וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה כבר חזרו להתאמן

רומן רוזנבלט

20.10.2006 / 14:12

בקבוצה ערכו אימון קל, שעות ספורות אחרי הניצחון 1:3 על אוקזר. קייסי לא ישחק מול הכח עמידר, בקבוצה מרוצים מהזרים

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) אימון קל לאחר הניצחון הגדול אמש על אוקזר 1:3. כל שחקני ההרכב ערכו את האימון וזכו לטיפולים, ואילו המחליפים ושאר שחקני הסגל ערכו אימון קצר.

מחר תשוב הקבוצה להתאמן שוב, הפעם אימון מלא לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן בקרית אליעזר ביום שני. הקבוצה תשחק בקרית אליעזר לראשונה מזה כחודש וחצי כמעט, לאור כל הדחיות של משחקי הליגה והעובדה כי המשחקים באירופה לא שוחקו בארץ או בחיפה. אדורם קייסי יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI, כאשר החשש הוא כי השחקן סובל מקרע בשריר האחורי. קייסי ינוח ב-10 ימים הקרובים ולא ישחק מול הכח.

בקבוצה היו מרוצים אתול מהשיפור ביכולתם של הזרים שהציגו יכולת טובה מאוד, במיוחד שאבייר אנדרסון ואלן מסודי. מספר שחקנים עשויים לקבל מנוחה ביום שני, כפי שכבר אמר המאמן רוני לוי, כדי להקל על העומס של המשחקים בשבועות הקרובים. שחקנים כמו מאור מליקסון ורביד גזל עשויים לקבל צ'אנס, כמו גם השוער תום אלמדון. עבאס סואן, שלא התלבש אתמול, עדיין לא כשיר ב-100 האחוזים וכנראה שגם הוא יחמיץ את המשחק מול הכח.

המגן חיים מגרלשוילי אמר בסיום האימון:"היתה חוויה בשבילי לשחק נגד אוקזר, מול כל הקהל הגדול שבא לתמוך בנו. זה כיף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה. היה לי קשה להיכנס לקצב בהתחלה, אבל בהמשך היה יותר טוב. מכבי חיפה הראתה שכשהיא משחקת ביחד, היא יכולה להגיע לרמות הגבוהות. קיבלנו ביטחון, נקווה להמשכיות בליגה".

הקשר מאור מליקסון, שנכנס לקראת הסיום מול אוקזר וגילה יכולת טובה, אמר:"זו בהחלט היתה חוויה לשחק מול הצרפתים. אני מתאמן חזק ומקווה לקבל צ'אנסים נוספים, ויותר גדולים. בסך הכל מכבי חיפה היא קבוצה חזקה, וכיף לי להיות ולשחק פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully