וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בני יהודה: אבו סיאם בונה על נקמה

יואב ויכסלפיש

19.10.2006 / 12:03

המגן לשעבר של הצהובים יפגוש את קבוצת נעוריו, בדרבי התל אביבי. אלי כהן: "דיבורים כבר לא משפיעים עליי, אתן לרעש להירגע"

בני יהודה תגיע לדרבי מול מכבי ת"א, קבוצה במשבר שנוגעת בקו האדום, עם הפנים כלפי מעלה. היכולת לא משהו אבל המאזן לא רע. חובבי הטריוויה יודעים להזכיר שליוצאי מכבי, אלי ביטון ראובן עובד וגם סלאם אבו סיאם, יש מה להוכיח לאימפריה שוויתרה עליהם, אבל בשכונה לא מתייחסים לפיקנטריה הזו. אגב, גם ניצן שירזי גידל לא מעט צעירים במכבי כשאימן את הנוער אבל רובם עזבו מזמן את הצהובים.

הקפטן אסי בלדוט אופטימי: "אין אף שחקן שהציג בינתיים יכולת טובה אבל יש לנו שני נצחונות ומאזן סביר ומעלה. אני מאמין שעם הזמן נשתפר ונתקדם בטבלה. לתבוסה בגביע הטוטו 1:4 באשדוד ביום שלישי לא תהיה השפעה על המשחק".

בלדוט צפוי להחמיץ את המשחק בגלל פציעה ברגל ואלי ביטון מועמד להחליף אותו, מועמד אחר הוא ברק בדש.

הרכב משוער: וינסנט אניימה: אלי אברבנאל, יניב אלול, אסי דומב, סאלם אבו סיאם: אימורו לוקמן, מטה בטורינה, הרוויה קובאצ'ביץ, אלי ביטון, ראובן עובד: ליאור אסולין.

"התחושה היא שמדובר בתחילת הסוף"

פרשת טלי לייבוביץ' המביכה הסיטה מעט את הזרקורים מיכולתה של מכבי ת"א על כר הדשא להתנהלותה מאחורי הקלעים, אלא שהפסד היום (19:30) בבלומפילד לבני יהודה עשוי בהחלט להביא לסיום העסקתו של המאמן אלי כהן במועדון. "התחושה באימונים הייתה שמדובר בתחילת הסוף של כהן", סיפר השבוע שחקן בקבוצה. המאמן עצמו סירב מאז ההפסד בשבוע שעבר לדבר עם כלי התקשורת ואף ביטל את התדריך השבועי לעיתונאים, שנערך בדרך כלל בימי רביעי.

"בימים כאלו זזים הצידה ונותנים לרעש ולהמולה להירגע", הסביר כהן בשיחה עם וואלה! ספורט. "אני מספיק מנוסה בכדורגל הישראלי והדברים האלו כבר לא משפיעים עלי. אתה רואה מה קורה בבית"ר ירושלים. מה שהיה, היה. זה היסטוריה וצריך להסתכל קדימה". כהן סירב להתייחס לתסריט בו יורדת הקבוצה מנצחת גם במשחק מחר ולהשלכותיו, אך הוסיף כי "השחקנים דרוכים והם מוכנים היטב למשחק. מכבי מאתגרת כל קבוצה בליגה, לא משנה באיזה מצב היא תהיה, וכולן רוצות לנצח אותה, אבל אני מאמין שיהיה בסדר".

מאימון הבוקר, שכלל גם הקרנת קטעי וידאו ותדרוך טקטי, נעדר ג'ובאני רוסו, שהמריא לחתונת אחיו בקרואטיה ולא ייטול חלק במשחק. כהן צפוי לערוך מספר שינויים מהותיים בהרכב: הקפטן אבי נמני, שעלה מהספסל בשבוע שעבר וכבש שער, צפוי לפתוח, אולם על כך יוחלט רק בסמוך לפתיחת המשחק. נמני יתפוס את מקומו של יוסי שבחון בקישור הקדמי. איוון ראזיץ', שלא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול מכבי פ"ת, יחזור ככל הנראה להרכב. עומר פרץ צפוי לפתוח במקומו של לירן כהן, ומשה ביטון במקומו של רועי דיין.

"אנחנו רגילים להיות מותקפים ומושמצים", אמר השבוע מישאלוב. "אנחנו צריכים להתעלם מכל הדיבורים שמסביב ולא לתת לזה להשפיע עלינו. התשובה שלנו צריכה להינתן על המגרש. מכבי לא אמורה להיות בתחתית ונעשה הכל כדי שהיא תטפס למעלה כבר במחזורים הקרובים".

הרכב משוער: טברטקו קאלה; מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, יובל שפונגין; מושיקו מישאלוף, איוון ראזיץ' (ליאור ז'אן), עומר פרץ, אבי נמני (יוסי שבחון); משה ביטון, מיליאן מרדיקוביץ'.

עדכון ראשון: 20.10.06, 11:39
עדכון אחרון: 21.10.06, 13:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully