וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הספרדית חוזרת למסכים

19.10.2006 / 8:34

ערוץ הספורט השלים ביום רביעי את רכישת הזכויות, וכבר ביום ראשון נוכל ליהנות מהסופר קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה. שיהיה במזל

סופסוף זה קורה: הליגה הספרדית חוזרת למסכים. זאת לאחר שערוץ הספורט השלים את רכישת הזכויות ביום רביעי. כבר ביום ראשון נוכל ליהנות מהמשחק שכולם מחכים לו, בין ריאל מדריד לברצלונה.

המו"מ לרכישת זכויות השידור של הליגה הספרדית נמשך תקופה ארוכה, ולאחר שבעיות משפטיות עיכבו את החתימה, נסע השבוע מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, לחו"ל על מנת לפגוש את נציגי הליגה הספרדית, וזאת כמאמץ אחרון להבטיח את שידור משחק הסופר קלאסיקו בישראל. בסיומה של פגישה שנמשכה מספר שעות הגיעו הצדדים להסכם. לקראת המשחק יפתח ערוץ הספורט אולפן שידורים מיוחד. בנוסף, רכש ערוץ הספורט גם את זכויות השידור של תקצירי הליגה הספרדית באינטרנט.

רק בשבוע שעבר חתמו נציגי הליגה הספרדית על הסכם שידורים באיטליה, לאחר שגם שם לא שודרה הליגה מאז החלה, וישראל היא הטריטוריה האחרונה שהצטרפה למעגל השידורים האירופאי של הליגה הספרדית.

בר סיכם את המסע המפרך לרכישת השידורים: "כבר 12 שנים שערוץ הספורט הוא הבית של הליגה הספרדית, הליגה הטובה באירופה. למרות מו"מ ארוך ומתיש, היה לנו ברור שבסופו נחזיר אותה הביתה ויהי מה לטובת הצופים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully