וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא - מכבי פ"ת: אבי פרש כנפו

21.10.2006 / 20:01

אבי כנפו קיבל קרדיט מאוחנה בהרכב וגמל עם צמד. מנשה הוסיף את השלישי, כפ"ס הביסה 0:3 את מכבי פ"ת. לוזון: "השיפוט נשגב מבינתי"

הפועל כפר סבא ניצחה היום (שבת) את מכבי פ"ת, המוליכה ערב המחזור, 0:3. אחרי הניצחון העלו המארחים את מספר הנקודות שלהם למנין, עקפו את פ"ת בטבלה והכי חשוב חזרו לצמרת הגבוהה.

קבוצתו של אלי אוחנה קיוותה לחזור למסלול הניצחונות, לאחר התבוסה למ.ס אשדוד בשבוע שעבר במסגרת הליגה וההפסד באמצע השבוע לבית"ר ירושלים, במסגרת גביע הטוטו. היום היא הצליחה לעצור את מה שהיא חששה ממנו - אותו מומנטום שלילי שיסחוב אותה במורד הטבלה.

משפחת לוזון עברה שבוע נהדר. זה התחיל בניצחון על מכבי ת"א וההשתלחות של הבעלים, עמוס לוזון, בלוני הרציקוביץ' והעלייה למקום הראשון בטבלה. אבי לוזון נבחר באמצע השבוע להיות יו"ר ההתאחדות הבא. כל התנאים עמדו לרשותו של גיא לוזון כדי להשלים שבוע חלומי כשגם עמד לרשותו סגל מלא למעט החלוץ עומר גולן, שנמצא בתהליך שיקום מפציעה בשרירי הבטן ואמור לחזור בעוד כשבוע וחצי לאימונים סדירים.

מאמן פ"ת החל ליישם את את רצונו של אבי לוזון, שאמר שאחרי שייבחר ליו"ר יקטין את מספר הזרים, כשפתח בהרכב ללא שלושה משחקניו הזרים, אנדרה קאלדיירה, מארסיו ג'ובאניני ועמנואל אוביידה. לוזון האמין בצעירים שלו, אך הפעם הם לא גמלו לו.

כפר סבא פתחה בסערה וכבר אחרי שלוש דקות עלתה על הלוח. אבי כנפו עשה את ההבדל לאחר שסמואל יבואה פרץ ואוהד כהן הדף. ניסיונות נוספים משני צידי הקבוצות לא הניבו שערים עד סוף המחצית הראשונה. במחצית השנייה תקפה פ"ת במטרה להשוות, אך אדום שקיבל מוראד מגמאדוב בדקה ה-70 חרץ את גורל המשחק. פטריק סופו באקט חסר אחריות קיבל גם אדום והשאיר את פ"ת בתשעה שחקנים. זה כבר היה יותר מדי או בעצם מעט מדי, כששלו מנשה הכפיל את התוצאה חמש דקות לסיום ואילו אבי כנפו חגג עם צמד בדקה ה-90.

מהלך המשחק

דקה 3- גול! סמואל יבואה פרץ לרחבה ובעט מול אוהד כהן, שהדף. הריבאונד הגיע לאבי כנפו שדחק. 0:1 לכפר סבא.

דקה 6 - יעוזה אבובקרי בעט בעיטה חופשית מכ-20 מטרים, הכדור עקף את החומה הפתח-תקוואית, אבל אוהד כהן, שכבר הוציא כדור אחד מהרשת, הצליח להדוף טוב.

דקה 15 - דובב גבאי בעט מ-10 מטרים מהאוויר חזק לשערו של אושרי לוי, שהצליח לקלוט ולמנוע שיוויון.

דקה 42 - בלסינג קאקו שלח כדור מ-20 מטרים בחצי גובה קרוב לקורה הימנית של אורי לוי.

דקה 45 - דובב גבאי שוב מנסה את מזלו, הפעם הוא פרץ מימין, מסר לקאקו, שהגיע לכדור, אך אושרי לוי הצליח לעצור אותו שני מטר משערו.

דקה 51 - נאור פסר, לפני שהוחלף, רץ באגף השמאלי ובעט מ-20 מטרים למסגרת, אולם אושרי לוי הדף מצוין.

דקה 58 - דגלאס דה סילבה, בלמה של כפר סבא, יצא להתקפה מההגנה. כשהגיע לרחבת ה-16 של האורחים נפל. לטענת השופט, צלל, וקיבל צהוב.

דקה 60 - קרן למכבי פ"ת. קובי גנון קיבל כדור ובעט מהאוויר מכ-12 לשמיים.

דקה 70 - מוראד מגמאדוב חטף צהוב שני והורק.

דקה 80 - יבואה פירפר את הגנת מכבי פ"ת, לא נפל למרות משיכה בחולצה של אסי משיח, הגיע מול אוהד כהן אך החמיץ.

דקה 82 - פטריק סופו הכניס מרפק לאביחי ידין כשעלה איתו לכדור גבוה. פ"ת נשארה בתשעה שחקנים.

דקה 85 - גול! אבובקרי הכניס כדור לרחבה לשלו מנשה, שהחליף את דוארטה. מנשה בעט חזק לפינה של אוהד כהן שלא יכל להושיע. 0:2 לכפר סבא.

דקה 90 - גול! פ"ת בתשעה שחקנים נשברה. אבי כנפו, שקיבל את האשראי מאלי אוחנה הבקיע וחתם את התוצאה. 0:3 לכפר סבא.


הרכבים:

הפועל כפר סבא: אושרי לוי; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, גייז'רמו ישראלביץ' (אורן ניסים, 89) אבי כנפו; ז'וזה דוארטה (שליו מנשה, 63), סמואל יבואה.

מכבי פ"ת: אוהד כהן: מוראד מגמאדוב, איסמעיל עמאר, נאור פסר (אנדרה קאלדיירה, 54), קובי גנון; אסי משיח (דני פרדה, 60), סולי צמח, בלסינג קאקו; דובב גבאי, רוביל סרסור (מרסיו ג'ובאניני, 78), פטריק סופו.

אוחנה: "הפסדנו באשדוד כי היינו נינוחים מדי"

המאמן המנצח, אלי אוחנה, שהצבע חזר ללחייו אחרי שני ההפסדים השבוע אמר: "הפסדנו באשדוד כי באנו נינוחים מדי. היום היינו דרוכים וכשאנו באים ככה אז אנחנו טובים יותר".

אוחנה התייחס גם ליחס הכוחות במגרש: "חצי ראשון היתה בהלה אחרי הגול המוקדם והם השתלטו על המגרש. הסדר על המגרש חזר אלינו. שלו מנשה ואבי כנפו עשו את ההבדל".

מן הצד המפסיד היה זה גיא לוזון, שהסביר את ההפסד בקלישאה: "עד ההרחקה היתה קבוצה אחת במגרש. קיבלנו שני גולים שאסור לקבל. נשגב מבינתי האדום שסופו ספג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully