וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל השלימה שבוע חלומי

21.10.2006 / 21:52

אחרי הניצחון על א.א.ק אתונה בליגת האלופות, הקבוצה הצפונית ניצחה 0:1 את לוריין. פ.ס.ז' ואוקזר סיימו בתיקו אפס ב"דרבי הישראלי"

אוקזר ופריס סן ז'רמן, היריבות של מכבי חיפה והפועל תל אביב בגביע אופ"א סיימו אחר הצהריים (ראשון) בתיקו מאופס. אוקזר מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 13 נקודות, כשסן ז'רמן נמצאת מקום אחד מתחתיה עם 12 נקודות.

משחקי אתמול בליגה הצרפתית:

ליל - לוריין 0:1

במשחק הראשון היום השלימה הקבוצה הקטנה מצפון צרפת שבוע חלומי. זה אמנם התחיל עם תיקו מול טרואה לפני שבוע, אבל נמשך עם 1:3 על א.א.ק אתונה בליגת האלופות והסתיים היום עם ניצחון קטן על העולה החדשה. שער בפנדל של מתיו בודמר בדקה ה-36 הספיק ל-3 נקודות לליל.


נאנסי - נאנט 0:1

הפתעת העונה פגשה במשחק ביתי את אחת מהאכזבות הגדולות של העונה, נאנט, והמשיכה בריצה שלה. מיקל קרטיין כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-57. נאנט תעביר עוד שבוע במקום האחרון. פאפה דיאקטה מנאנסי הורחק בדקה ה-74.


סט. אטיין - לה מאן 0:2

סט. אטיין התאוששה מההפסד בדרבי האיזורי לליון לפני שבוע, עם ניצחון חמישי העונה, הפעם על לה מאן שערב המחזור דורגה מקום מתחתיה. לסט. אטיין: סרדן 3 (עצמי), פיקיון 68. פיקיון גם הורחק 3 דקות לסיום.


מונאקו - טולוז 3:1

הקבוצה מהנסיכות סובלת מאחת העונות הגרועות שלה בשנים האחרונות וגם היום כבר היו בפיגור משער של בריאן ברגוגנו (11). מרקו די ואיו האיטלקי השווה כעבור שתי דקות, אבל שער של יוהאן אלמנדר השבדי בדקה ה-84 ואצ'ילה אמנה בדקה ה-90 השאירו את מונאקו עם 7 נקודות בלבד מ-10 משחקים ומקום במעמקי הליגה. לאונרדו קופרה ממונאקו הורחק בדקה ה-89.


סושו - בורדו 1:2

סגנית האלופה מהעונה שעברה ספגה באמצע השבוע הפסד ביתי 1:0 לליברפול בליגת האלופות וגם היום לא הצליחה להתאושש, כשהיא ממשיכה להתקשות בכיבוש שערים. אלברו סנטוס בדקה ה-3 ובירסה בדקה ה-68 עשו את העבודה עבור המקומיים. דוקאס רק צימק בדקה האחרונה.

משחקים נוספים

סדאן - לאנס 2:2

העולה החדשה ממשיכה להתמקם בתחתית למרות התיקו הדרמטי, האורחת מוסיפה בחוסר היציבות שמאפיין אותה העונה. ללאנס כבשו: ארונה דינדאן 4, סיידו קייטה 30. לסדאן: למויין 64 מוקאקה 90.


ולנסיין - טרואה 1:3
לולנסיין: סבסטיאן רודה 32, 53, תומאס דוסבי 77. לטרואה: חוזה סאנז 40. חוסה סאאז מולנסיין (45) ואנזה יאמיסי מטרואה (64) הורחקו.

ראן - ניס 0:1
לראן: אוליבייה מונטרוביו 57. סדריק וארולט מניס הורחק כבר אחרי 7 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully