וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק ורוברדו הודחו ממדריד

19.10.2006 / 17:07

מדריד ממשיכה להפתיע: האמריקאי הפסיד בסיבוב השלישי לצ'כי תומאס ברדיץ' 6:3, 7:6. הספרדי הפסיד לג'ינפרי באותה תוצאה בדיוק

טורניר המאסטרס במדריד ממשיך לספק הפתעות ובמסגרת משחקי הסיבוב השלישי הודחו ממנו היום (חמישי), המדורג שישי בעולם אנדי רודיק והמדורג שמיני בעולם טומי רוברדו.

לאחר שהודחו ממנו אמש (רביעי) ארבעה מהמדורגים בעשירייה הראשונה בעולם המשתתפים בטורניר (איבן ליוביצ'יץ', ג'יימס בלייק, מרקוס באגדטיס וניקולאי דוידנקו), היה זה תורו של האמריקאי אנדי רודיק להפסיד לצ'כי תומאס ברדיץ' בשתי מערכות, 7:6, 6:3.

במערכה הראשונה שמר כל אחד מהם על הגשתו אך בשובר השוויון נשבר רודיק והילד בן ה-21 ניצח 7:9. במערכה השנייה קיבל רודיק טיפול בקרסולו והצ'כי כבר לא התקשה לנצח. בסיום המשחק התלונן האמריקאי על כאבים בקרסולו אבל הוכיח ג'נטלמניות: "זה אותו קרסול בו נפגעתי בעונת החימר. רציתי לסיים את המשחק כי חשבתי שלתומאס מגיע לנצח כראוי למרות כאביי".

ברדיץ' יתמודד ברבע הגמר נגד אלוף השנה שעברה רפאל נדאל, שניצח את טומי האס הגרמני 4:6, 3:6.

האמריקאי רובי ג'ינפרי ניצח את הספרדי טומי רוברדו 3:6, 6:7. ג'ינפרי שבר כבר במשחקון השני של המערכה הראשונה בדרך לנצחון 3:6. המערכה השנייה היתה צמודה יותר ובשובר השוויון ניצח ג'ינפרי 3:7 ועלה לשלב רבע הגמר שם יפגוש את המדורג ראשון בעולם, רוג'ר פדרר שהזיע לא מעט לפני שגבר על השבדי רובין סודרלינג 6:7, 6:7.

תוצאות נוספות: מראט סאפין - כריסטוף ולייחן 3:6, 2:6. פרננדו גונזלס העפיל לרבע הגמר לאחר שהשבדי יוהקים יוהאנסון לא שיחק בשל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully