וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד רוצה את פינטו, ברוכיאן ותמוז

משה בוקר

19.10.2006 / 8:57

מבקשת את השחקנים בתמורה להסכמה למעברו של יוסי מזרחי לבית"ר ירושלים. מתגבש: בית"ר תעביר שני שחקנים בפגרת החורף

"אני בהלם. ישנתי צהריים ופתאום העירו אותי ואמרו לי שיוסי הולך לבית"ר. אני עדיין מתקשה לעכל את המהירות של הדברים", סיפר אתמול שמואל בוכריס, עוזרו של יוסי מזרחי במ.ס. אשדוד.

אין ספק שהלם, זאת המלה הנכונה לתאר את האווירה אתמול באשדוד. אף אחד לא צפה את העזיבה של מזרחי, שאימן את הקבוצה בארבע העונות האחרונות, אולם במועדון התאוששו מהר והחליטו כי המנכ"ל אלון חזן יתפוס את הכסא של מזרחי לפחות בשבועיים הקרובים. שכרו של מזרחי באשדוד עומד על 100 אלף דולר נטו ועזיבתו תעזור כלכלית למועדון, למרות השידרוג הצפוי בשכרו של חזן.

חזן, שקיבל לפני שלושה חודשים הבטחה מג'קי בן זקן להתמנות למאמן אחרי יוסי מזרחי, לא ממש סגור שהוא רוצה את התפקיד. "אני מופתע ועדיין לא יודע אם אני רוצה להיות מאמן כבר עכשיו", הודה חזן, "לאחר השבועיים הקרובים אחליט אם אני רוצה להיות מאמן ראשי או להישאר מנכ"ל. זה לא פשוט ואני לא יכול לקבל החלטה ביום אחד".

למרות ההתבטאויות של חזן, כבר היום הוא יעביר את האימון כמאמן הראשי, לאחר ששמע אתמול את ג'קי בן זקן אומר כי "אין סיכוי שיוחתם בקבוצה מאמן אחר".

אתמול נפגשו בן זקן, חיים רביבו וחבר ההנהלה, רפי נידם, עם יו"ר בית"ר ירושלים ודנו על גובה הפיצוי שתקבל אשדוד. בפגישה ביקש הבוס של אשדוד, להעלות על הכתב הסכם בו בית"ר מתחייבת להעביר לאשדוד שני שחקנים, במהלך חלון ההעברות הקרוב.

בין השמות שביקשו באשדוד אפשר למצוא את ז'ואאנו פינטו, אבירם ברוכיאן וטוטו תמוז. במקביל, דרשו באשדוד כי אם בית"ר תשחרר שחקן שלא יהיה מקובל על חזן, תממן ירושלים את עלותו של שחקן חיזוק זר אותו אשדוד תרצה להחתים.

הבוקר ב-10:30 יגיע מזרחי לאימון הבוקר של אשדוד וייפרד מהשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully