וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס בלחץ לקראת ליבורנו

18.10.2006 / 21:05

עוד שני משחקים מרתקים יתקיימו בבתים של הישראליות במחזור הראשון של שלב הבתים. ריינג'רס תצא לליבורנו, וסן ז'רמן לבוקרשט

גלזגו ריינג'רס, יריבתן של מכבי חיפה ואוקזר, בלחץ רב לאחרונה. ריינג'רס הפסידה בסוף השבוע 1:0 לאינברנס בליגה המקומית ונמצאת בפיגור של 10 נקודות מהמוליכה סלטיק. יריבתה מחר (חמישי), ליבורנו האיטלקית, נמצאת במצב מצוין בליגה האיטלקית, שם היא מדורגת במקום השישי עם שלוש נקודות בלבד פחות מהמובילה אינטר.

לפי כלי התקשורת בסקוטלנד, שחקן הקבוצה פיל בארדסליי, המושאל ממנצ'סטר יונייטד, נחתך מסגל הקבוצה לקראת המשחק מול ליבורנו האיטלקית. השחקן בן ה-21 לא אהב את סילוקו מאימון הקבוצה לאחר שתיקל בחריפות את חלוץ הקבוצה, הבלגי תומאס באפל ולא הופיע עם שאר סגל הקבוצה לקראת המראתה לאיטליה.

בארי פרגוסון, קפטן הקבוצה, ביקש מאוהדי הקבוצה לבל יתפרעו במשחק החוץ הקרוב של הסקוטים נגד ליבורנו האיטלקית. במכתב אישי ששלח ל-1,700 האוהדים שמצטרפים לקבוצה במסעה לאיטליה, ביקש פרגוסון שלא ימנעו מריינג'רס להתקדם באירופה בשל התנהגותם בעבר ויעודדו את הקבוצה.

ריינג'רס נקנסה בעונה שעברה ב-13,000 פאונד ע"י אופ"א בעקבות שירים גזעניים ששרו אוהדיה במשחק החוץ בליגת האלופות, אשתקד נגד ויאריאל. אופ"א הזהירה כי תעניש בחומרה אם תשנה התנהגות כזו ואף תעניש את הסקוטים במשחקי רדיוס או הרחקה מאירופה.

המשחק הנוסף בבית של הפועל תל אביב מחר יהיה המפגש בין פריס סן ז'רמן לראפיד בוקרשט. לרומנים יש זכרונות רעים מהמפגש הקודם שלהם עם פריז סן ז'רמן. לאחר תיקו מאופס בפארק דה פרינס בפריז, הצליחה ראפיד לסחוט עוד תיקו ללא שערים גם בגומלין בבוקרשט, אך קרסה בהארכה, והפסידה 3:0.

יתר המשחקים בשלב הבתים

אחד המשחקים היותר מעניינים מחר במחזור הראשון של שלב הבתים של גביע אופ"א יפגיש את ניוקאסל ופנרבחצ'ה. עבור שחקנה הטורקי של המגפייז, אמרה בלוזוגלו, מדובר למעשה במשחק דרבי, כיוון שהטורקי הבינלאומי בילה ארבע עונות אצל יריבתה העירונית גלאטסראיי. מי שירצה להוכיח את עצמו בפנרבחצ'ה יהיה החלוץ הסרבי מתיאס קז'מן, ששיחק לפני כשתי עונות בפריימר ליג במדי צ'לסי ועזב לאחר שהתלונן על דקות משחק שלו. מפגש אנגלי-טורקי נוסף יתקיים בין בשיקטאש לטוטנהאם.

מחזיקת הגביע, סביליה, תצא למשחק חוץ נגד סלובן ליברץ הצ'כית. אם מישהו בצד הספרדי בונה על ניצחון חלק, כדאי לו לעלעל בהישגי העבר של הקבוצה הצ'כית נגד יריבות ספרדיות, שכולל את הדחותיהן של סלטה ויגו, מאיורקה וראסינג סאנטנדר מגביעי אירופה בחמש השנים האחרונות.

במשחקים נוספים מחר: פרנקפורט - פאלרמו, קלאב ברוז' - לברקוזן, אלקמאר - בראגה, אוסאסונה - היברנין, אודנסה - פארמה, ויסלה קראקוב - בלקבורן, אוסטריה וינה - זוולט וורגאם, ספרטה פראג - אספניול, פ.צ. באזל - פיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully