וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיקר שהמסע מאחורינו"

20.10.2006 / 18:17

גודס ומכבי ת"א ישמחו לחזור ארצה אחרי התבוסות בקליבלנד ובטורונטו: "נדע לתעל את הניסיון הזה לדברים חיוביים בהמשך"

מכבי ת"א תשוב ארצה מחר (שבת) אחר הצהריים ממסע המשחקים בארה"ב, שכלל תבוסות לקליבלנד קבאלירס ולטורונטו ראפטורס, בהפרש ממוצע של 30 נקודות. למעט הבלחות רגעיות של כדורסל חיובי, לא היוותה מכבי יריב של ממש לשתי האמריקאיות, כמו שהיה במשחקים הקודמים הקיץ מול נציגות הליגה הטובה בעולם, סן אנטוניו ספרס ופיניקס סאנס.

"העיקר שהמסע הזה מאחורינו", אמר עוזר המאמן גיא גודס. "אולי בשלב הזה אנחנו עדיין לא מוכנים להתמודד עם הקבוצות האלה בכבוד. עכשיו אנחנו צריכים לקחת את השחקנים ולהרים אותם לקראת הדבר האמיתי שמתחיל בשבוע הבא".

וויל ביינום לקח קשה במיוחד את שני ההפסדים, ובסיומם נצפה הרכז האנרגטי מתבודד בחדר ההלבשה. "ביינום הוא שחקן מאוד תחרותי", הסביר גודס. "בסך הכל לכולם קשה להפסיד חמישה משחקים ברציפות, אבל גם ברור לנו שהמשחקים האלו לא מהווים אינדיקציה אמיתית ליכולת שלנו. לא נפגוש העונה קבוצות ברמה של טורונטו או קליבלנד. אני מאמין שנדע לתעל את הניסיון הזה לדברים חיוביים בהמשך".

במשחק אמש (חמישי) לא שותף רודני ביופורד, לאחר שנפצע בעינו במהלך האימון המסכם, ובקבוצה הוחלט שלא לסכן אותו. השחקן התאושש, ויהיה כשיר למשחק הגביע ביום שני נגד אליצור אשקלון. מכבי תתאמן לראשונה בהיכל נוקיה המשופץ ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully