וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו נשלח לברזיל "להחלים נפשית"

21.10.2006 / 23:21

הכוכב, שסובל מבצורת שערים ונראה כמי שאיבד את חדוות המשחק, הוצא לחופשה. שוער וינצ'נזה שותק באופן זמני וספק אם יחזור לשחק

כוכב אינטר, אדריאנו הברזילאי, נשלח על ידי הקבוצה לחופשה בברזיל לתקופה בלתי מוגבלת. אינטר הוציאה הודעה רשמית בה נאמר: "המועדון, בתיאום עם הצוות המקצועי, החליט לתת לאדריאנו חופש. הוא לא יהיה זמין לסגל הקבוצה כבר למשחק מול אודינזה ביום ראשון".

אדריאנו מצוי בבצורת כיבושים קשה, אך יותר מכך, נראה חסר רצון וחשק לכדורגל כבר תקופה ארוכה. בקיץ נפוצו שמועות עקשניות על מעבר שלו מאינטר, אבל לבסוף הוא נשאר במטרה להילחם על מקומו ולהחזיר לעצמו את חדוות המשחק.

בהודעת אינטר נכתב גם: "אדריאנו יעבור אימונים אישיים כדי להחלים גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. נחליט במשותף על אורך החופשה שלו בקרוב".

מאמן הקבוצה, רוברטו מאנצ'יני, האשים את הקיץ הארוך שעבר על השחקן ואמר: "היינו צריכים לדאוג לכך שהוא יחזור לאיטליה מהר יותר. כשלא עשינו כך, עשינו טעות. אדריאנו עבר מונדיאל מאוד מעייף ומלחיץ מבחינה נפשית".

* שוער ויצ'נזה מהליגה השנייה באיטליה, מתיאו גרדלבאן, ייתכן כי לא יוכל לשוב ולשחק יותר, לאחר שנפגע בהתנגשות עם חבר מקבוצתו במהלך אימון של הקבוצה. השוער, שנפגע בצווארו, שותק מהחלק העליון ומטה למשך שעה אחרי הפגיעה. "שכבתי משותק בלי יכולת לזוז. חשבתי על הגרוע מכל, כל חיי חלפו לנגד עיני, חששתי שאני לא אוכל להחזיק את הילדים שלי יותר".

כעת מצבו של השוער השתפר והוא יעבור ניתוח, כשלאחריו יתברר אם יוכל לחזור לשחק או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully