וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון להמבורג

22.10.2006 / 19:21

גברה בחוץ על לברקוזן 1:2, ועלתה לראשונה מעל לקו האדום. בשבת דייגו הברזילאי הוליך את ורדר ברמן לניצחון על באיירן 1:3

היום (ראשון) התקיימו שני המשחקים שהשלימו את המחזור השמיני בבונדסליגה. המשחק המסקרן התקיים בלברקוזן, שם השיגה המבורג את נצחונה הראשון העונה בבונדסליגה העונה, בתוצאה 1:2. פרנקפורט ונירנברג נפרדו בתיקו 2:2.

המחזור נפתח כבר שלשום (שישי) עם משחק אחד ויחיד, בו סיימה דורטמונד בתיקו מאכזב מול האחרונה בטבלה, בוכום. חלק הארי של המחזור, עם שישה משחקים סך הכל, התקיים אמש (שבת). במוקד עמד משחק העונה בין המוליכה, ורדר ברמן, לדאבליסטית באיירן מינכן. שתי הקבוצות הגיעו לאחר ניצחונות בליגה ובליגת האלופות, אבל הייתה זו ידה של ברמן על העליונה לאחר שניצחה 1:3 את באיירן ופתחה ממנה פער של שלוש נקודות בראשות טבלת הבונדסליגה. שאלקה ניצחה את האנובר מהתחתית 1:2 ונצמדה אליה במקום השני.

לברקוזן - המבורג 2:1

אנדריי וורונין העלה את המקומיים ליתרון 0:1 בדקה ה-41 ונראה היה כי המבורג תאלץ למצוא את נצחונה הראשון העונה בליגה, במגרש אחר. אבל, צמד שערים של פאולו גררו במחצית השנייה (דקות 70 ו-86) העניק את הנצחון המיוחל להמבורג והעלה אותה אל מעל לקו האדום תוך שהיא חולפת על לברקוזן ומסבכת אותה בתחתית.

פרנקפורט - נירנברג 2:2

איוניס אמאנאטידיס העלה את המקומיים ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית לאחר שער מהנקודה הלבנה. האורחים לא חיכו יותר מדי והשוו תוך דקה משער של איבן סנקו. המהפך הושלם ושער של פינולה בדקה ה-51 העלה את האורחים ליתרון 1:2. פרנקפורט הגיבה מהר והשוותה בדקה ה-57 משער של אלברט דטרייט. התוצאה מספקת את שתי הקבוצות שעדין לא הפסידו העונה.

שלישייה לברמן מול באיירן

משחק העונה הבטיח הרבה, וכמו שנהוג בגרמניה, גם לא איכזב. ברמן, שאירחה בווסרשטאדיון, הגיעה למשחק אחרי ניצחון באמצע השבוע על לבסקי סופיה בליגת האלופות, באיירן הגיעה אחרי ניצחון בחוץ על ספורטינג ליסבון, ואכן הקצב היה ברמה גבוהה.

המשחק, על שלל כוכביו, הפגיש שניים מהכוחות העולים בכדורגל העולמי: דייגו הברזילאי מברמן ולוקאס פודולסקי הגרמני מבאיירן. הברזילאי, שכבש בניצחון על לבסקי וגם בשבת שעברה, העלה את המארחים ליתרון אחרי 11 דקות, אחרי שעבר את לוסיו והפציץ לחיבורים של קאן, 0:1 ברמן. 23 דקות לאחר מכן בעיטה חופשית לירוקים. פייר וומה הקמרוני בעט מכ-25 מטרים כדור שעקף את החומה הבווארית היישר לפינה הימנית של אוליבר קאן, שהיה רחוק מלהושיע. ברמן נראתה בדרך לניצחון קל, אבל לא קבוצה כמו באיירן תגיד נואש. 3 דקות חלפו וכדור שלא הורחק ברחבה של ברמן הגיע לרוי מקאי, ששלח מן האוויר כדור לא חזק בחצי מספרת לשערו של וויזה, שנכנע. מחצית שנייה ובאיירן קרובה להשוות, מהצד השני קלוסה צלל ברחבה וקיווה לקבל פנדל, אבל השופט לא קנה את ההצגה. בדקה ה-62 לוסיו כבש, חבל מבחינת הבאוורים שזה היה לשער הלא נכון.

באיירן באלופות מושלמת עם שלושה ניצחונות, אך המכונה הבווארית מקרטעת בליגה עם הפסד שלישי בשמונה מחזורים. ברמן, לעומת זאת, באלופות עם ארבע נקודות מתשע וקשה לראות אותה מעפילה לשמינית מאחר שהיא באותו בית עם צ'לסי המושלמת וברצלונה. כמו שהיא נראתה היום ועם מעט התמדה היא תוכל לשבור את הרצף הבווארי בליגה.


שאלקה 04 - האנובר 96 1:2

השלישית בטבלה אירחה בארינה אוף שאלקה את המדורגת מתחת לקו האדום. כדי להמשיך ולהישאר צמודה למוליכה אסור היה למארחים מזלגניקרשן להפסיד נקודות. זלטאן באיראמוביץ' (17) ולבאן קוביאשווילי (27) כבשו לשאלקה. האנובר הצליחה רק לצמק משערו של יאן רוזנטל ארבע דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה.


הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדאבך 1:2

המארחים מברלין שהידרדרו למקום התשיעי אירחו את הקבוצה שלא סיימה באף תיקו העונה. במחצית הראשונה לא מצאו הקבוצות את שער היריבה. חמש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה פל דאדרדיי העלה את המארחים ליתרון. אוליבר נויביל, החלוץ הגרמני הוותיק והמצוין, השווה זמנית (63) לגלדבאך. אבל מרקו פאנטליץ' שבע דקות אחר כך כבש את שער הניצחון, שהעלה את הרטה למקום השלישי.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - שטוטגארט 1:1
לוופסבורג: מייק האנקה 26. לשטוטגארט: מריו גומז 30.

ארמיניה אאכן - אנרג'י קוטבוס 2:1
לאאכן: לורנצו אורליאן רוחקאמף 16 לאנרג'י: ולאד מונטינו 65, טימו רוסט 75.

ארמיניה בילפלד - מיינץ 0:1
לארמיניה בילפלד: הייקו ווסטרמן 72.

דורטמונד - בוכום 1:1

במשחק שפתח אמש (שישי) את המחזור הדהימו האורחים עם שער יתרון של תאופאניס גקאס בדקה ה-31, אבל החגיגות שלו נמשכו זמן מועט בלבד, כאשר החלוץ הפולני המוכשר, אבי סמולארק, השווה 5 דקות מאוחר יותר ובעצם קבע את תוצאת המשחק בשליש הדרך.

ניצחון היה מקפיץ את דורטמונד למקום הראשון, לפחות ליום אחד, אבל במקום זאת היא תיאלץ להסתפק בהישארות בצמרת הנמוכה. עד השבוע הבא, אולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully