וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון לא רוצה לצ'לסי

20.10.2006 / 19:31

שוער יובה שומר אמונים למועדון. צ'ך עבר לבי"ח קרוב לביתו ויכול ללכת בכוחות עצמו. ווסטהאם במו"מ להחליף אצטדיון ב-2012

למרות השמועות, כרגע נראה ששוער יובנטוס ג'יאנלואיג'י בופון לא יעבור לצ'לסי כדי להחליף את השוער הפצוע פטר צ'ך, כך טוען סוכנו של האיטלקי.

הסוכן, סילבנו מרטינה, שמייצג את בופון כבר 12 שנה, הוסיף כי למרות שהלקוח שלו רואה בהצעה "כבוד", וכי יובה לבטח תתפתה לאשר את המעבר, זה לא צפוי להסתייע.

"ג'יאנלואיג'י מאוד שמח ביובנטוס", המשיך מטרינה. "היו לו הרבה מאוד הצעות הקיץ מאיטליה ומליגות אחרות, והוא סירב לכולן כי הוא החליט להישאר בטורינו כדי להחזיר למועדון שהפך אותו למפורסם ולאחד השוערים הטובים בעולם".

צך', אגב, מרגיש טוב יותר, הועבר לבית חולים קרוב לביתו, וכבר יכול להתהלך בכוחות עצמו. בהודעה רשמית של צ'לסי נאמר כי "מצבו של צ'ך הולך ומשתפר".

חדשות נוספות

* ווסטהאם החלה לנהל "משא ומתן רציני ביותר" עם רשויות האצטדיון 'אולימפיק', במטרה לעבור לשם בשנת 2012, אחרי האולימפיאדה של לונדון. כזכור, שני גופים מנסים להשתלט על הפטישים, הראשון מונהג על ידי איש העסקים הלונדוני ממוצא איראני קיה ג'ורבכיאן, והשני על ידי בכיר באופ"א, אגרט מגנוסון. שניהם מעדיפים לראות את קבוצתו של בניון באצטדיון חדש.

* עשרות אוהדי מנצ'סטר יונייטד החלו המחאה כנגד הבעלים מלקולם גלייזר במשחק מילואים של הקבוצה נגד מילואי וויגן. המשטרה הגיעה למקום, אבל האוהדים המשיכו למחות בשקט ובשלווה עם שלטים בגנותו של האיש השתלט על המועדון בצורה מעוררת מחלוקת בקיץ שעבר בעבור 790 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully