וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני וביטון, חזרתם בזמן

21.10.2006 / 21:08

שבוע לפני הדרבי הגדול מכבי ת"א הגיעה סוף סוף לליגת העל, עם ניצחון 0:4 על בני יהודה. נמני כבש מהנקודה הלבנה (3), ביטון הוסיף את השני (10), מרדיקוביץ' (66) וז'אן (74) הפכו את זה לתבוסה קלילה. אלי כהן: "חיכיתי כבר שהשחקנים יתפוצצו"

מזל שיש את בני יהודה. מכבי ת"א הגיעה שפופה ומדוכאת למשחק מול יריבתה העירונית מתחתית הטבלה, והצליחה להשיג את הניצחון המשכנע הראשון שלה העונה, 0:4, ששיחרר מעט לחץ אצל הצהובים.

בדקה השלישית למעשה המשחק כבר נגמר. אסי דומב הכשיל את משה ביטון ברחבה, חיים יעקב הרחיק את הבלם, ונמני כבש מהנקודה הלבנה. משם כבר הלך קל לצהובים. ביטון (10) הוסיף את השני, ומרדיקוביץ' (66) וז'אן (74) הוסיפו צמד במחצית השנייה שהפך את זה לתבוסה.

מכבי לא הציגה יכולת מרשימה במיוחד, אבל מבחינתה חשוב יותר היה להשיג את שלוש הנקודות קריטיות, שנותנות לאלי כהן קצת אוויר לנשימה ולשחקניו קצת ביטחון לקראת הדרבי הגדול בשבוע הבא.

בני יהודה, לעומת זאת, נראית כמו הצל של הקבוצה הנפלאה מהעונה הקודמת. חוץ מראובן עובד, חניכיו של ניצן שירזי לא מצליחים לשחזר את היכולת ששלחה אותם לגביע אופ"א, ובינתיים הכתומים נראים אפאתיים וחסרי מוטיבציה.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! משה ביטון קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה, והוכשל מאחור על ידי דומב. השופט סימן על הנקודה הלבנה והרחיק את דומב, ונמני כבש פנימה את הפנדל. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 8 - מישאלוב שלח מצוין את מרדיקוביץ', אבל באחד על אחד החמיץ בשלומיאליות מול אניימה ממצב קורץ.

דקה 10 - גול! חילופי מסירות מהירות בין ביטון למרדיקוביץ' השאירו את ביטון מול אניימה, והחלוץ לא התקשה מול חברו לשעבר וגלגל לפינה הימנית. 0:2 למכבי, פתיחה סוערת לצהובים.

דקה 26 - נמני במסירה מצוינת מצא את ביטון, שבעט חזק מ-18 מטר, אבל אניימה הדף לקרן.

דקה 43 - בטורינה מצא את עובד, שמ-16 מטר בעט חזק ושטוח, אבל החוצה.

דקה 52 - אלי ביטון עקף בקלות את מרטינוביץ' על הקו והעביר מסירת רוחב מדויקת. אסולין היה לבד על סף הרחבה, אבל בעט לשמים.

דקה 55 - הרחקה רעה של מרטינוביץ' נהדפה ללוקמן, שבעט טיל מ-20 מטר, מעל לשער. דקות טובות לזהובים.

דקה 66 - גול! שפונגין הגביהה מצוין מהאגף הימני, ומרדיקוביץ' היה במקום כדי לנגוח בקלות לרשת של אניימה. 0:3 למכבי.

דקה 74 - גול! הגבהה של מישאלוב מהאגף פגשה את הראש של ז'אן המחליף, שנגח לרצפה ופנימה את שערו הראשון בליגת העל. 0:4 למכבי.

דקה 77 - אלי ביטון במבצע יפה חדר לרחבה ובעט לחיבורים, קאלה הדף מצוין. שתי דקות לאחר מכן קאלה שוב התעופף, הפעם לבעיטה מדויקת של אסולין.

הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית (יוסי שבחון, 70), איוון רזיץ' (ליאור ז'אן, 57), משה מישאלוב, אבי נמני (קובי מוסא, 71), עומר פרץ, משה ביטון, מיליאן מרדיקוביץ'.

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, אסי דומב, יניב אלול, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, קובי דג'אני (יאיר אזולאי, 46), הרוויה קובאצ'ביץ', מטה בטורינה (אלי ביטון, 46), ראובן עובד (עוז ראלי, 71), ליאור אסולין.

אלי כהן: "חיכיתי כבר שהשחקנים יתפוצצו"

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, נשמע מאוכזב בסיום המשחק: "ספגנו כרטיס אדום ופנדל לא מוצדק. זה היה משחק חלש שלנו, ולא ראוי לקבוצה בליגת העל. אני יודע מה זה מועדונים גדולים המצויים תחת לחץ, ואמרתי זאת גם לשחקנים. לא יכולנו להגיב לפי איך שהמשחק התפתח בפתיחה. משחק ההגנה שלנו לא טוב ואנו סופגים בקלות, ולא משנה מי משחק בהגנה. אנו נצטרך לתקן את זה, כי אחרת נמצא עצמנו מהר מאוד למטה. בשבוע הבא אנו נגד כפר סבא, וקל זה לא יהיה".

אלי כהן, לעומת זאת, יכול היה לחייך: "אני חיכיתי לרגע שהשחקנים יתפוצצו על המגרש. זה לקח זמן. אנו בונים קבוצה, ולוקח זמן לבנות את התיאום בין השחקנים. היום שיחקנו עם שלושת החלוצים כדי ללחוץ מהרגע הראשון. הפציעות של נמני וביטון פגעו בנו, אבל אנחנו מתאוששים.

"אותם שחקנים שלא הקריבו עצמם, לא ישחקו", המשיך כהן, "מי שלא יקריב לא ישחק ואם שחקנים לא מסוגלים לתת הכל אז שיפנו את הדרך לאחרים. אני בטוח שתראו את מכבי החל מהיום בסגנון הזה. לא הייתי מרוצה מפתיחת המחצית השנייה ויש את הבעיות הקטנות של חוסר הבטחון אבל אני לא חזיר".

לוני הרציקוביץ': "הסיפור הוא ארוך, ליגה היא דבר ממושך, ולעשות ספקולציות בתחילת עונה זה חסר טעם. אני יודע שיש חומר שחקנים טוב וצוות שעובד, אבל צריך לקחת את הדברים הטובים ולהמשיך הלאה. לפי איך שהשחקנים והצוות עובדים, לא יכול להיות שזה לא יישא פרי. קבוצה קודם כל צריכה יציבות, שקט ועבודה קשה. אני יודע מה תוכנן ואיך זה מתבצע, ולכן לקפוץ על מאמנים זה לא דבר שנעשה במכבי ת"א".

משה ביטון, שכבש לקבוצתו לשעבר, אמר: "מבחינתי זו חזרה טובה למגרשים אחרי תקופה לא קלה עם פציעה. תמיד כיף לכבוש. היו לי שנתיים נפלאות בבני יהודה ועכשיו אני במכבי ת"א ואני נותן את כולי לקבוצה. היינו בתקופה לא טובה ויש לחץ מהתקשורת ומכולם, זה לא קל, אבל היום התפוצצנו וצריך להמשיך את זה. בשבוע הבא יש דרבי וחשוב לנצח בשביל הקהל".

אבי נמני: "אחרי שמנצחים מתחילים להשתגע. ניצחנו בזכות יכולת ומלחמה ורק ככה זה יילך, בצניעות ועבודה קשה. אנו צריכים להתחבר הרבה יותר טוב. הייתי מרוצה גם מ-0:1 ועכשיו צריך לחשוב קדימה. התוצאה נותנת שקט לכולם. הפועל ת"א בתקופה טובה ואנו נעשה הכל כדי לרצות את האוהדים. אני לא בריא ועם קרע במפשעה. בשבוע שעבר שיחקתי 15 דקות והיום כ-70 דקות. אני לא בנוי למשחק שלם והחבר'ה האחרים צריכים להאמין בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully