וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף מדבר

21.10.2006 / 17:30

שבצ'נקו ובאלאק, שני שחקני הרכש של צ'לסי, כבשו, המיליונרים ניצחו 1:2 את פורטסמות'. אברטון-שפילד 0:2, וויגן-מנ' סיטי 0:4

במרכז המחזור התשיעי בליגה האנגלית עומד המפגש בין שתי הקבוצות המפוארות של אנגליה (עם כל הכבוד לאלופה), מנצ'סטר יונייטד וליברפול. אבל המשחק הזה יתקיים רק ביום ראשון, ועד אז מתקיימים חמישה משחקים בשבת. פורטסמות' ניסתה היום (שבת) לעשות את מה שאלופת אירופה לא הצליחה ולנצח את צ'לסי בסטמפורד ברידג', אך כשלה אחרי שהפסידה 2:1. אברטון ניצחה 0:2 בקרב קצוות את שפילד יונייטד. במשחק תחתית חם הביסה וויגן את מנצ'סטר סיטי 0:4 בביתה. בקרב תחתית נוסף נפרדו צ'רלטון ו-ווטפורד בתיקו 0:0. אסטון וילה ופולהאם ייאבקו מאוחר יותר על הזכות להצטרף לדבוקת הצמרת.

צ'לסי - פורטסמות' 1:2

אנדרי שבצ'נקו לא פגע בזמן האחרון, למרות שעשה הכל נכון. היום הסתיימה הבצורת של האוקראיני. עוד מצטרף חדש לקבוצה, מיכאל באלאק, שחסר מאוד לבאיירן, כבש שער נוסף שהביא ניצחון לצ'לסי אחרי הניצחון ביום רביעי על אלופת אירופה.

במחצית הראשונה לא הצליחו הכחולים להבקיע את שער האורחים מפורטסמות'. לשנייה עלתה כבר צ'לסי אחרת. בדקה ה-54 שלח אריאן רובן כדור מהאגף השמאלי ואנדרי שבצ'נקו הרשית מכ-12 מטרים. המיליונרים המשיכו במומנטום. כששתי דקות אחר כך דידייה דרגובה, שכבש את שער הניצחון ביום רביעי, הזין את מיכאל באלאק, שכבש בראש. בדקה ה-69 בנג'מאי מווארארי הצליח רק לצמק.

אחרי הניצחון עלו הכחולים למקום הראשון, לפחות עד למשחקה של היונייטד מחר (ראשון) נגד ליברפול. פורטסמות' נחלה הפסד שלישי העונה ומתרחקת עד כדי שש נקודות מהמקום הראשון.

הארי רדנאפ ידע שניצחון חוץ מפתיע היה מקפיץ אותו מעל לצ'לסי למקום הראשון בליגה, אבל ההגנה שספגה פחות מכל הגנה אחרת באנגליה, חסרה את שני הבלמים הקבועים שלה בימים אלו, גלן ג'ונסון ודז'אן סטפנוביץ', והתברר שזה מה שהיה בעוכריה.

שאר המשחקים

וויגן - מנצ'סטר סיטי 0:4

וויגן לא ניצחה חמישה משחקים רצופים, בעוד שיריבתה לא ניצחה מחוץ לאיצטדיון סיטי אוף מנצ'סטר מאז אפריל האחרון. היום נשבר הרצף כשהביתיים השפילו את הסיטי עם תבוסה צורמת. וויגן כבשה שני צמדים תוך שתי דקות כל פעם. הצמד הראשון הגיע כבר עם פתיחת המשחק. אמיל הסקי לא נתן לסיטי זמן להתאושש, הניף את הרגל וכבש שער יפה מהאוויר בדקה השנייה. דקתיים לאחר מכן ריצ'ראד דאן נגח שער עצמי אומלל לרשת קבוצתו, אחרי הגבהה מכדור חופשי מהאגף. 20 דקות בתוך המחצית השנייה וסיטי שוב משחילה צמד, הפעם זה הנרי קאמארה שכבש אחרי כדור רוחב כשהוא מקדים את כל הגנת הסיטי השאננה. אנטוניו ולנסיה חתם את התוצאה עם עוד שער יפה כשבעט מ-20 אלכסונית לפינה הרחוקה לשער של וויבר. וויגן מצליחה לאזן את יחס השערים אחרי הרביעייה.


אברטון - שפילד יונייטד 0:2

הכחולים, פתחו את העונה טוב, אך נחלשו במחזורים האחרונים. בשבוע שעבר הם הפסידו למידלסבורו 2:1. היום הם אירחו במרסיסייד את שפילד יונייטד מתחתית הליגה. כדי להישאר צמודים לצמרת העליונה היו חייבים המאחרים ניצחון וכך הם עשו. מיכאל ארטטה (13) וג'יימס ביטי (34 פנדל) העניקו את הניצחון לאברטון. קלוד דייויס משפילד הורחק בדקה ה-33.


צ'רלטון - ווטפורד 0:0


אסטון וילה - פולהאם 1:1

אסטון וילה עדיין בלתי מנוצחת, אבל גם לא מנצחת יותר מדי. לוילנרס הייתה זו תוצאת תיקו שישית מתוך תשעת משחקיה. לעומת השנים האחרונות שלהם, זוהי פתיחת עונה נהדרת עבור שחקניו של מרטין אוניל, שמדורגים במקום ה-6. גארת' בארי העלה את הקבוצה הביתית ל-0:1 בפנדל בדקה ה-26 אבל מוריס וולץ השווה על סף המחצית הראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully