וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים למשחק 7

19.10.2006 / 5:56

ג'ון מיין השאיר את המטס בסדרה, ועם ניצחון 2:4 על הקרדינלס, ניו יורק השוותה ל-3:3 ותעלה הלילה למפגש מכריע בקווינס. לא להחמיץ

איזו סדרה, איזו דרמה. כשכל התנאים בשלים להעפלתה, כשלה סט. לואיס קרדינלס במשימה להעפיל לוורלד סירייס בבייסבול, לאחר שהפסידה לניו יורק מטס 4:2. הבוקר, ב-3:00, אין דרך חזרה. אלה יהיו המטס והקרדינלס לפלייאוף של משחק אחד, כשסט. לואיס תעלה ב"שיי סטדיום" עם ג'ף סופאן, והמטס יפתחו עם אוליבר פרז, שיגיש על מנוחה של שלושה ימים בלבד. הולך להיות רצח. 3:00 לפנות בוקר, FOX. לא להחמיץ.

ניו יורק מטס - סט. לואיס 2:4 (3:3 בסדרה)

מנצח: ג'ון מיין; מפסיד: כריס קרפנטר

הסט. לואיס קרדינלס הביאו את עצמם למצב אופטימלי. האס שלהם, כריס קרפנטר, על הגבעה מול הרוקי המדשדש ג'ון מיין, במשחק שאם קרפנטר ינצח בו, ישים קץ לסדרה ויעלה אותם לוורלד סירייס. אלא שזה לא כל כך קרה הפעם, כי מיין הבין את גודל האירוע, הגיש 5.1 אינינגים סולידיים ועזר למטס להחזיק את הסדרה בחיים.

"היה לו אינינג ראשון לא קל, אבל אחריו הוא נכנס לעניינים. הוא היה מדהים", אמר פול לו דוקה, התופס של המטס. מיין הרשה שתי חבטות בלבד, הוליך ארבעה חובטים ושרף חמישה על סטרייקאאוטים, כשהוא עוצר את הדימום הקשה שהיה לקבוצתו ברוטציית הפותחים. מי שבוודאי לא מתנגדת למשחק 7 בסדרה היא דטרויט, שמשקיפה בעניין על הנעשה. כמה רחוק נראה פתאום הניצחון שלה על אוקלנד?

מיין מילא את הבסיסים באינינג הראשון אבל יצא מהצרה עם פסילה של סקוט רולן. חוזה רייס לא חיכה יותר מדי. אחרי שתי הגשות של קרפנטר, את השלישית הוא נעץ בצד ימין - 0:1 לניו יורק. מכאן מיין היה כמעט בלתי פגיע. את האינינג השני הוא עבר בשלוש פסילות רצופות, והתמקם היטב. ההגשות שלו היו נכונות, ומלבד הולכות פה ושם אי אפשר היה לגעת בו. מהצד השני קרפנטר, שנהנה עד כה מתמיכה בלתי מוגבלת של ההתקפה שלו, לא הצליח לקבל הפעם את מנת הריצות שתזכה אותו במהפך. הוא הגיש שישה אינינגים, ועשה זאת טוב יותר מאשר במפגש הקודם, לא הצליח להביא את הציפורים האדומות לעמדת ניצחון. באינינג הרביעי עלו קרלוס בלטראן ודייויד רייט לבסיס, וסינגל של שון גרין הכניס את בלטראן הביתה - 0:2.

שני הפותחים הוחלפו והמחליפים החלו לעבוד. באינינג השביעי חרצו המטס את גורל המשחק, במה שהפך בדיעבד להיות החבטה הכי חשובה שלהם בסדרה. בריידן לופר הגיש והעלה את מייקל טאקר וחוזה רייס לבסיסים. רייס, שעמד על הראשון, גנב לשני, טאקר כבר היה בשלישי. סינגל של לו דוקה למרכז הכניס את שניהם - 0:4 גדול לניו יורק.

מכאן זה כבר היה שיוט, עד לאינינג התשיעי, שבו זה החל להיות סיוט. בילי וגנר נכנס, וכמו במשחק 2, היה שייקי בטירוף. הוא הרשה סינגל לחואן אנקרנסיון ודאבל לסקוט רולן. סו טאגוצ'י, המאני מן של הקרדינלס בסדרה, נכנס לחבוט, וכרגיל סיפק את הסחורה מול וגנר - דאבל לצד השמאלי העמוק של המגרש, שתי הריצות בפנים - 2:4. ווילי רנדולף החליט שהמשחק הזה יהיה על הכתפיים של הקלוזר שלו, וגנר פסל את דייויד אקשטיין, והניו יורק מטס, כמו גם הסט. לואיס קרדינלס, צריכים ניצחון אחד בלבד, הלילה, כדי לארגן פגישה עם דטרויט בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully