וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-אשדוד: סותמים פיות

רומן רוזנבלט

19.10.2006 / 11:37

גוטמן גער בשטראובר: "אני לא רוצה לשמוע אותך", השוער נעלב. כבאית הוכנסה לקופסה עם שומר צמוד. חזן: "אני לא שואף להיות מאמן"

מכבי נתניה ערכה שלשום (חמישי) אימון מסכם לקראת המשחק הבית היום (17:20) מול מ.ס אשדוד. האימון נערך בסגל מלא (למעט אורן זיתוני הפצוע). במהלך האימון נרשמה תקרית בין מאמן הקבוצה אלי גוטמן לשוער לירן שטראובר. לאחר שהשוער העיר במהלך האימון לאחד השחקנים גער בו גוטמן: "אני לא רוצה לשמוע אותך. שתוק". שחקנים בקבוצה סיפרו בתום האימון כי שטראובר נפגע מהדברים.

בקבוצה עדיין מחכים לא קיבלו תשובה מההתאחדות לגבי המכתב אותו שלחה הנהלת הקבוצה ובו היא מבקשת את עזרתה במציאת פתרון לנושא בשל שביתת הכבאים הארצית. רפי קדוש חבר מועצת העיר נתניה אמר לוואלה! ספורט: "יש אנשים באיגוד ערים שרוצים לעשות כותרות בגלל המשחק. אני מאמין שנפתור את הבעיה ותהיה כבאית למשחק בשבת".

ואכן, הפתרון נמצא. רדיו "קול נתניה" חשף כי באישון לילה הוצבה כבאית בתוך איצטדיון הקופסה. כמו כן, הוצמד מאבטח שישמור על הכבאית, בעקבות הסכסוך שקיים בין איגוד הכבאים הארצי לוועד הכבאים המקומי, לאחר שהוועד המקומי כבר הפר את השביתה ביום שלישי במשחק בין נתניה להרצליה. אימון הבוקר נסגר לתקשורת, גם כדי לא לחשוף את הכבאית שהוצבה באיצטדיון יומיים לפני המשחק.

המשחק, אם כך, ייערך כמתוכנן, ומכירת הכרטיסים בעיצומה. בנתניה רוצים למלא את הקופסה מול יריבה לא כל כך אטרקטיבית, ו-500 כרטיסים חולקו בחינם לילדים מעוטי יכולת ובעלי מוגבלויות ברחבי העיר. 500 כרטיסים נוספים יחולקו לנשים ולילדים עד גיל 14 שיגיעו עם חולצה צהובה.

גוטמן צפוי לעלות באותו הרכב בו ניצח את בית"ר ירושלים בשבת האחרונה. הכרטיסים למשחק עולים 80 ש"ח למבוגר ו-40 לחיילים. בנתניה רוצים למלא את הקופסה מול יריבה לא כל כך אטרקטיבית, ו-500 כרטיסים חולקו בחינם לילדים מעוטי יכולת ובעלי מוגבלויות ברחבי העיר. 500 כרטיסים נוספים יחולקו לנשים ולילדים עד גיל 14 שיגיעו עם חולצה צהובה.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, אבדל סאמד אוקוצ'ה.

אשדוד: הסיפתח של חזן (יואב ויכסלפיש)

אלון חזן העביר שלשום יום היסטורי בתפקיד מאמן מ.ס. אשדוד, בנסיונות להרגיע את השחקנים לאחר עזיבתו של המאמן יוסי מזרחי. כל זאת 48 שעות לפני משחק החוץ בקופסה מול כוכבת המחזור הקודם.

חזן התעסק לא מעט בפסיכולוגיה: "האימון היה המשך של יום לא קל. כולנו עברנו טראומה. אני מקווה שהשחקנים קלטו את המסר, שאנחנו מקצוענים ורוצים שתוך שנה-שנתיים גם שחקנים יוכלו להתגאות בזה שהם הולכים לקבוצה גדולה בארץ או בחו"ל. לא מעט כשרונות יצאו מפה, ועכשיו גם מאמן, שקיבל הזדמנות של אולי פעם בחיים. יש לנו דרך התנהגות כלפי אנשים יקרים כמו יוסי".

אתמול, בתוכנית "ספורט סיטי" ברדיו נתניה, חזן לא יצא מגדרו מתפקידו החדש: "בתקופה הקרובה של שלושה עד ארבעה שבועות אני אחליט אם אני מעוניין להיות מאמן. אני לא שואף להיות מאמן. אני רוצה לקבל החלטה רק לאחר שחשבתי עליה בכובד ראש, רק אם אני אוהב את מה שאני עושה אני ממשיך איתו הלאה".


דוד רביבו הפצוע ימשיך להיעדר, ועלול להצטרף אליו עידן מליחי (כאב ברגל). חזן התייחס גם לניצחון 1:4 בגביע הטוטו על בני יהודה באמצע השבוע. "כל ניצחון כזה מעודד אבל אין משחקים קלים בליגה. יוסי השאיר קבוצה במצב טוב מאוד".

חזן הוסיף ביום שישי בראיון לתוכנית "ספורט סיטי" ברדיו "קול נתניה", שהוא עלול לעזוב את תפקידו בחודש הקרוב. "אני לא שואף להיות מאמן. אמשיך רק אם אראה שאני אוהב את זה". המאמן החדש מאמין בכדורגל התקפי: "קבוצה שלי לא תתגונן 60-70 דקות כדי לגנוב גול. לא מאמין בזה".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל, אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי (אושרי אלפסי), מנור חסן, יניב עזרן, עידן שריקי: שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully