וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדילס פוטר, מזרחי יחליפו

שקלאר הציע לארגנטינאי לעבוד בצוותא עם מאמן אשדוד, זה סירב, ופוטר. מזרחי ינהל את משחק הליגה הקרוב של בית"ר. רביבו: "איחלתי למזרחי בהצלחה". גם לרוני לוי הוצע התפקיד

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס אשדוד, בדרך לבית"ר ירושלים. מזרחי נפגש הערב (רביעי) עם יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר, במשרדי הקבוצה בירושלים והשניים סיכמו את פרטי החוזה של מזרחי, שעבר כבר שתי קדנציות לא מוצלחות בקבוצת נעוריו.

כמו כן נפגשו ז'קי בן זקן, מבעלי מ.ס אשדוד, ושקלאר ודנו בעניין גובה הפיצויים שיוענקו לאשדודים בתמורה לשיחרורו של מאמנם. מיד לאחר מכן נערכה פגישה בין יו"ר בית"ר ומאמנו אוסי ארדילס במלון "ענבל" בירושלים. שקלאר הניח בפני הארגנטינאי הצעה, לפיה יעבוד בצוותא עם יוסי מזרחי. ההצעה נבעה, בין היתר, בעקבות תלונותיהם של השחקנים הישראלים כלפי המאמן הזר בשל בעיות תקשורת עם הישראלים. ארדילס, באופן נחרץ מאוד, דחה את ההצעה, ושקלאר בתגובה הודיע לו על סיום דרכו בקבוצה. כמובן שגם עוזרו אמיליו קומיסיו יעזוב. מתברר גם שהצעה רשמית מצידה של בית"ר הופנתה למאמן מכבי חיפה, רוני לוי, בתחילת השבוע, אך זה סירב.

מחר (חמישי) יעביר ארדילס את אימונו האחרון בקבוצה, ובמהלכו ייפרד מהשחקנים. אותו דבר לגבי יוסי מזרחי באשדוד, וביום שישי הוא כבר אמור להתחיל את עבודתו בבית"ר, והוא צפוי לעמוד על הקווים במשחק הליגה ביום ראשון נגד מכבי הרצליה.

בית"ר ירושלים אמנם מדורגת במקום השני בליגת העל, ורק הפרש שערים מפריד בינה לבין המקום הראשון, אולם בשני המחזורים האחרונים השיגה נקודה בלבד (0:0 מול הכח רמת גן והפסד 3:1 למכבי נתניה). החל מפתיחת העונה נמתחת בבירה ביקורת נוקבת על היעדר השיטתיות בכדורגל של ארדילס, על חוסר המנהיגות והכריזמה המפוקפקת שלו.

עדיין לא ידעו מה יוחלט בעניין השחקנים הזרים, אבל נראה שאם ייערכו שינויים, מדובר רק על ינואר, מועד העברות. מזרחי, כזכור, התעמת בשבוע שעבר עם כוכב בית"ר, פבריס פרננדז, במהלך משחק גביע הטוטו בין הקבוצות, וכינה את הצרפתי "פרחח".

חיים רביבו, מבעלי מ.ס אשדוד, אמר בתגובה: "יוסי מזרחי יהיה מאמן בית"ר ירושלים, ואני מאחל לו הרבה הצלחה". אלון חזן, מנכ"ל אשדוד, ימלא את מקומו של מזרחי, כמאמן אשדוד, לפחות בחודש הקרוב.

הקדנציה הקודמת של מזרחי היתה חלום בלהות (יואב ויכסלפיש, מערכת וואלה!)

יוסי מזרחי מועמד לחזור לקדנציה שלישית בבית"ר ירושלים, קבוצה שהוא אחד מסמליה הגדולים ושותף לאליפות וגביעים בשנות ה- 70 וה- 80.

בעונת 94/5 החליף מזרחי את אמציה לבקוביץ', ובית"ר הפכה לקבוצת מרכז טבלה וסיימה שישית. לפני חמש שנים הוא נקרא לדגל על ידי מאיר פניג'ל והאחים לוי, שהצילו את הקבוצה מפשיטת רגל לאחר עזיבת גד זאבי, וסיים את דרכו לאחר חצי עונה עם שלושה נצחונות בלבד. בהרכב שיחקו איציק קורנפיין, דוד אמסלם, תאמאש שאנדור וויקטור פאצ'ה והמאזן הבלתי מחמיא כלל 4:0 בקופסה, והפסדים ביתיים לקרית גת, הפועל חיפה והפועל ת"א.

מזרחי הלך הביתה במחזור ה- 17, ואלי כהן הציל את הקבוצה מירידה בעזרת שלישיה של מנור חסן בניצחון 2:3 על מכבי פ"ת שלושה מחזורים לסיום. רשימת ההצלחות של מזרחי כמאמן כוללת גביע הטוטו וגמר גביע המדינה עם מכבי פ"ת, עלייה וגמר גביע עם הפועל ירושלים, והעפלה היסטורית של אשדוד לגביע אופ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully