וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד ודיאו חתמו על הארכות חוזה

גיל קדרון

20.10.2006 / 12:23

הפורוורד של דאלאס יקבל 40 מיליון דולר בארבע העונות שאחרי העונה הקרובה, דיאו יקבל 45 מיליון ל-5 עונות. טלפייר ייחקר בנוגע לירי

הדאלאס מאבריקס וג'וש הווארד הגיעו הערב (חמישי) לסיכום על הארכת חוזה לארבע עונות מעבר לעונה הזו, בעבור משכורת של 40 מיליון דולר.

כמו כל בוגרי מחזור 2003, גם בפני הווארד (15 ו-6 ריבאונדים, אשתקד) עמד הדדליין של ה-31 באוקטובר על מנת לחתום על הארכה, או שהפורוורד היה הופך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ הבא. העונה הוא עוד ירוויח 1.7 מיליון, וב-2007/8 שכרו יקפוץ ל-10 לעונה.

בימים האחרונים היו דיווחים על הצעה של ראשי המאבס שאיכזבה את הווארד, אבל כמו שקורה כמעט בכל קיץ, השמועות על קשיים במשאים ומתנים להארכות חוזה מסתיימות לבסוף בחתימה. הווארד דרש סכומים גבוהים יותר מאלו שקיבל בוגר 2002, טיישון פרינס, שחתם על הארכה של כ-45 מיליון דולר לחמש שנים, בסופו של דבר הוא חתם לעונה אחת פחות, אבל עבור משכורת שנתית גבוהה יותר.

בקבוצה מרוצים מאוד מיכולתו במחנה האימונים של מי שבחרו לפני שלוש שנים במקום ה-29 בדראפט, ומודעים לחשיבותו הגדולה לקבוצה, בן בהגנה והן בהתקפה. אחרי ההעפלה לגמר ה-NBA, קיבלו הקיץ הארכת חוזה הכוכב דירק נוביצקי, המאמן אייברי ג'ונסון, הרכז ג'ייסון טרי וכעת גם הווארד.

לא אומרים צ'או לדיאו

בוריס דיאו ימשיך להיות שחקן הפיניקס סאנס עד עונת 2011/12. הפורוורד-סנטר הצרפתי האריך את חוזהו, שיפוג בסיום העונה, בחמש שנים, במהלכן ישתכר 45 מיליון דולר (9 מיליון לעונה). הקבוצה הודיעה על כך רשמית במסיבת עיתונאים.

כזכור, דיאו הגיע לאריזונה מאטלנטה, כתוספת שולית לטרייד ששלח את ג'ו ג'ונסון להוקס, והפך בבת אחת לאחד הלהיטים החמים של הליגה, כשנבחר לשחקן המשתפר של העונה אחרי שהקפיץ את הממוצעים שלו מ-4.8 נקודות (ב-42.2 אחוזים מהשדה), 2.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בעונתו האחרונה באטלנטה ל-13.3 (ב-52.6 אחוזים מהשדה), 6.9 ו-6.2 אשתקד, כולל יכולת מרשימה ביותר בפלייאוף האחרון.

כעת לפיניקס יש שבעה שחקנים, אלו שמרכיבים של הליבה שלהם לשנים הבאות, חתומים על חוזים ארוכי טווח: סטיב נאש, אמארה סטודמאייר, שון מריון, ראג'ה בל, ליאנדרו בארבוסה, מרכוס בנקס, וכאמור דיאו.

חדשות נוספות

* ג'רמיין אוניל יכול סופית לשים את קרב האגרוף בפאלאס ב-19 בנובמבר 2004 מאחוריו. זאת לאחר שתביעה בגין מעורבותו בתקרית הוסרה על ידי חבר מושבעים בדטרויט.

* הראפר "פאבולוס" נורה בירך ביום שני מחוץ למועדון לילה בבעלותו של שון קומבס, הלוא הוא פאף דאדי/פי.די.די/די.די. טלפייר היה במועדון, ודקות ספורות לפני הירי נגנבה שרשרת שלו בשווי 50 אלף דולר. עדים ראו אותו מתקשר מיד אחר כך, ונבדק החשד שהוא קשור לירי. "פאבולוס" ושלושה אנשים נוספים נעצרו אחר כך בגלל שהחזיקו במכוניתם ארבעה אקדחים לא רשומים. טלפייר לא זיהה אף אחד מהם כקשורים לגניבת השרשרת. המכונית ששימשה כדי לברוח מזירת הפשע נקלטה על ידי עדים ומספר הרישוי שלה נרשם. "אנחנו לא מאמינים שהוא היה מעורב בזה", נמסר מהנהלת הסלטיקס, שהחליטה לגבות את השחקן.

* קוואמי בראון נפצע במחנה האימונים של הלייקרס, ויחמיץ 3-4 שבועות, כלומר את פתיחת העונה.

* ג'ף מקיניס תוקף את מאמן ניו ג'רזי לורנס פרנק, שהורה לרכז לא להגיע לאימוני או משחקי הקבוצה, ובו בזמן מסרב לשחררו. "הוא אמר לי שאף קבוצה לא רוצה אותי, אז שישחררו אותי ונראה", ירה מקיניס הכעוס. "הוא התקשר אליי אינספור פעמים בקיץ שעבר כדי שאבוא, ואם עכשיו הדברים לא עובדים אז הם לא עובדים". הוא סיים במילותיו האלמותיות של לטרל ספריוול: "יש לי משפחה שאני צריך לפרנס". רק שהפעם זה לא היה כל כך מצחיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully