וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפועל ר"ג עלתה למקום הראשון

20.10.2006 / 14:38

האדומים מהמכתש ניצחו את השקמה / רמת חן 1:2. טירת הכרמל הפתיעה את הרצליה 1:3, ודילגה למקום השלישי

המחזור השישי של הליגה הארצית הושלם היום (שבת) עם צמד משחקים ובסיומו עלתה הפועל ר"ג למקום הראשון בטבלה לאחר שגברה בביתה 1:2 על השקמה / רמת חן. במשחק נוסף נפרדו סקציה נס ציונה והפועל מרמורק בתיקו 1:1.

הפועל ר"ג - השקמה/רמת חן 1:2

הניצחון של הפועל ר"ג העלה אותה, כאמור, לפסגה. היו אלה דווקא האורחים שנטלו ראשונים את ההובלה לאחר שער של בן דרור בדקה ה-8. אלירן אסאו השווה לזכות ר"ג בדקה ה-23 והמהפך הושלם לאחר שער של קובי חסן בדקה ה-65 שהעניק את הניצחון לאדומים.

סקציה נס ציונה - הפועל מרמורק 1:1

שני השערים הובקעו מהנקודה הלבנה. בדקה ה-69 העלה איציק לוי את האורחים מרחובות ליתרון 0:1 ובתוספת הזמן השוותה נס ציונה לאחר שער של מוסא בן חיים. מרמורק פספסה הזדמנות לטפס מעל לקו האדום.

הטירה חגגה בהרצליה

המחזור השישי בליגה הארצית נפתח אתמול (שישי) עם ארבעה משחקים שהניבו שלוש תוצאות תיקו וניצחון בודד ומפתיע, של עירוני טירת הכרמל על המוליכה הפועל הרצליה, ועוד בחוץ, מה שהקפיץ אותה למקום השלישי, והפך את העניינים בצמרת לצמודים ומעניינים. עירוני ראשון לציון סיימה בתיקו בכפר כנא, שמרה על המקום השני וצימצמה את הפער מהרצליה לנקודה בודדת. קרית אתא ובית"ר שמשון ת"א חילקו ביניהן נקודה, כמו גם מכבי באר שבע והפועל בני טמרה.

הפועל הרצליה - עירוני טירת הכרמל 3:1

האורחים הכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה עם צמד שערים של רג'יד בראנסי (31) ואורן זלכה (44), שקבעו 0:2 לפני ההפסקה. דקה אחרי פתיחת המחצית השנייה זה כבר היה 0:3 עם השער השני של בראנסי. הרצליה רק צימצמה בדקה ה-86.

מכבי כפר כנא - עירוני ראשון לציון 1:1

רוסלן שוקרוב העלה את האורחים ליתרון עם שער בדקה ה-36, ולראשון הייתה הזדמנות להשוות בדקה ה-54, אבל צחי שמריהו החטיא בעיטת עונשין מ-11 מטרים. שער השוויון הגיע מרגלי רועי לוי בדקה ה-73.

מכבי באר שבע - הפועל בני טמרה 1:1

כשאופיר פרץ הבקיע לבאר שבע בדקה ה-57, המקומיים חשבו שהם ייחלצו בתום המחזור מהמקום האחרון, אבל נידאל טהא חשב אחרת, והשווה בדקה ה-77.

עירוני קרית אתא - בית"ר שמשון ת"א 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully