וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקר מריח מכבי - ומתרגש

19.10.2006 / 9:30

הצהובים ישחקו בטורונטו, ואקס מכבי מתגעגע: "האהבה שהעניקו לי עצומה". אליהו רוצה להשתלב ברוטציה. אין שידור של המשחק

אף שמדובר במשחק קדם עונה, ועוד מול יריבה אירופאית, אולם ה"אייר קנדה סנטר" שבטורונטו צפוי להיות כמעט מלא הלילה (בין רביעי לחמישי, 1:00). אנשי הטורונטו ראפטורס ואוהדי הקבוצה לא שוכחים את ההפסד הביתי המביך שהנחילה להם מכבי ת"א בקיץ אשתקד, ויעלו הלילה לפרקט במטרה לתקן את המעוות. מכבי, מנגד, תפגוש את אנתוני פארקר במצב צבירה לא כל כך מוכר - נגדה.

פארקר עצמו לא שוכח מהיכן הגיע. "מכבי הייתה חלק עצום בקריירת הכדורסל שלי. ביליתי שם חמש שנים. זוהי החוויה הטובה ביותר שעברתי", סיפר בראיון. "התמיכה שקיבלתי בישראל הייתה עצומה. האוהדים לא רצו לראות אותי עוזב את הקבוצה, כי הם אהבו אותי ואני אהבתי אותם. חזרתי בקיץ האחרון לישראל וראיתי שוב את התמיכה והתרגשתי".

עד כמה שמכבי הייתה רוצה את פארקר בצד שלה, היא תיאלץ השנה להסתדר בלעדיו. כמו שהדברים נראים, התהליך יהיה ארוך, מסובך וכואב. למכבי יש הרבה בעיות, הלחץ גובר והתבוסה 93:67 לקליבלנד לא עשתה עימה חסד. "המשחקים הללו נועדו לאתר בעיות, כדי שנגיע מוכנים לליגה", הסביר עוזר המאמן השני, דני גוט. "צריך למצוא את הבעיות כשעוד אפשר לתקן. זה משחק מאוד פיקנטי, גם בגלל אנתוני וגם בגלל הניצחון שלנו כאן בשנה שעברה, אבל זה עוד משחק אימון שבו נצטרך לעבוד על הדברים הדרושים שיפור".

אחת מנקודות האור בקבוצה הוא הפורוורד הצעיר ליאור אליהו, שהרשים מאוד במסע המשחקים שערכה מכבי בצרפת ובגרמניה. "המטרות שלי בקבוצה הן להשתלב היטב ולעזור", אמר אליהו בראיון לאתר היורוליג. "אני רוצה להיות חלק מהרוטציה ולנצח משחקים. סטטיסטיקה אישית זה דבר נחמד, אבל זו לא המטרה העיקרית שלי". אליהו הודה שקצת קשה להסתגל לאינטנסיביות האירופית: "זה משהו שלא הכרתי. הגוף צריך הכנה שונה, ואני צריך הרבה כוח כדי להתאים את עצמי למכבי לשלבים המכריעים של העונה".

מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, ינכח גם הוא במשחק הלילה. המשחק לא ישודר בטלוויזיה. מערוץ הספורט, שהעביר את המשחק של מכבי ת"א בקליבלנד, נמסר כי מכיוון שהמשחק כלל לא מצולם, אין אפשרות לשדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully