וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה להתאחדות: פתרון לכבאית או דחיית המשחק עם אשדוד

רומן רוזנבלט

18.10.2006 / 19:50

גם אחרי פגישה בין נציגי ההתאחדות לכדורגל לבין משטרת ישראל, לא נמצא פתרון לבעיית הכבאית. גוטמן העיר לשכטר על משחקו הקבוצתי

עדיין לא נמצא פתרון לבעית הכבאית בנתניה. היום (רביעי) נערכה פגישה בין ההתאחדות לכדורגל לבין משטרת ישראל בניסיון למצוא פתרון לבעיית שביתת הכבאים.

בפגישה לא נמצא פתרון לבעיה, ומשטרת ישראל הודיעה להתאחדות כי היא לא תאפשר קיום משחקים עם קהל, ללא הימצאותה של כבאית במגרש. בשל כך שלחה היום הנהלת מכבי נתניה מכתב להתאחדות לכדורגל שבו דרשה ממנה למצוא פתרון לבעיה, או לחלופין לדחות את המשחק מול אשדוד מאחר והמועדון לא מוכן לשחק את המשחק ללא קהל.

היום (רביעי) לפני האימון העביר המאמן, אלי גוטמן, הרצאה בנושא מוכנות מנטאלית לכל משחק ואימון, זאת לאור התנודות במוכנות המנטאלית של הקבוצה במשחקים מסוימים, גוטמן החליט לתת משקל לאלמנט הפסיכולוגי ושם עליו את הדגש בהרצאה שארכה כ-20 דקות.

המאמן נתן את הקפטן אבישי ז'אנו כדוגמא חיובית לגישה מקצוענית במשחקים ואימונים. גוטמן גם העיר לחלוץ איתי שכטר על האלמנטים אותם הוא צריך לשפר אשר קשורים למשחקו הקבוצתי. השחקן הוזמן לאימון מחר, שעה לפני כל חבריו, על מנת לראות קלטת עם ביצועיו אותה הכין במיוחד גוטמן על מנת ששכטר יוכל ללמוד ממנה ולשפר את ליקוייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully