וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה ובחיפה מצחצחים חרבות

עדי פרג'

20.10.2006 / 11:19

בן שמעון מתעקש שהמשחק לא יהיה ניסיון לנקמה, שלומי דורה טוען שיבוא לשחק התקפי. משחק העונה הראשון (שבת, 15:00, ערוץ 5)

הפועל קרית שמונה תפגוש השבוע למשחק ביתי נוסף (שבת, 15:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) את אחת הקבוצות הקשות ביותר בליגה הלאומית - הפועל חיפה.

אחרי פתיחה צולעת משהו, שכללה ניצחון אחד ושני הפסדים רצופים והובילה להחלפת מאמן (רפי כהן), הגיע לקבוצה שלומי דורה הצעיר, שאימן בתחילת העונה את קבוצת הנוער של הפועל חיפה והחל את המהפכה בקבוצה של יואב כץ. שלושה ניצחונות משלושה משחקים (האחרון שבהם 1:3 על עכו) יש עד כה למאמן הצעיר, שהעלה לקבוצה הבוגרת מספר שחקנים צעירים ולא היסס להוריד לספסל את מי שנחשבו ל"שחקני מפתח" אצל קודמו לתפקיד. בהפועל חיפה מדברים על אווירה חדשה בקבוצה והחבר'ה הצעירים והכשרוניים שכבר זכו לכינוי "הילדים של שלומי" נראים כרגע כמשפחה צעירה ומלוכדת. כפי שנראה כיום, החוליה החלשה בחיפה היא חוליית ההגנה, כשמאחוריה עומד השוער יניב מזרחי שספג עד כה שבעה שערים בחמישה משחקים. בחוליית הקישור צפוי לקבל קרדיט הישאם כיוואן, שנכנס במהלך המשחק בשבוע שעבר נגד עכו וגרם למהפך במשחק ובתוצאה.

בחיפה משחקים גם שני אקסים טריים יחסית של קריית שמונה, אסי אברהמי וסרג' איילי, ששיחקו בעונה שעברה בקבוצתו של לחמן ומציגים יכולה טובה ויציבה במדים האדומים. גורמים בחיפה מעידים כי איילי נראה השבוע דרוך מתמיד באימוני הקבוצה, מה שוודאי מעיד על רצון מסוים מצד השחקן להעמיד את יו"ר קרית שמונה, איזי שרצקי, על טעותו.

עוד אדם שצפוי להיות לא פחות נרגש הוא מי שאימן את הפועל חיפה אשתקד והיום מדריך את קרית שמונה, רן בן שמעון, שאמר לקראת המשחק: "זה לא יהיה הוגן כלפי השחקנים שלי להפוך את המשחק הזה למשהו אישי או מיוחד למאמן שלהם. חיפה היא קבוצה חזקה מאוד וכשרונית שרוצה לעלות לליגת העל, ויהיה לנו לא קל במשחק הזה. נכון שאני מכיר חלק מהשחקנים אבל בליגה הזו כל קבוצה משתנה משבת לשבת".

"נבוא לשחק פתוח"

-מאז הגעת לחיפה רק ניצחונות.

"זה נכון, אך אני לא לוקח על עצמי את כל הקרדיט. מי שבנה את הקבוצה זה רפי כהן, הוא זה שהכין את הקבוצה והביא את השחקנים. אמנם אני בהחלט שיניתי מקומות למספר שחקנים וגם נתתי קרדיט לשחקני נוער במועדון, ואני שמח שזה מצליח עד כה.

- עבדת עם רן בן שמעון,היית אומר שבמובן מסוים אתה מכיר את שיטת העבודה שלו?

"ממש לא. אני אמנם עבדתי בהפועל חיפה בזמן שגם רן עבד שם, אבל אימנתי את הנוער והוא את הבוגרים,. נכון שהכרתי את הנחת העבודה שלו, אבל בקרית שמונה רן משחק בשיטה אחרת מהשיטה בה שיחק חיפה. כרגע הכל הולך לו כמו שצריך ואני מסיר בפניו את הכובע".

-הפועל חיפה תגיע כדי לא להפסיד?

"הפועל חיפה תגיע לקרית שמונה כדי לנצח וכדי לשחק פתוח. מי שמשחק כדי לא להפסיד סופו שיפסיד, ומי שמשחק כדי לנצח יכול גם להוציא תיקו. אני יכול להבטיח לך כבר עכשיו שלא יהיו שמירות אישיות במשחק הזה. אנחנו באים לשחק כדורגל והאוהדים שיגיעו למגרש יוכלו לצפות במשחק פתוח, התקפי וטוב, כששתי קבוצות טובות מאוד נמצאות על הדשא".

-מטרידה אותך ההתקפה של קרית שמונה?

"אין ספק שלקרית שמונה יש את צמד החלוצים הכי איכותיים בליגה הלאומית, וכמובן שהם מטרידים אותי. אני לא מתכוון לומר לך כיצד ואיך נעצור אותם או ננסה לעצור אותם, אבל אנחנו עובדים על כך. בכלל, אני מתייחס לקריית שמונה כקבוצה ולא כשחקנים בודדים".

-עושה רושם שיש עניין אישי למאמנים בליגה של "מי יעצור את קריית שמונה?"

"קרית שמונה ניצחה כל משחק ליגה מאז התחילה העונה, ובהחלט יהיה נחמד אם הפועל חיפה תהיה זו שתעצור את הנצחונות שלה, אבל אני מגיע למשחק הזה כמו כל משחק רגיל והייתי מגיע למשחק הזה באותה גישה גם אם לקרית שמונה היו שני הפסדים בדרך. כך שההישג "לעצור את קרית שמונה" זה בהחלט גימיק מעניין אבל זה לא העיקר במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully