וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון שייך ליוסי מזרחי"

21.10.2006 / 19:10

במשחקו הראשון כמאמן אלון חזן הוליך את אשדוד לניצחון 1:3 בנתניה, ונשאר צנוע. אוזן (עצמי), עזרן והולצמן כבשו, אשדוד עלתה לפסגה

איזו פתיחה לאלון חזן כמאמנה הראשי של אשדוד. המאמן הטרי ניצח את הקבוצה החמה של הליגה, מכבי נתניה, 1:3 בחוץ והשיג סיפתח נהדר למה שעשויה להתברר כקריירה חדשה.

המשחק נפתח באיטיות וללא הזדמנויות. אשדוד קיוותה לצאת מההלם של חילופי המאמנים בצורה חלקה, ואילו נתניה? כשהם לא מריחים קבוצה גדולה הם לא מתאוששים משנת הצהריים הקודמת למשחק.

חניכיו של אלי גוטמן לא איימו על השער והכדור היחיד שהם שלחו למסגרת הייתה נגיחה של אורי אוזן לשערו הוא, שהכניעה את לירן שטראובר המבולבל והעלתה את אשדוד ל-0:1 בדקה ה-29. הנתנייתים לחצו בתחילת המחצית השנייה אבל ספגו בדקה ה-60 מרגלי יניב עזרן. שער של לואיס מרין, מעמדת נבדל ברורה, אחרי 3 דקות הפיח תקווה אצל המקומיים שצימקו ל-2:1.

אבל ביום כזה, אף אחד לא יכול היה למנוע מאלון חזן ניצחון על הסיפתח. המחליף של המאמן הטרי, מנור חסן, ניצל מתפרצת של האורחת ובישל לשי הולצמן שער שלישי, 1:3 לאשדוד, ועוד בקופסא.

אלון חזן, מאמנה החדש ושבינתיים מוגדר כזמני, של אשדוד יכול להיות מרוצה. הקבוצה שלו נראתה טוב ושרדה את המבחן הראשון אחרי עזיבתו של מאמנה האהוב. הבונוס על השבוע המתיש שעבר על הקבוצה מעיר הנמל הוא מקום ראשון בליגה.

אלי גוטמן לעומת זאת, צריך להיות מוטרד. ההגנה שלו, החוליה הכי יציבה של הקבוצה מפתיחת העונה, נראתה לא טוב, איתי שכטר שיחק בפיזור ובשכונתיות ואמיר טגה לא התאושש מאורות הזרקורים שהופנו אליו במשך כל השבוע שעבר.

נתניה היא קבוצה טובה, יש בה שחקנים טובים והיא תרוץ בצמרת העונה. אבל אם היא לא תדע לנצח משחקים מול יריבות השוות לה ברמתן או נופלות ממנה במעט, היא לא תשיג מקום באירופה בעונה הבאה, דבר שמבחינת פוטנציאל היא בהחלט מסוגלת לו.

מהלך המשחק

דקה 27: הזדמנות ראשונה במשחק, רבע הזדמנות למעשה. מסאיי דגו הגביה משמאל ושי הולצמן נגח רחוק מהמסגרת.

דקה 29: גול! הגבהה סתמית של אשדוד מצאה את הראש של אורי אוזן שניסה להחזיר לשטראובר. השוער יצא לפני כן והכדור התגלגל לאיטו פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 39: עידן שריקי נגח חזק לפינה, שטראובר התעופף והדף לקורה, הכדור חזר לשריקי אבל זה בעט החוצה.

דקה 48: אבי סטרול כמעט וכבש שער עצמי שני, שוב בנגיחה, אבל הפעם שטראובר עצר.

דקה 55: הולצמן בעט מזוית קשה, שטראובר הדף ושריקי פיספס את הכדור החוזר.

דקה 60: גול! הגנת נתניה לא הצליחה להרחיק התקפה יפה של אשדוד, בסופה כבש יניב עזרן מקרוב. 0:2 לאשדוד.

דקה 63: גול! אוקוצ'ה בעט כדור חופשי, הכדור פגע בערבוביית השחקנים ולואיס מרין שהיה בנבדל, כבש. 1:2 לאשדוד.

דקה 89: אופיר חיים הוריד לעצמו כדור 12 מטר מהשער אבל בעט בימין החוצה.

דקה 94: גול! אשדוד יצאה למתפרצת, מנור חסן הכניס כדור לשי הולצמן, שחתם את התוצאה. 1:3 לאשדוד.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, אמיר טגה (ג'ף טוטואנה 61), מריוס זנו בונדאה (שי בירוק 79), אופיר חיים, איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל, אדיר טובול, יוסי אופיר, עידן מליחי (מאור זוהר 82), מסאיי דגו (אושרי אלפסי 73), יניב עזרן, עידן שריקי (מנור חסן 86), שי הולצמן.

חזן: "הניצחון שייך ליוסי מזרחי" (רומן רוזנבלט)

אלי גוטמן, מאמן מכבי נתניה, אמר בסיום: "לשופטים אמרתי כבר את מה שאני חושב עליהם, אבל לא בגללם הפסדנו. השחקנים שלנו צריכים להמשיך לעבוד על הצד המנטלי, כי הם קיבלו את אותן הוראות כמו שהם קיבלו בשבוע שעבר בניצחון על בית"ר, אבל חסרה לנו ההמשכיות, ושילמנו על חוסר היציבות".

גוטמן המשיך: "מחצית ראשונה מצוינת של מכבי נתניה, הנענו את הכדור, שלטנו ויזמנו. אשדוד עלתה ליתרון משער עצמי שראיתם ואין מה להוסיף עליו. במחצית השניה גם המשכנו ללחוץ. אשדוד עקצה אותנו 3 פעמים וניצחה.

כשנשאל מה מפריע לנתניה לנצח דווקא קבוצות ברמת של אשדוד, אמר גוטמן: "התקשורת יצרה תמונה כאילו אנחנו ברמה של חיפה וירושלים, אבל אנחנו ברמה של קבוצות כמו אשדוד, מכבי פ"ת, בני יהודה ועוד קבוצות טובות אחרות. יחסית למה שהיה פה לפני 3 חודשים אנחנו במצב טוב".

מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין: "שלטנו בכל פרמטר במשחק, והגענו ל-7-8 מצבים במחצית הראשונה כשהכדורים שרקו ברחבת אשדוד. הגול העצמי לא היה מחויב המציאות, כולם ראו מה קרה, אנחנו בקבוצה לא מאשימים אף אחד במצבים כאלה".

אלון חזן היה מאושר והחמיא למאמנה הקודם של אשדוד: "אני שמח מאוד שניצחנו. אני חייב לתת את הקרדיט למי שהביא את הנצחון הזה - יוסי מזרחי. הנצחון הוא בראש ובראשונה שלו, לי יש את הקרדיט הכי קטן ואני רק נכנסתי לקטע של המוטיבציה והרגשות בשבוע הזה. הייתי מעורב במשחק וכל עוד אנו עושים עבודה טקטית טובה ידענו שזו הדרך לנצח את נתניה. התיאבון שלי אם להיות מאמן אינו נמדד לאחר משחק אחד. יש לי מחויבות למועדון והייתי חייב להעמיד עצמי לרשות הקבוצה. אם אהיה המאמן - נדע עוד שלושה שבועות".

עידן מליחי סיפר על ההכנות של הקבוצה: "הגיע לאשדוד לנצח. כולם חשבו שבגלל מה שקרה עם יוסי מזרחי השבוע, יהיה קל לשחק מול אשדוד ובנתניה בטח חשבו שמצפה להם משחק קליל. אלון הכין אותנו כאילו הוא מאמן חמש או שש שנים".


בסיום המשחק היה הצוות המקצועי של נתניה כעוס מאוד על השיפוט. אוהדי נתניה קיללו מחוץ לאצטדיון את השופטים, שעזבו בליווי משטרתי כמו גם האוטובוס של אוהדי אשדוד שנרגם באבנים. גם אוטובוס השחקנים של מ.ס. אשדוד עזב בליווי משטרתי. מספר מכוניות של אוהדי אשדוד נפגעו על ידי אוהדי נתניה הזועמים לאחר ההפסד הראשון העונה של קבוצתם. בעלי מכבי נתניה, דניאל יאמר, שוהה באילת ולא נכח במשחק כהרגלו אך צפה במשחק ועל פי מאמן הקבוצה, אלי גוטמן התאכזב מההפסד לא פחות מכל אחד אחר.

אורי אוזן התנצל בפני חבריו על השער העצמי שכבש. ביום שני תחזור נתניה להתאמן, כשמחר יזכו השחקנים ליום מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully