וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג פיפ"א: צפון אירלנד זינקה למקום ה-45

18.10.2006 / 13:01

עשתה עלייה של 13 מקומות, ישראל נשארה במקום ה-36. בובי רובסון חוזר לעבוד אחרי הניתוח, פיזארו לא מוכן לשחק תחת מאמן פרו

פיפ"א פירסמה היום (רביעי) את דירוג הנבחרות שלה לחודש אוקטובר. ישראל נותרה כשהייתה במקום ה-36. ברזיל לא עוזבת את המקום הראשון, כשאיטליה נצמדה אליה מאחור עם עלייה של שלושה מקומות. גרמניה טיפסה שני מקומות אל המקום השישי.

יוון, שחוזרת לעצמה אט אט, עשתה עלייה נאה של שמונה מקומות אל עבר המקום ה-14. קרואטיה, יריבת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, שניצחה את אנגליה בשבוע שעבר, נכנסה אל 20 הגדולות כשהתמקמה במקום ה-19, אחרי עלייה של חמישה מקומות.

אך עם כל הכבוד לגדולות, את העלייה המרשימה של הדירוג החודשי ביצעה הנבחרת הקטנה של צפון אירלנד עם עלייה של 13 שלבים למקום ה-45. כזכור, ניצחו הצפון-אירים את ספרד ולטביה בנוסף לתיקו מול דנמרק.

סקוטלנד, שפתחה בסערה את מוקדמות היורו עם שלושה ניצחונות רצופים ביניהם אחד על צרפת, טיפסה תשעה מקומות אל עבר המקום ה-25.

סר בובי רובסון חוזר לקווים

סר בובי רובסון בן ה-73, שעבר לאחרונה מספר ניתוחים להסרת גידול שהתגלה בקרבו, קיבל אור ירוק מרופאיו ויחזור למשרת המנג'ר בנבחרת אירלנד.

המאמן האנגלי יחזור למשחק בחודש הבא של אירלנד נגד סן מרינו. האירים, שמונהגים על ידי סטיב סטונטון, נחלו מפלה קשה לפני כשבוע וחצי, כשהפסידו לקפריסין 5:2, ארבעה ימים לאחר מכן התאוששו עם תיקו 1:1 בבית נגד צ'כיה החזקה, והם ממקומים במקום הלפני אחרון בבית מספר 4.

רובסון יקווה להחזיר את הירוקים לדרך המלך. "קיבלתי את הסכמתם של הרופאים לחזור למגרשים ועכשיו המטרה היא לעזור לאירלנד ולגמול טובה לקברניטי ההתאחדות האירית שתמכו בי לכל אורך הדרך".

סטיב סטונטון, מאמן אירלנד, שמעמדו התערער לאחרונה בעקבות התוצאות של קבוצתו, נשמע מאושר מחזרתו של רובסון: "זה נהדר שהוא חוזר ויוכל להצטרף אלינו למשחקים הקרובים שלנו".

פיזארו לא מאמין במאמן

קלאודיו פיזארו, חלוצה הפרואני של באיירן מינכן, הודיע כי הוא לא ישחק בנבחרת כל עוד פרנקו נבארו, מנג'ר הנבחרת, יישאר בתפקיד.

החלוץ בן ה-28 הודיע להתאחדות הכדורגל הפרואנית שלא יגיע לנבחרת, לאחר שלא עלה בהרכב הראשון במשחק הידידות נגד צ'ילה. פיזארו הושאר מחוץ להרכב הראשון בגלל שאמר למאמן כי אחרי המשחק נגד צ'ילה הוא לא יישאר בחברת הקבוצה, אלא ישוב לגרמניה.

למרות ההודעה הכחיש החלוץ שמועות לגבי פרישה מהנבחרת: "אני לא אעשה דבר כזה בחיים, אבל אני לא מאמין בתהליך הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully