וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילותיה של הכבאית המשתוללת

אסף אקרמן ומשה בוקר

20.10.2006 / 13:00

בשל שביתת הכבאים המשטרה הודיעה כי המשחקים יתקיימו ללא קהל. הפועל פ"ת וכפ"ס ביקשו לדחות את המחזור, נתניה עשתה קומבינה

מכבי נתניה, הפועל פתח תקוה והפועל כפר סבא דרשו אתמול (חמישי) מההתאחדות לכדורגל לדחות את משחקיהן במחזור הקרוב במידה שהאוהדים לא יורשו להיכנס לאיצטדיונים. זאת בשל שביתת הכבאים, בעקבותיה ייתכן כי לא יגיעו למגרשים כבאיות.

בהתאחדות ניהלו אתמול ויכוח עם המשטרה, שהודיעה כי היא מוכנה לקיים משחקים ללא כבאית, אולם גם ללא קהל. בהתאחדות מתעקשים כי אף משחק לא יידחה, ואף טוענים כי ארגון הכבאים מנצל למטרותיו את הפופולריות של הכדורגל.

פיני קינן, יו"ר ועדת הליגה והגביע, אמר כי הוא משקיע מאמצים רבים על מנת לסייע לקבוצות, אולם המשחקים בכל מקרה ייערכו.

"עם כל הכבוד למשטרה, כמה פעמים בעשור האחרון היתה שריפה במשחק כדורגל ונאלצו להפעיל את הכבאית?", תהה קינן. "אני הרבה שנים בהתאחדות ולא זכור לי מקרה אחד. נמשיך לעשות מאמצים, אבל שהמשטרה תמלא את התפקיד שלה. אין סיכוי שנקבל את דרישת המשטרה לקיים משחק בלי קהל".

רומן רוזנבלט מ"ספורט וואלה!" מוסיף:

הבוקר (שישי) חושף רדיו "קול נתניה" כי אתמול באישון לילה הוצבה כבאית בתוך איצטדיון הקופסה. כמו כן, הוצמד מאבטח שישמור על הכבאית, בעקבות הסכסוך שקיים בין איגוד הכבאים הארצי לוועד הכבאים המקומי, לאחר שהוועד המקומי כבר הפר את השביתה ביום שלישי במשחק בין נתניה להרצליה.

המשחק ייערך כמתוכנן, ומכירת הכרטיסים בעיצומה. אגב, אימון הבוקר נסגר לתקשורת, ואחת האפשרויות היא שהוא נסגר כדי שלא לחשוף את הכבאית, שהוצבה באיצטדיון יומיים לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully