וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-מכבי פ"ת: מי יעצור את הלוזונים?

19.10.2006 / 11:47

אבי יו"ר ההתאחדות, עמוס יורה על כל מה שזז, גיא מקום ראשון. הלוזונים מגיעים בשוונג למפגש מול אוחנה, שחייב ניצחון כדי להירגע

לקראת משחק הליגה היום (18:00) בחוץ נגד הפועל כפר סבא, אצל המוליכה, מכבי פתח תקווה, עדיין לא מדברים על המונח אליפות. חלוץ הקבוצה רוביל סרסור הנמיך ציפיות: "צפוי לנו משחק קשה, כפר סבא קבוצה טובה, בטח טובה יותר ממכבי תל אביב מולה שיחקנו במחזור הקודם. אנחנו דרוכים לקראת המשחק הזה וחשוב שלא נסתנוור מהעובדה שאנחנו ראשונים. עברו רק חמישה מחזורים והדרך עוד ארוכה. אם אנחנו רצים לאליפות? אנחנו לא צריכים להיות חזירים ושחצנים".

הקשר, סולי צמח, הוסיף: "עדיין מוקדם לדבר על כך שאנחנו קבוצה טובה, אנחנו עדיין בתחילת הדרך. אנחנו לא מגיעים כפייבוריטים למשחק בכפר סבא. העובדה שאנחנו מוליכים את הטבלה לא מעניקה לנו יתרון. כפר סבא היא קבוצה מצוינת שסבלה ממעידה, אבל צריך לזכור שגם מכבי חיפה הגדולה הפסידה. בכל מקרה, לא נבוא לשחק על תיקו".

לרשותו של המאמן, גיא לוזון, עומד סגל מלא, למעט החלוץ עומר גולן שנמצא בתהליך שיקום מפציעה בשרירי הבטן ואמור לחזור בעוד כשבוע וחצי לאימונים הסדירים. "הוא חסר לנו מאוד בהתקפה. אני מקווה שהוא יחזור מהר", אמר סרסור.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, קובי גנון (מרסיו ג'ובאניני), מורד מגמאדוב, נאור פסר; אנדרה קלדיירה (אסי משיח); סולי צמח, בלסינג קאקו; דובב גבאי, רוביל סרסור, פטריק סופו.

הפועל כפ"ס: חייבים ניצחון, לפני שזה יהיה משבר

"זה רק עוד משחק ליגה", אומר מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, לקראת המשחק הביתי. המאמן מקווה לחזור למסלול הניצחונות, לאחר התבוסה למ.ס אשדוד וההפסד באמצע השבוע לבית"ר ירושלים, במסגרת גביע הטוטו.

"אני מקווה ש'נדלג' על ההפסד מול מ.ס אשדוד", מוסיף המאמן, "אם אנחנו במשבר? אני לא מסכם אחרי שני הפסדים, כמו שאני לא מסכם אחרי רצף ניצחונות. אתם בתקשורת לא יכולים להציג את גביע הטוטו כמפעל חשוב כשצריך, וכשלא צריך להציג אותו כזניח. הפסדנו לבית"ר באמצע השבוע, אבל בארבעת המשחקים האחרונים ניצחנו ואני קונה מאזן כזה להמשך הקריירה שלי כמאמן. אם היו לנו עוד שתי נקודות בליגה, הייתי מרוצה".

על הבעיות במרכז ההגנה של הקבוצה אמר המאמן: "אנחנו כל ההזמן בודקים את עצמנו. דגלאס דה סילבה חסר לנו אבל לא חטפנו שלושה שערים מאשדוד רק בגללו. פשוט לא שיחקנו טוב. אחת הבעיות של קבוצה בסדר גודל שלנו היא להתמודד עם העובדה שאין לנו עומק בספסל. אם השחקנים שלי יעשו את המקסימום מול אשדוד, לא אבוא אליהם בטענות".

לאחר האימון המסכם שנערך אתמול (שישי), התברר שהקשר בן לוז כשיר למשחק וצפוי לשחק בהרכב. גם הקשר אביחי ידין צפוי לשחק. החלוץ אבי אבינו יישב ביציע בגלל פציעה. המגן עופר טלקר, שעדיין בשלבי החלמה מפציעה, אמר לאחר האימון: "צפוי לנו משחק טוב נגד אחת הקבוצות החזקות בארץ. הם נראים טוב ואנחנו רוצים להציע את היכולת שהצגנו עד לפני שלושה משחקים. לא כבשנו בשני המשחקים האחרונים, זאת עובדה, אבל אני עדיין לא נכנס להגדרות של 'משבר' או 'תקופה לא טובה'. שני המשחקים האחרונים, מול אשדוד בליגה ובית"ר בגביע הטוטו, לא מאפיינים את היכולת האמיתית שלנו".

הרכב משוער: אושרי לוי; עופר טלקר (ולנטין תודוריקה), אלון חלפון, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז, יעוזה אבובקרי; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully