וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריקס פיטר את לייבוביץ', לוני החזיר אותה

מערכת וואלה, בשיתוף דוד מרואני

19.10.2006 / 16:44

בבוקר מנכ"ל מכבי ת"א פיטר את הדוברת, בצהריים הרציקוביץ' הטיל וטו על המהלך והחזיר אותה, בערב מעמדו של דריקס ממשיך להתערער

הבלגן ממשיך לחגוג במכבי ת"א. היום (חמישי) בשעות הבוקר מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, פיטר את הדוברת טלי לייבוביץ, אשר נחשבת למקורבת לנשיא הקבוצה לוני הרציקוביץ' (שגם מעסיק אותה בחברת ישפאר).

הפיטורים הגיעו בעקבות מתיחות ארוכה בין השניים, על רקע העובדה שמכבי לא הצליחה לגייס ספונסרים, תחום שנמצא באחריות משותפת של דריקס, לייבוביץ' ותמי פרידמן. לאחרונה המתח הגיע לשיא, כשמכבי נאלצת להסתפק בספונסרים משניים, דוגמת "טי גלאס", שמפרסמת על גבי השחקנים תמורת 40 אלף דולר.

בעוד דריקס סגר תנאים לחוזה אימוץ עם חברה שאמורה הייתה לפרסם על השרוולים של השחקנים תמורת 15 אלף דולר, העסקה הזאת לא יצאה לפועל, ודריקס סבור כי לייבוביץ' טרפדה אותה.

לייבוביץ' המופתעת הגיעה למשרדו של לוני הרציקוביץ' עם מכתב הפיטורים, הבעלים קרא אותו, קרע אותו ואמר: "עולם כמנהגו נוהג, את לא מפוטרת", והטיל וטו על המהלך. נכון לעכשיו לייבוביץ' נשארת בתפקידה, ובמכבי מעריכים כי מעמדו של דריקס התערער בעקבות הפרשה. המשך יבוא.

"נסתום לכולם את הפה"

קרית שלום. אימון הערב של מכבי תל אביב. לירן כהן מאבד כדור באגף לקובי מוסא וטוען לפאול של המגן. "תפסיק להתבכיין על כל דבר", צעק לעבר הקשר המאמן אלי כהן, "תקום ותמשיך לשחק, לא קרה כלום".

לירן כהן דווקא ניסה להתווכח עם מאמנו והוסיף אפילו תנועות ידיים. "אמרתי לך שאין פאול אז אין פאול", השתיק אותו אלי כהן, "ממצב כזה בדיוק חטפנו את הראשון בשבת". לירן כהן, שכנראה יאבד את מקומו בהרכב, היה גם זה שאיבוד כדור שלו הוביל לשער היתרון של מכבי פ"ת.

"אנחנו רגילים לזה שמנסים להשמיץ אותנו חדשות לבקרים", ניסה משה מישאלוב להתגונן, "אבל כשחקנים זה לא צריך להשפיע. אנחנו לא קבוצת תחתית וגם לא נהיה קבוצת תחתית. אנחנו צריכים להמשיך להתאמן טוב, לתת משחק טוב ולסתום לכולם את הפה".

עבור מישאלוב זה יהיה מפגש ראשון בחיים מול חברו סאלם אבו סיאם, שעזב לבני יהודה. "אם אצטרך לעשות גליץ' אני אעשה. אנחנו חברים לפני ואחרי המשחק". גם המגן שומר על אותה גישה. "למרות שזה יהיה מוזר, אתייחס למשחק הזה כאל משחק רגיל", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully