וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראסמו ברבע גמר ציריך, ליוביצ'יץ' הודח במדריד

18.10.2006 / 16:52

המדורגת ראשונה בעולם גברה על סטוסור האוסטרלית 6:7, 3:6. יום גדוש הפתעות במאסטרס במדריד: ליוביצ'יץ', בלייק ואנצ'יץ' הודחו

אמילי מורסמו העפילה לרבע גמר טורניר ציריך אחרי שניצחה את סמנתה סטוסור האוסטרלית, (30 בעולם) 6:7 (4:7) 3:6.

אחרי שני ניצחונות קלים של מוראסמו על האוסטרלית במפגשים קודמים, עבדה היום (רביעי) הצרפתייה לא קל כדי להעפיל לרבע הגמר. האוסטרלית ירתה 11 אייסים מול שניים בלבד, בנוסף לחמש טעויות כפולות של הצרפתייה. מה שהיה בעוכריה של סטוסור היא 41 שגיאות לא מחויבות מול 22 בלבד של מוראסמו.

המערכה הראשונה הגיעה לשובר שיוויון שם הובילה סטוסור 2:4, אבל חמש נקודות רצופות של מספרית אחת הוליכו אותה לזכייה במערכה הראשונה. במערכה השנייה כבר לא הצליחה האוסטרלית להפעיל אותו לחץ על מוראסמו, נשברה פעם אחת והפסידה את ההתמודדות.

ברבע הגמר תפגוש המודרגת מספר אחת בעולם את דניאלה האנטוחובה, שגברה על בת זוגתה בטורניר הזוגות,אי סוגיאמה היפנית, 6:7, 2:6. גם מרטינה הינגיס הבטיחה את מקומה ברבע הגמר עם ניצחון חלק 3:6, 3:6 על נטלי דשי הצרפתייה.

הפתעות במאסטרס במדריד

טורניר המאסטרס במדריד סיפק היום (רביעי) מספר הפתעות רציניות, עם הדחתם בשלב מוקדם של ארבעה מהמדורגים בעשירייה הראשונה בעולם המשתתפים בטורניר.

המדורג שלישי בעולם, הקרואטי איבן ליוביצ'יץ', הפסיד לסקוטי הצעיר אנדי מארי 6:4, 3:6, 6:4. גם המדורג שישי בעולם, האמריקאי ג'יימס בלייק הפסיד בשלוש מערכות, 6:4, 3:6, 7:6, לבלגי כריסטוף וילגן, המדורג 33. המדורג 10 מריו אנצ'יץ' הופתע על ידי האמריקאי רובי ג'ינאפרי, שניצח בשני שוברי שיוויון 6:7, 6:7 ויפגוש בשמינית הגמר את טומי רוברדו.

במשחקי הערב בטורניר הודחו שני מדורגים נוספים בעשירייה הראשונה, מרקוס באגדטיס הקפריסאי וניקולאי דוידנקו הרוסי. באגדטיס נכנע 6:3, 4:6 למראט סאפין הרוסי, המדורג ראשון בעולם לשעבר, שכעת מדורג במקום ה-43 בלבד. דוידנקו, המדורג חמישי בעולם, נוצח ע"י יואכים יוהנסון השבדי 6:4, 6:7, 6:3.

הגיבור המקומי, רפאל נדאל, ניצח בקלילות את מארדי פיש האמריקאי 2:6, 4:6, והוא יפגוש בסיבוב הבא את טומי האס הגרמני, שגבר על דומיניק הרבאטי מסלובקיה 3:6, 6:7. עוד בסיבוב השני, פרננדו גונזאלס (10 בטורניר) ניצח את פרדורן סרישפאן התאילנדי 5:7, 7:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully