וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון לשיקגו במשחקי ההכנה

21.10.2006 / 11:31

הקבוצה מעוררת הציפיות של סקוט סקיילס הפסידה 85:83 למינסוטה. ניצחון ראשון לניו ג'רזי, וויד ושאק קיבלו יום מנוחה

לאחר ארבעה ניצחונות מאז תחילת משחקי קדם העונה,הפסידו הבולס הלילה (בין שישי לשבת) למינסוטה 85:83. קווין גארנט עם 17 נקודות ותשעה ריבאונדים בלט כרגיל במינסוטה. הרוקי רנדי פוי קלע רק שמונה נקודות, אבל שתי קליעות עונשין שלו 1.3 שניות לסיום העניקו לזאבים את הניצחון. טיירוס תומאס קלע 10 נקודות, והספיק לשחק 19 דקות בלבד לפני שיצא בשש עבירות. בן גורדון הציג ערב קליעה נוראי, וסיים עם 2 מ- 12 מהשדה וחמש נקודות בלבד.

ניו ג'רזי לעומת זאת השיגה הלילה את ניצחונה הראשון במשחקי קדם העונה, כשגברה 92:102 על פילדלפיה. וינס קרטר הוביל את הנטס עם 21 נקודות. חסן אדאמס, הרוקי מאריזונה, קלע 10 נקודות וג'יי וויליאמס המתקמבק הסתפק בשלוש נקודות ב-13 דקות. את פילדלפיה הוביל שאבליק רנדולף עם 13. משחק לא אופייני לאלן אייברסון, שסיים עם יותר אסיסטים (8) מנקודות (7).

האלופה מיאמי, ללא דווין וויד ושאקיל אוניל שקיבלו יום מנוחה מפט ריילי, הפסידה לממפיס 96:95. רוברט הייט, שחקן אוניברסיטת מיאמי בארבעת השנים האחרונות, שחתם בהיט על חוזה לא מובטח, אותת לריילי שיש לו מקום בקבוצה עם 25 נקודות, 16 מתוכן ברבע הרביעי. הרוקי רודי גיי הוליך את קלעי הגריזליס עם 14 נקודות.

הלייקרס, עדיין ללא קובי בראינט, ניצחו 106:113 את ההורנטס. למאר אודום החמיץ במעט טריפל דאבל עם 17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מוריס אוונס פתח בחמישייה וקלע 27 ללייקרס, כשג'ורדן פארמר הרוקי מוסיף 12 מהספסל. את ההורנטס הוביל בובי ג'קסון עם 22 נקודות. משחק טוב עם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים לרוקי סדריק סימונס.

הרוסי הצעיר ירוסלב קורולב (לשעבר בצסק"א מוסקבה) קלע 25 נקודות במדי הקליפרס בהפסד 116:106 לגולדן סטייט. את הווריורס הוליך דוואן ואגנר עם 23. תוצאות נוספות ממשחקי הלילה: סקרמנטו - יוטה 96:112 (19 נקודות לדרון וויליאמס), פורטלנד - סיאטל 95:103 (ברנדון רוי עם 19 לבלייזרס).

טלפייר ממשיך להכחיש מעורבות בתקרית הירי בניו יורק

רכזה החדש של הבוסטון סלטיקס, סבסטיאן טלפייר, דבק בגרסתו לפיה לא היה מעורב באירוע שבו נורה הראפר "פאבולוס" מחוץ למועדון במנהטן. "נקלעתי לתקרית מצערת. אם אתם רוצים להגיד שאני אדם רע בגלל שיצאתי עם ארוסתי למועדון, אז תגידו. אני יודע מי אני, וכך גם חברי לקבוצה וראשי הסלטיקס". טלפייר הכחיש את הפרסומים לפיהם הוא חשוד במעורבות בירי. לדובר משטרת ניו יורק, פול בראון, יש גירסה שונה: "אנחנו חוקרים כל קשר שהוא בין גניבת שרשרת הזהב של טלפייר לאירוע הירי".

מאמנו של השחקן, דוק ריברס, התייצב לצידו: "הוא לא עשה כלום", הוא אמר לעיתונאים באימון הקבוצה. "מה שקרה לו יכול היה לקרות גם לי או לכם". לתומכיו של טלפייר הצטרף היום בן דודו, סטפון מרבורי. מרבורי התעצבן משאלות העיתונאים בקשר לטלפייר, ונטש בזעם את עמדת הראיונות וצעק "הוא נשדד באיומי אקדח, ואתם מתייחסים אליו כמו אל עבריין".

* הסלטיקס ניפו הלילה את קווין פיטסנוגל, יקיר מדור המכללות של וואלה! ספורט. הסנטר הססגוני ממכללת ווסט וירג'יניה הספיק לרשום 11 דקות ושלוש נקודות בלבד במדי הסלטיקס בשלושת משחקי ההכנה בהם השתתף, לאחר שחתם בקבוצה על חוזה לא מובטח כשחקן חופשי כיוון שלא נבחר בדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully