וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה, ניצחונות שישה

יואב ויכסלפיש ועדי פרג' בשיתוף

20.10.2006 / 16:58

קבוצתו של רן בן שמעון ניצחה את הפועל חיפה 1:2. באר שבע חילצה רק 1:1 בעכו, ניצחון דרמטי להפועל ירושלים, 1:2 בנצרת

פועל קרית שמונה שמרה על מאזנה המושלם (שישה נצחונות בשישה משחקים) לאחר שניצחה היום (שבת) בביתה את הפועל חיפה 1:2.
תומר תייר בצמד שערים העניק את הניצחון לרן בן שמעון מול קבוצתו בשנה שעברה וביצר את מעמדה של קריית שמונה במקום הראשון של הליגה הלאומית. קריית שמונה מוליכה את הטבלה כשלה 18 נקודות, כפןל מסגניתה הפועל נצרת עילית.

הפועל באר שבע, שאיבדה באמצע השבוע נקודה בגלל רכב שלא דווח לבקרת התקציבים, החזירה אותה עם 1:1 בעכו. שי אהרון היה גיבור היום של הפועל ירושלים, כשצמד שלו הפך פיגור לניצחון בנצרת, 1:2 על אחי. גיא לוי והפועל נצרת עילית נהנו מניצחון מזליקי משלהם, 0:1 על בני לוד.

הפועל קריית שמונה - הפועל חיפה 1:2

תומר תייר היה כוכב הנצחון במשחק העונה של הליגה הלאומית. בדקה ה-34 העלה תייר את המקומיים ליתרון כשכבש בבעיטה מרחוק. השוויון הגיע בדקה ה-82 לאחר נגיחה של אלירן חודידה מחמישה מטרים. אבל, זה היה היום של תייר שנתן לאורחים מחיפה לשמוח רק ארבע דקות לאחר שכבש בדקה ה-86, שוב בבעיטה מחוץ לרחבה.

הפועל עכו – הפועל ב"ש 1:1

הקבוצה של גילי לנדאו נענשה השבוע בהפחתת נקודה בגלל עבירה על תקנון הבקרה התקציבית (שכחו לרשום את הרכב של אייל שן או משהו כזה). היא החזירה את הנקודה הזו בתיקו בעכו, שהחתימה את החלוץ ערן לוי והתאוששה משני הפסדים רצופים. חיים סילבס הבקיע למארחים בפנדל בדקה ה-75, אבל שלוש דקות מאוחר יותר הורחק עידן מימון. בדקה ה-81 קיבלו האורחים גם הם כדור עונשין מ-11 מטר, ואקאקי אקוצ'דזה בעט לרשת של דודו גורש כדי לחלק את הנקודות.

בני לוד - נצרת עילית 1:0

גיא לוי, מאמן הנבחרת האולימפית, הפך השבוע למנג'ר נצרת עילית, בעוד אורי גרופר יהיה המאמן. בפועל מדובר בסמנטיקה בלבד. לוי יהיה ראש הפירמידה ויקבל החלטות, וגרופר ימלא את מקומו כשלוי יהיה עסוק עם האולימפית. אבל דיבורים בצד, מסתבר שסבב התפקידים הזה מניב תוצאות מיידיות. יירי בלו ממש על סף השריקה לסיום, נצרת עילית לקחה את הנקודות ולאחר פתיחה לא טובה של העונה הצליחה להתקרב לצמרת.

אחי נצרת – הפועל ירושלים 2:1

אוהדי ירושלים שרפו השבוע בובת חמור בהפגנה נגד ויקטור יונה ונראו מיואשים מתמיד. אז חמור לא היה במשחק הזה, אבל משיח כן, וקוראים לו שי אהרון, שכבש פעמיים בשש הדקות האחרונות והעניק לשחקנים של יאיר אסייג אוויר לנשימה ועוד הפסד לחבורה של לופא קדוש. דודו אברהם הבקיע בדקה ה-14 למארחים, ונראה היה שסף הייאוש בירושלים ממשיך לעלות. אבל בדקה ה-84 הבקיע שי אהרון, והוסיף עוד אחד שתי דקות לאחר מכן. אברהם הורחק בכרטיס אדום לאחר השער.

הפועל אשקלון – בני סכנין 0:0

סכנין אומנם העפילה למקום השני עם תשע נקודות, אבל פספסה הזדמנות לפתוח פער של שתי נקודות במקום שמוביל לליגת העל. אשקלון, לעומת זאת, יוצאת גם היא מאוכזבת מהתיקו, לאחר שנותרה מתחת לקו האדום.

דרבי השרון בין רמת השרון לרעננה, שיסגור את המחזור, ייערך ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully