וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס נגד אמארה

19.10.2006 / 16:03

בקבוצה מתלוננים שהפורוורד, המחלים מפציעה, לא נותן מעצמו 100 אחוז. אייזיאה נכנס בפרשן גרג אנתוני, באלקמן הופך ללהיט

מאמן פיניקס סאנס, מייק ד'אנטוני, ערך לפני שבועיים שיחה קשה עם אמארה סטודמאייר, שבה הבהיר לו שאם הוא לא ייתן מעצמו 100 אחוז למועדון, הוא לא ישחק. המסר הועבר גם מכיוונו של הבעלים, רוברט סארוור.

"למייק כבר נמאס מזה", תיאר מקורב למאמן את תחושותיו של ד'אנטוני, וכנראה שהאיומים עזרו, כי סטודמאייר לא החמיץ אימון או התלונן על כאבים מאז אותה שיחה.

"אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אף אחד חוץ ממני לא יודע איזה כאבים יש לי בגוף", אמר הפורוורד האימתני בתגובה לתלונות של חבריו לקבוצה על כך שהוא לא נותן מעצמו מספיק, "אף אחד לא יודע מה אני יכול לעשות ומה לא".

הדיווח השבועי מהניקס

אייזיאה תומאס מתחיל להתעצבן. "אסור לו בכלל לפקפק בי או להיות בפוזיציה שבה הוא מבקר אותי, כי אני זוכר בדיוק איזה סוג של שחקן הוא היה", תיאר אייזיאה את המיאוס שלו מהביקורת של פרשן ESPN, גרג אנתוני.

האחרון ביקר את מאמן הניקס על בחירת הדראפט רנאלדו באלקמן. תומאס לא נשאר אדיש: "הוא מופיע בערוץ כלל-ארצי, ומתחיל לדבר על שחקן שהוא בחיים לא ראה משחק, שאין לו שום מושג לגביו. אני שמח שכל ניו יורק לא אוהבת את גרג אנתוני".

בינתיים באלקמן, שכיכב במשחקי קדם העונה, הופך ללהיט החדש של ניו יורק. קוונטין ריצ'דסון כבר מכנה אותו "טאז", על שם השד הטזמני התזזיתי, הקהל מתחיל לחבב אותו, ותומאס מהלל את השחקן: "הוא עושה דברים מיוחדים, הוא שחקן מסוג אחר, כישרון ייחודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully