וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכוח את אוקזר

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

23.10.2006 / 11:02

האלופה חוזרת לליגה אחרי ההצלחה באופ"א וסופרת את הפצועים לקראת הכח עמידר, שלא מרימה ידיים. אלמדון ומליקסון צפויים לפתוח

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה למשחק הליגה מול הכח עמידר רמת גן. אתמול קיימה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק מול הכח, אימון שנועד לעזור לצוות מקצועי בחיפה להחליט מי מבין הפצועים כשיר למשחק ויקבל דקות כחלק מהרוטציה.

תום אלמדון צפוי להחליף את דוידוביץ' בשער. זאת, בין היתר, כי השוער הראשון סובל משבר באצבע כף היד, עימו שיחק מול אוקזר. את השבר סוחב דוידוביץ' עוד ממשחק הליגה נגד הפועל תל-אביב. המגן הימני, אייל משומר, שלא הגיע לאימון בשבת בשל שפעת, הגיע לאימון המסכם, אך עדיין לא ברור האם יוכל לשחק. הבלם רפאל אולארה, שסובל מכאבים בקרסולו, עוד מהמשחק במחזור הראשון נגד מכבי נתניה, לא יהיה בסגל. שחקנים נוספים, דוגמת רביד גזל ומאור מליקסון, עשויים לקבל גם הם צ'אנס בהרכב.

לאחר פענוח בדיקת ה-MRI שעבר אדורם קייסי ביום שבת, התברר כי המגן השמאלי סובל מקרע בשריר האחורי, פציעה שעבר בעונה שעברה, מה שיגרום לתקופת החלמה ממושכת. הצוות הרפואי בחיפה מתקשה להעריך לעת עתה כמה זמן ייעדר השחקן, אך לאור ניסיון העבר, נראה כי יחמיץ המגן את המשחק הבא של הקבוצה בגביע אופ"א מול גלזגו ריינג'רס. לגבי המשחקים הבאים, כולל משחק הנבחרת מול קרואטיה בעוד פחות מחודש, ניתן יהיה לקבוע בשלב מאוחר יותר. הקשר עבאס סואן ממשיך לעשות אימונים אישיים, שכן אינו כשיר עדיין ב-100 האחוזים.

הרכב משוער: תום אלמדון; חיים מגרלשוילי, דקל קינן, אלון חרזי, אייל משומר; שאבייר אנדרסון (רביד גזל), חאבייר דירסאו, גוטסבו בוקולי, אלן מסודי (מאור מליקסון); יניב קטן, רוברטו קולאוטי (שלומי ארבייטמן).

* גלזגו ריינג'רס, יריבתה הבאה של מכבי חיפה בגביע אופ"א, ניצחה אחר הצהריים את סט מירן 2:3 בליגה הסקוטית. ריינג'רס נקלעה לפיגור כבר בדקה החמישית לאחר שער של ג'ון סאטון (אחיו הצעיר של כריס סאטון), אבל שערים של צ'ארלי אדם (18) ותומאס באפל (26) הורידו את הכחולים למחצית ביתרון. סאטון עוד הספיק להשוות בפנדל בדקה ה-78, אבל שער ניצחון של נאצ'ו נובו הספרדי, חמש דקות לסיום, העניק לריינג'רס את שלוש הנקודות. הניצחון העלה את ריינג'רס למקום השלישי בטבלה, והיא עדיין בפיגור של 10 נקודות מהמוליכה סלטיק.

במכבי חיפה הגיבו לפרסומים בתקשורת הבריטית על כך שסוון גוראן אריקסון, שצפה במשחק מול אוקזר ביום חמישי, מועמד לייעץ לקבוצה. "אלה שטויות חסרות ביסוס, ואיננו מבינים מהיכן הן נלקחו. אריקסון בישראל בביקור פרטי, ונופש כעת בנגב", אמרו בקבוצה.

הכח לא מרימה ידיים

ההפסד הביתי 2:1 למכבי הרצליה בשבוע שעבר לא היה בתוכניות של אנשי הכח, ובקבוצה ינסו לתקן את הרושם בקרית אליעזר מול האלופה. השוער הגרמני ג'וליאן ריינהרד יעשה היסטוריה כגרמני הראשון אי פעם בליגת העל. לריינהרד יש 11 הופעות בבונדסליגה, אבל בעונה שעברה הוא שיחק רק בליגה השלישית במדי המילואים של פרייבורג.

ריינהרד: "אנחנו משחקים מול הקבוצה הכי טובה בארץ. ברור שהם פייבוריטים. הייתי כבר בבלומפילד והתרשמתי משחקני חיפה. ננסה לעצור אותם". גם יובל בלאיש עשוי לרשום הופעת בכורה במקום גיא טוביאק, הקשר האחורי שקרע את הרצועה וכנראה סיים את העונה. החלוץ שלומי אדרי נקנס בגלל איחור לאימון ביום חמישי ויזמין את הקבוצה לארוחה.

הרכב משוער: ג'וליאן ריינהרד: ליאור ראובן, אדריאן גמאן, סיבטי ליפניה, שוקי נגר: יובל בלאיש, יוסי רוזן, ארז אליאב, אבי תקוה, דודי ליברמן: מור גולן.

עדכון ראשון: 21.10.06, 16:00
עדכון אחרון: 23.10.06, 11:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully