונות, והקרדינלס אלופי העולם. אבל - עוד חזון למועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully