וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה בגמר ציריך, פדרר במדריד

21.10.2006 / 16:42

המדורג מספר אחת בעולם נזקק לפחות משעה כדי לגבור על דויד נלבנדיאן 4:6, 0:6. שראפובה גברה על סרבוטניק הסלובנית 6:7, 2:6

לא מעט סנסציות התחוללו עד כה בטורניר מדריד, אבל כשזה מגיע לרוז'ה פדרר, הסיפור תמיד נראה גמור עוד לפני שהוא מתחיל. הפנומן השוויצרי העפיל אחר הצהריים (שבת) לגמר הטורניר לאחר ניצחון חלק 4:6, 0:6 על הארגנטינאי דויד נלבדיאן, בהתמודדות שארכה 58 דקות בלבד.

בניגוד לציפיות הקהל המקומי, פדרר לא יפגוש את יריבו הגדול והמדורג שני בעולם רפאל נדאל, שהודח ברבע הגמר. יריבו של פדרר בגמר יהיה פרננדו גונזאלס הצ'יליאני, שניצח הערב את תומאס ברדיץ' 3:6, 1:6 תוך 53 דקות בלבד. גונזלס מצוי בכושר טוב וניצח 14 מ-18 המשחקים האחרונים שלו, השאלה כמובן היא האם זה יספיק מול "פדרר-אקספרס".

בטורניר ציריך, העפילה מריה שראפובה לגמר השישי שלה השנה, והראשון מאז ה-U.S OPEN, עם ניצחון 6:7, 2:6 על קתרינה סרבוטניק. הסלובנית הבלתי מדורגת בטורניר, שהדיחה ברבע הגמר את מריה קירילנקו הרוסיה, עלתה ליתרון 5:6 במערכה הראשונה ואף השיגה נקודת מערכה, אך אייס של שראפובה העניק לה את המשחקון, והמדורגת שלישית בעולם המשיכה לניצחון בשובר השוויון, ולאחריו גם לניצחון קל במערכה השניה.

שראפובה תפגוש בגמר שיתקיים ביום ראשון את דניאלה הנטוחובה הסלובקית, שגברה הערב על סבטלנה קוזנצובה 4:6, 2:6. במערכה הראשונה נעזרה האנטוחובה בשתי טעויות כפולות של קוזנצובה במשחקון התשיעי בדרך לשבירה וניצחון במערכה הראשונה (4:6). במערכה השנייה האנטוחובה שברה ועלתה ליתרון 1:2, ניצחה בקלות את המערכה (2:6) וכאמור, עלתה לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully