וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזגו ריינג'רס בעקבות מכבי חיפה

19.10.2006 / 22:52

הקבוצה הסקוטית שתארח את מכבי חיפה במחזור הבא, ניצחה בחוץ את ליבורנו 2:3. בבית של הפועל ת"א, ראפיד ופ.ס.ז' נפרדו ב-0:0

שמח בבית 1, הבית של מכבי חיפה ואוקזר. גלאזגו ריינג'רס הסקוטית, הקבוצה שנחשבת לבכירה בבית, פתחה את שלב הבתים ברגל ימין כשניצחה את ליבורנו האיטלקית 2:3 בחוץ.

השער הראשון של הסקוטים הגיע בדקה ה-27, כאשר כריס בויד נגח לכיוון צ'רלי אדאם, שכבש מהאוויר את שער הראשון במפעל אירופי. 3 דקות מאוחר יותר, סמואל קופור הכשיל את נאצ'ו נובו ברחבה וכריס בויד, מבשל השער הראשון, דייק בפנדל כדי להעלות את הפרוטסטנטים ל-0:2. עברו להם עוד ארבע דקות ובויד המשיך להיות פעיל, רק שהפעם הוא הכשיל את לוקה ויג'יאני ברחבה ולוקארלי דייק בפנדל כדי לצמק ל-2:1. הסקוטים חיפשו דרך להתאושש מהחזרה של האיטלקים למשחק ומצאו אותה כעבור דקה בלבד. נאצ'ו נובו הספרדי כבש בוולה מחוץ לרחבה את השער הרביעי בשמונה דקות כדי לקבוע 1:3 לריינג'רס.

הסקוטים קיוו לסיים את המשחק הזה בתוצאה זהה לזו של מכבי חיפה, אלא שבדקה ה-90 לוקארלי השלים צמד וצימק ל-3:2.

בית 2 - ניצחון לתרנגולים בטורקיה

בשיקטאש - טוטנהאם 2:0

התרנגולים לא יכלו לבקש פתיחה יותר טובה מזו במשחק הראשון שלהם בשלב הבתים. חוסאם גאלי המצרי כבש את שערו הראשון בטוטנהאם בדקה ה-31, עם לא מעט עזרה מצדו של ודראן רונייה, שוערה של בשיקטאש. מי שפתח במהלך לשער של גאלי היה דימיטאר ברבאטוב הבולגרי, שהתכבד לכבוש את השער השני במשחק במבצע אישי בדקה ה-63.


קלאב ברוז' - לברקוזן 1:1

הגרמנים יכולים להיות מרוצים מהתוצאה, במיוחד מאחר ומדובר במשחק חוץ. האורחים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-35 משער של ברנד שניידר, שכבש בבעיטה יפהפיה מחוץ לרחבה. הבלגים הישוו שתי דקות מפתיחת המחצית השניה, כאשר פיליפ קלמון השתלט על כדור במרכז הרחבה וכבש מקרוב.

בית 3 - במילה אחת, אלקמאר

אלקמאר - בראגה 0:3

הקבוצה הקטנה מהולנד שלטה במשחק מול האקסית של אוחנה, שאולי השלב הזה קצת גדול עליה. שוטה ארבלדזה, זוכרים? החלוץ הגרוזיני כבש את השער הראשון להולנדים בדקה ה-37 בבעיטה ממרכז הרחבה. לפורטוגלים לא היו תשובות, ההולנדים הרגיעו בהמשך את קצב המשחק עד לדקה ה-75, אז הגיע השער השני שלהם מכיוונו של דני קוברמאנס. סחארס השלים את החגיגה בדקה ה-82.


סלובן ליברץ - סביליה 0:0

מחזיקת גביע אופ"א איכזבה כשסיימה בתיקו ללא שערים מול הקבוצה הצ'כית וכמו שזה נראה בינתיים, אלקמאר הולכת לתת לא פייט לא רע, כשצריך לזכור גם את גראסהופרס השוויצרית, שהייתה חופשית במחזור הזה.

בית 4 - פארמה הצילה את הכבוד האיטלקי

אוסאסונה - הירנביין 0:0

על הנייר, הקבוצה הספרדית ששואפת להגיע רחוק במפעל הזה, הייתה צריכה לזכות הערב בשלוש נקודות, אלא שההולנדים הכינו שעורי בית ועשו את העבודה בהגנה, כדי לעמוד בציפיות בסיום המחזור הראשון.



אודנסה - פארמה 2:1

הפארמזנים הצילו את הכבוד את הכבוד של הקולגות הצפוניים ליבורנו והשיגו ניצחון חוץ חשוב בדנמרק. דווקא המארחים עלו ליתרון מהיר בדקה השביעית משער של אסבאן האנסן בנגיחה. 4 דקות לסיום המחצית הראשונה, דנילה דסנה כבש את שערו השני העונה באופ"א, כשנגח לפינה השמאלית של השוער הדני והישווה ל-1:1. בדקה ה-51 איגור בודאן קבע מהפך כשכבש בנגיחה את השני לפארמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית 5 - בלקבורן בדקה ה-90

ויסלה קראקוב - בלקבורן 2:1

פתיחה דרמטית לבלקבורן בשלב הבתים כאשר הניצחון שלה הושג בזכות שער של דייויד בנטלי בדקה ה-90. הפולנים, שמובילים את הליגה בארצם, עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-28 משער של קאנטורו. בלקבורן שלטה במחצית השניה ותירגמה את זה לשער שיוויון של רובי סאבאג' בדקה ה-56. בדקה ה-90, שוערה של ויסלה אמיליאן דולהה עצר הזדמנויות של ג'ייסון רוברטס ושבאני נונדה, אבל נכנע לזו של בנטלי שכבש את שער הניצחון.


פ.צ באזל - פיינורד 1:1

ההולנדים השיגו תוצאת תיקו חשובה בשוויץ, שנותנת להם הרבה תקווה להמשך הדרך. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הגיע היתרון של השוויצרים בדקה ה-60. החלוץ הברזילאי אדוארדו השתלט על ריבאונד כאשר שוער פיינורד הדף נסיון של מלאדן פטריץ' וכבש מקרוב. כעבור 16 דקות החלוץ הבלגי סטיין הוייסגמס חגג את יום הולדתו ה-30 כשכבש מקרוב את שער השיוויון וקבע את תוצאת המשחק.

בית 6 - אספניול בדרך הנכונה

אוסטריה וינה - וארגאם 4:1

הבלגים השיגו את אחד הניצחונות המשכנעים במחזור הראשון בשלב הבתים. מאתיס כבש שלושער (33, 57, 69). ואנדנדריס השלים את החגיגה עם הרביעי בדקה ה-90. כל זה קרה אחרי שלאסניק העלה את האוסטרים ליתרון זמני בדקה ה-21.



ספרטה פראג - אספניול 2:0

הקבוצה מברצלונה מתכוונת ללכת השנה בעקבות קבוצה ספרדית אחרת, סביליה, ואולי לזכות בתואר היסטורי במפעל האירופי השני בחשיבותו. בתור התחלה, היא חגגה ניצחון על הנציגה הצ'כית. בדקה ה-17 מיכאל קאדלץ מספרטה הכשיל את לואיס גארסיה ברחבה, הספרדי בעט בעצמו את הפנדל והעלה את אספניול ל-0:1. ריירה קבע את תוצאת המשחק חמש דקות לסיום.

בית 7 - היריבות של הפועל ת"א שיעממו

ראפיד בוקרשט - פ.ס.ז' 0:0

הפועל ת"א יכולה להתנחם בעובדה ששתיים מהיריבות הנוספות שלה בבית חלקו בנקודה, מה שמרחיק אותה בינתיים רק מפנאתינייקוס, לה הפסידה.

מלאדה בולסלב, יריבתה של הפועל בבית 7 שלא שיחקה אמש בגביע אופ"א, הביסה את ראדץ קראלובה 1:4 במסגרת הגביע הצ'כי.

בית 8 - פאלרמו ניצחה בפרנקפורט

פרנקפורט - פאלרמו 2:1

הגרמנים חגגו יתרון 0:1 לקראת סיום המחצית הראשונה, שאלברט סטרייט הפציץ מ-16 מטר פנימה. 4 דקות מפתיחת המחצית השניה, פרנקו בריינזה המשיך כדור קרן לשער של שטוטגארט והישווה ל-1:1. 3 דקות לסיום המשחק, ההגנה הגרמנית לא כיסתה את כריסטיאנו זקארדו בזמן כדור חופשי לסיציליאנים והמגן נגח את שער הניצחון לפאלרמו.



ניוקאסל - פנרבחצ'ה 0:1

האוהדים הנלהבים של המאגפייז חיכו הרבה זמן בסנט. ג'יימס פארק אבל זה השתלם להם בדקה ה-79 כשאנטואן סיביירסקי הצרפתי השתלט על ריבאונד וכבש מקרוב את שער הניצחון לניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully