וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנו בהחלט מוכנים ליורוליג"

21.10.2006 / 19:29

נוון ספאחיה חזר אופטימי ממסע המשחקים של מכבי ת"א בארה"ב, שהסתיים בתבוסות לקליבלנד וטורונטו. פליקס: "מרגיש חלק מהקבוצה"

מכבי ת"א שבה הערב (שבת) ארצה לאחר מסע משחקים בן שבוע בארה"ב, שכלל הפסדים לקליבלנד ולטורונטו ב-30 נקודות הפרש בממוצע. מחר צפויה מכבי להתאמן לראשונה העונה בהיכל נוקיה, וביום שני תתארח אצל אליצור אשקלון למשחק רשמי ראשון לעונת 2007, במסגרת גביע המדינה.

"אנחנו אולי לא מוכנים ל-NBA, אבל אנחנו בהחלט מוכנים ליורוליג", הצהיר נוון ספאחיה עם נחיתתו. "הראנו שאנחנו יכולים לשחק טוב, אבל בשלב הזה משחקים מול קבוצות NBA קשים מדי בשבילנו. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה נגד טורונטו יהיה בסדר. אנחנו מתכוונים לשחק פתוח, לרוץ ולהגיע לסקור גבוה". באשר לנואל פליקס נשמע ספאחיה אופטימי: "הכרתי את פליקס לפני כן והוא יעזור לנו. הכי חשוב שניתן לו זמן".

"נואל הוא אדם קל מבחינה חברתית, בחור מצוין ואישיות נהדרת, שבוודאי יתרום לנו מבחינה מקצועית", הוסיף יותם הלפרין, ששיתף פעולה עם פליקס מוקדם יותר הקיץ במדי סיאטל סופרסוניקס. "אסור לשכוח ששיחקנו מול השחקנים הכי טובים בעולם, אבל עכשיו מתחיל הדבר האמיתי והעיקר שנפתח את העונה בצורה חיובית".

"אני כבר מרגיש חלק מהקבוצה", אמר פליקס עצמו, שנחת לראשונה בתל אביב. "אני מצפה למשחקים הבאים. מכבי היא הבית שלי ואעשה את המקסימום בשביל הקבוצה. לחץ? אני לא מרגיש לחץ. יש לנו עוד עבודה לעשות. נעבוד קשה וניתן את הכל כדי להמשיך ולהשתפר".

"אני מכיר את הקהל של מכבי. הוא אף פעם לא מרוצה, עד שזוכים באליפות", ירה הקפטן דרק שארפ כשנשאל באשר לחוסר שביעות רצון האוהדים מהתוצאות האחרונות. "להפסדים לקבוצות ה-NBA לא תהיה שום השפעה עלינו. דברים כאלה רק מחזקים אותנו. העיקר שלמדנו הרבה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully